Ja, heerlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je vindt sperma verder wel goed te pruimen hoop ik.
Jij bent een hoer.quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Jhali het volgende:
Oke houd op over die boterhammen ik moet nekken
Ik ook nietquote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat spel ooit gespeeld is
quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat denk jeNouja zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net als die rainbow party`s. Ook echt extreem fout.quote:
ik ben ook droogquote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies dan. Jij doet je verhaal en zij antwoorden met "Oh wat schattig" ?
Ik word erg moe van begrippen als "Droog"
jaquote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Tjacka het volgende:
hoi
ik had vandaag een spreekkoor verzonnen
willen jullie hem horen
LEG UITquote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als die rainbow party`s. Ook echt extreem fout.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat denk jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice had gekaapt dan
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Hier weet ik ook nisk van.quote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als die rainbow party`s. Ook echt extreem fout.
TRUE STORYquote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh wat schattig dan ben ik gelijk niet meer boos
tldrquote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jullie kennen natuurlijk de band Limp Bizkit
2. limp bizkit
The actual meaning whether u like it or not--A game where a group of guys jack off in a circle, where a cracker is placed in the middle. The last guy to blow there load on the cracker, must eat it with all the sperm on it. Therefore the biscuit is limp cuz of the sperm. Also a band name led by Fred Durst.
Grappig zegquote:
Jij bent boos en terwijl je boos bent noemen je schattig waarna jij stopt met boos zijn?quote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben ook droog
maar dan ben ik boos op iemand en krijg ik rode wangetjes
dan oh wat schattig dan ben ik gelijk niet meer boos
dan is het gelijk weer
oh wat schattig dat je zo snel vergeef
Ik vind je liefquote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het slijmbalgehalte is hoog hier
hoezo afwezigquote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was zelf afwezig. Met Korsakov verlies je namen eerder
quote:
A rainbow party is a supposed group sex event featured in an urban legend spread since the early 2000s. A variant of other sex party urban myths, the stories claim that at these events, allegedly increasingly popular among adolescents, females wearing various shades of lipstick take turns fellating males in sequence, leaving multiple colors (a "rainbow") on their penises.[1]quote:
geef vertaling en samenvatting danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |