Eens heel vervelendquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:12 schreef Dottey het volgende:
kan hier een kijkje genomen worden..
UTO / [COS #747] Prei grappen
gifs gaan echt uit de klauwen lopen
Hier zijn een dikke 20 OS neuzelposts geplaatst, dat valt dus mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik denk dat ik ff Utopia commentaar in de OS topics ga plaatsen!
De gifjes zijn in het betreffende topic een beetje uit de hand gelopen. Dat waren ik en bacon. Er is wat van gezegd en toen zijn we gestopt. Ik geef toe dat ik daar te ver ging. Wat kan ik zeggen, ik had een glaasje teveel op.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het wel meevallen met het OS geneuzel. En de gifjes zal ik in de gaten houden.
Want tegenwoordig is dat een excuus om maar een beetje lukraak gifjes te postenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:21 schreef community het volgende:
[..]
De gifjes zijn in het betreffende topic een beetje uit de hand gelopen. Dat waren ik en bacon. Er is wat van gezegd en toen zijn we gestopt. Ik geef toe dat ik daar te ver ging. Wat kan ik zeggen, ik had een glaasje teveel op.
Ik geef aan dat ik het niet als wenselijk beschouw om heel veel OT gifjes te spammen en dat het dus geen structureel probleem is. Ik heb er verder geen spijt van ofzo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Want tegenwoordig is dat een excuus om maar een beetje lukraak gifjes te posten
EEN SPIJTBETUIGING WIL IK ZIEN.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:09 schreef community het volgende:
[..]
Ik geef aan dat ik het niet als wenselijk beschouw om heel veel OT gifjes te spammen en dat het dus geen structureel probleem is. Ik heb er verder geen spijt van ofzo. Verder zullen er ook geen geldboetes uitgedeeld worden. Dit is namelijk een forum. Het is duidelijk dat je de essentie van modereren niet.begrijp dus waarom bemoei je je ermee?
Het spijt me. Ik heb mijn bericht veranderd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
EEN SPIJTBETUIGING WIL IK ZIEN.
EN TRANEN. VOORAL TRANEN!
Dan beschouw ik de zaak hiermee als afgedaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:13 schreef community het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik heb mijn bericht veranderd.
Je moest es weten wat mij 'handig' lijkt: een handkut die zelf glijmiddel produceert; een apparaat dat de lotto kan voorspellen; een soort virtueel semtex dat vervelende fokkers opblaast terwijl ze lopen te stoken achter hun aldi-pc's verscholen tussen de verlepte geraniums.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:49 schreef Laysa het volgende:
Is het misschien handiger om de deeltjes van de uitzendingen die geweest zijn te sluiten zodat ze uit de actieve lijst gaan?
Laat ik het anders zeggen. het lijkt mij handiger om de deeltjes van de uitzendingen die al zijn geweest te sluiten. dat ziet er wat overzichtelijker uit...vind ik..
Dank je voor je reactiequote:Op zondag 23 februari 2014 18:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je moest es weten wat mij 'handig' lijkt: een handkut die zelf glijmiddel produceert; een apparaat dat de lotto kan voorspellen; een soort virtueel semtex dat vervelende fokkers opblaast terwijl ze lopen te stoken achter hun aldi-pc's verscholen tussen de verlepte geraniums.
We hebben het er over gehad (Yv en ik)Als je nog ns wat weet, of denkt iets handigs te hebben bedacht: deel het dan eerst en vooral met die bloemetjestruien ipv dat je hier het voetlicht verkiest
Ah daar woon jequote:Op zondag 23 februari 2014 18:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
You're welcome de nada
[ afbeelding ]
Sly!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je moest es weten wat mij 'handig' lijkt: een handkut die zelf glijmiddel produceert; een apparaat dat de lotto kan voorspellen; een soort virtueel semtex dat vervelende fokkers opblaast terwijl ze lopen te stoken achter hun aldi-pc's verscholen tussen de verlepte geraniums.
We hebben het er over gehad (Yv en ik)Als je nog ns wat weet, of denkt iets handigs te hebben bedacht: deel het dan eerst en vooral met die bloemetjestruien ipv dat je hier het voetlicht verkiest
Verkapte doodsverwensing.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:39 schreef Toverheks het volgende:
Gert,Liesje en iBenny.....wanneer gaan jullie eens een vorkje mee prikken aan tafel bij Vanessa.........als Mod zijnde is dat aan je stand verplicht he
tingelingelingling oeps dat staat er toch niet, Vanessa haar eten is best te eten, en dan neem je gewoon een potje appelmoes mee en dan ken je prakken en zo naar binnen laten glijden zonder te kauwenquote:
Ja dat snap ik dat dat je wel leuk lijkt, mij niet. Pas de Creep Suzatte pour moi.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tingelingelingling oeps dat staat er toch niet, Vanessa haar eten is best te eten, en dan neem je gewoon een potje appelmoes mee en dan ken je prakken en zo naar binnen laten glijden zonder te kauwenMaar lijkt me leuk jullie 3e aan tafel daar te zien zitten en dan heel stiekem vertellen pppssstttt wij zijn van FOK
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat dat je wel leuk lijkt, mij niet. Pas de Creep Suzatte pour moi.
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar moet ik nog nachtje over slapen dat weet ik niet maar staat als paal boven water Hakim blijft, zo niet steek ik die kutloods in de fik![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:54 schreef Gert het volgende:
Trouwens, misschien moet je zelf maar gaan heks, je hebt namelijk nog een belofte in te lossen.
[..]
Het komt me niet bekend voor itsme.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:51 schreef itsme het volgende:
Even een vraag. Ik heb de laatste tijd problemen met fok om te laden.
Nu stond er bv waiting for log.pininterest.com
Volgens mij komt het door die adds? Heb het ook alleen op fok dat de pagina niet laad soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |