abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 maart 2014 @ 17:55:54 #101
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zaterdag 1 maart 2014 @ 18:01:44 #102
164821 fladdie
geniet van het leven
pi_137277997
Top echt super bedankt
pi_137441850
Ruud is bang dat billy zwanger is _O-
Heeft net een zwangerschaps test besteld bij de plus
pi_137469269
Ruud is echt stapel op Billy, duidelijk te zien

pi_137489146
Wordt tijd dat Ruud eruit moet.
Door zijn sjabloon weg moffel actie zijn er problemen ontstaan met MudJeans.
Allemaal die zielige grappen komt vast door zijn drugs en drank gebruik in het verleden
*kleutertje*
pi_137567978
Ruud in wipe out 2011

  dinsdag 11 maart 2014 @ 21:17:22 #108
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_137633100
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_137633520
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:17 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
:D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_137644505
Wat een haat op Ruud bij sommigen. :{
Zoals ik het zie: Het is gewoon een jonge hond, hij denkt met zijn lul. Zou ik ook doen als ik die leeftijd en de vrijheid had, en man was geweest.
Best een gevoelig typetje, beïnvloedt op zijn manier de sfeer vaak ten positieve. Hij blijft best dichtbij zichzelf.
En het gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel: de mensen in Utopia, maar ook misschien buiten zullen het met Ruud niet vaak aan durven hem verantwoordelijkheid te gèven. Terwijl hij waarschijnlijk uiterst verantwoordelijk zou kunnen zijn, denk ik.

Ik zou die uitdaging best met hem aan willen gaan. ;) Ik heb het al eerder gezegd ergens: volgens mij een uiterst trouwe werknemer, mits op de juiste wijze gecontroleerd, gemotiveerd en gewaardeerd.
Hij is net een mens he? :D

Ik heb helemaal geen voorkeur voor Ruud eigenlijk, al is zijn omgang met de dieren zeker veelzeggend. Maar een volstrekte lamlul vind ik hem gewoon niet..
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_137645470
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:13 schreef LaCatastrophe het volgende:
Wat een haat op Ruud bij sommigen. :{
Zoals ik het zie: Het is gewoon een jonge hond, hij denkt met zijn lul. Zou ik ook doen als ik die leeftijd en de vrijheid had, en man was geweest.
Best een gevoelig typetje, beïnvloedt op zijn manier de sfeer vaak ten positieve. Hij blijft best dichtbij zichzelf.
En het gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel: de mensen in Utopia, maar ook misschien buiten zullen het met Ruud niet vaak aan durven hem verantwoordelijkheid te gèven. Terwijl hij waarschijnlijk uiterst verantwoordelijk zou kunnen zijn, denk ik.

Ik zou die uitdaging best met hem aan willen gaan. ;) Ik heb het al eerder gezegd ergens: volgens mij een uiterst trouwe werknemer, mits op de juiste wijze gecontroleerd, gemotiveerd en gewaardeerd.
Hij is net een mens he? :D

Ik heb helemaal geen voorkeur voor Ruud eigenlijk, al is zijn omgang met de dieren zeker veelzeggend. Maar een volstrekte lamlul vind ik hem gewoon niet..

Ik heb Ruud nog nooit kunnen betrappen op originele, constructieve, opbouwende of inkomstenwervende ideeen. Best wel leuke practical jokes in het begin maar daar is de lol nu wel van af. Zelfs het regelen van een pomp voor de trekker heeft Emil voor hem moeten doen.

Als hij nou eens Isabel had aangeboden om de koeien af en toe te melken (zoals Nicolien wel deed) zou zijn liefde voor de koeien wat duidelijker worden, maar dat is voor Ruud blijkbaar een brug te ver.

Het is geen volstrekte lamlul idd maar ik begin wel een beetje genoeg van hem te krijgen. Lang leve de lol (ik ga Billy doen en pleur die hut gewoon midden op de akker want het boeit mij niet) heeft zijn grenzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 12-03-2014 03:11:29 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_137645624
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 03:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik heb Ruud nog nooit kunnen betrappen op originele, constructieve, opbouwende of inkomstenwervende ideeen. Best wel leuke practical jokes in het begin maar daar is de lol nu wel van af. Zelfs het regelen van een pomp voor de trekker heeft Emil voor hem moeten doen.

Als hij nou eens Isabel had aangeboden om de koeien af en toe te melken (zoals Nicolien wel deed) zou zijn liefde voor de koeien wat duidelijker worden, maar dat is voor Ruud blijkbaar een brug te ver.

Het is geen volstrekte lamlul idd maar ik begin wel een beetje genoeg van hem te krijgen. Lang leve de lol (ik ga Billy doen en pleur die hut gewoon midden op de akker want het boeit mij niet) heeft zijn grenzen.
Kan hoor. Zo serieus zie ik het niet.
Maar we hebben nog een maand of negen!!! ^O^
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  woensdag 12 maart 2014 @ 05:50:13 #113
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_137645683
Ben het wel met Kijkertje eens alleen vind ik Ruud daarom geen lul. Meestal is hij wel ok, soms grappig, soms wat minder. Mens Ruud is wel aardig. Kandidaat Ruud krijgt echter een dikke onvoldoende.

Nergens naar streven, sorry maar dan doe je eigenlijk gewoon niet mee. En dan vind ik het jammer dat hij een plek inneemt die ook bezet had kunnen worden door iemand die wel drive en initiatief had.
Iets van ambitie of idealisme. Hell, ik heb helemaal niks met het groot geld willen verdienen zoals een Paul, Aike of Gio dat voor ogen hebben maar dat is tenminste wel een doel en ideaal.
Binnen de mogelijkheden die er zijn heb je imo de opdracht proberen iets neer te zetten. Liever 20 mislukte feestjes van Gio dan helemaal niks geprobeerd te hebben. Zelfs gekke Dre scoort beter met schilderen en massages.
Alleen maar de clown uithangen of hier en daar wat vrijblijvend bijspringen, nah. Dan zegt Ruud, ja als je het er niet mee eens bent stuur je me maar weg. Dat is lekker makkelijk verantwoording ontlopen. Ondertussen zijn wij gewoon een van de 15 plekken kwijt.

Je doet aan zoiets mee, je hebt mogelijkheden (zelfs unieke mogelijkheden omdat TV/livestream), bedenk iets! En als hij zelf niks weet, laat hem dan een project kiezen waarmee hij aan de slag kan gaan. De vijver bijvoorbeeld. Ruud gaat project vijver doen. Want dat hij kan graven heeft hij al laten zien. :)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_137645696
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 05:50 schreef Rica het volgende:
Ben het wel met Kijkertje eens alleen vind ik Ruud daarom geen lul. Meestal is hij wel ok, soms grappig, soms wat minder. Mens Ruud is wel aardig. Kandidaat Ruud krijgt echter een dikke onvoldoende.

Nergens naar streven, sorry maar dan doe je eigenlijk gewoon niet mee. En dan vind ik het jammer dat hij een plek inneemt die ook bezet had kunnen worden door iemand die wel drive en initiatief had.
Iets van ambitie of idealisme. Hell, ik heb helemaal niks met het groot geld willen verdienen zoals een Paul, Aike of Gio dat voor ogen hebben maar dat is tenminste wel een doel en ideaal.
Binnen de mogelijkheden die er zijn heb je imo de opdracht proberen iets neer te zetten. Liever 20 mislukte feestjes van Gio dan helemaal niks geprobeerd te hebben. Zelfs gekke Dre scoort beter met schilderen en massages.
Alleen maar de clown uithangen of hier en daar wat vrijblijvend bijspringen, nah. Dan zegt Ruud, ja als je het er niet mee eens bent stuur je me maar weg. Dat is lekker makkelijk verantwoording ontlopen. Ondertussen zijn wij gewoon een van de 15 plekken kwijt.

Je doet aan zoiets mee, je hebt mogelijkheden (zelfs unieke mogelijkheden omdat TV/livestream), bedenk iets! En als hij zelf niks weet, laat hem dan een project kiezen waarmee hij aan de slag kan gaan. De vijver bijvoorbeeld. Ruud gaat project vijver doen. Want dat hij kan graven heeft hij al laten zien. :)
Je hebt gelijk dat dàt is wat we zien. En er vooralsnog niet veel meer te zien is.
Ik begrijp zelf ook niet zo goed waarom ik wel (een beetje) potentie zie.. :@
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:55:23 #115
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_137655859
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_137656654
Ruud is de enige 'normale' inwoner.. de rest is al helemaal raar..
pi_137674126
Begin van Utopia, al die vrouwen hier worden allemaal nat van Ruud. Nu iedereen haten op hem omdat hij de crack hoer van Utopia gebruikt :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:42:43 #118
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_137674255
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef dopfles1 het volgende:
Begin van Utopia, al die vrouwen hier worden allemaal nat van Ruud. Nu iedereen haten op hem omdat hij de crack hoer van Utopia gebruikt :')
Yup, big time afknapper :Y
pi_137676547
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef dopfles1 het volgende:
Begin van Utopia, al die vrouwen hier worden allemaal nat van Ruud. Nu iedereen haten op hem omdat hij de crack hoer van Utopia gebruikt :')
Nee hoor O+
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_137677393
  woensdag 12 maart 2014 @ 22:40:17 #121
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_137677514
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef dopfles1 het volgende:
Begin van Utopia, al die vrouwen hier worden allemaal nat van Ruud. Nu iedereen haten op hem omdat hij de crack hoer van Utopia gebruikt :')
Vond ik wel een behoorlijk afknapper ja. Staat los van het falen als 'opbouwer'. Daarvoor zitten ze er toch? Iets opbouwen. Hij heeft geen ideeën, geen initiatief, geen streven, geen ideaal, helemaal niks. Ze zitten er allemaal voor de tv exposure maar een aantal proberen tenminste iets toe te voegen. Ruud niks en dat wil hij ook niet. Paul ging regelmatig los op Rienk terwijl die veel meer heeft bijgedragen.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:59:39 #122
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_137696282
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:59 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig kan Billy er om lachen
pi_137696448
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:40 schreef Rica het volgende:

[..]

Vond ik wel een behoorlijk afknapper ja. Staat los van het falen als 'opbouwer'. Daarvoor zitten ze er toch? Iets opbouwen. Hij heeft geen ideeën, geen initiatief, geen streven, geen ideaal, helemaal niks. Ze zitten er allemaal voor de tv exposure maar een aantal proberen tenminste iets toe te voegen. Ruud niks en dat wil hij ook niet. Paul ging regelmatig los op Rienk terwijl die veel meer heeft bijgedragen.
Toch is dat bijdragen op zijn eigen manier, het wordt in een nieuwsbericht zelfs in 1 adem genoemd met het verkopen aan Turkije...

quote:
Utopia verkocht aan Turkije

De Turkse zender TV8 gaat binnenkort een eigen versie van Utopia uitzenden. Talpa, het mediabedrijf van John de Mol, heeft het format namelijk verkocht aan de Turkse mediatycoon Acun Ilıcalı. Dat heeft Talpa vandaag bekendgemaakt.

Acun Ilıcalı gaat met zijn eigen productiebedrijf een versie maken. "Utopia is een groots sociaal experiment. Het is het meest vernieuwende en prestigieuze realityprogramma in de internationale markt op dit moment. Wij kijken uit naar het creëren van ons eigen Utopia in Turkije", laat Ilıcalı weten.

Met deze verkoop is Turkije het derde land dat het realityprogramma gaat uitzenden. Eerder werd het namelijk al verkocht aan de VS. Daar zal het programma later dit jaar van start gaan.

In Nederland is Utopia inmiddels ruim twee maanden dagelijks te zien bij SBS6. Onlangs werd er eindelijk gesekst op de set
Ik zie hem Billy nog wel plat op de tafel nemen tijdens (of achter) een centraal :+
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_137716964
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:10 schreef PC eend het volgende:

[..]

Toch is dat bijdragen op zijn eigen manier, het wordt in een nieuwsbericht zelfs in 1 adem genoemd met het verkopen aan Turkije...

[..]

Ik zie hem Billy nog wel plat op de tafel nemen tijdens (of achter) een centraal :+
Als je had opgelet had je gezien dat publiek tijdens de daad hem niet uitmaakt.
Raar maar ja
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')