Ja dat klopt maar daarom hebben ze daar de Eenkindpolitiek ingevoerd dus dat zou groei moeten omzetten in krimp.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:07 schreef Sobieski het volgende:
[..]
China is overbevolkt en niet bepaald religieus.
quote:Maar voor de religieuze gebieden heb je een punt.
Tegenwoordig is dat opgeheven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:15 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Ja dat klopt maar daarom hebben ze daar de Eenkindpolitiek ingevoerd dus dat zou groei moeten omzetten in krimp.
Neequote:
Het is opgeheven voor de mensen die als een kind waren opgegroeid.quote:
MyAT?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:54 schreef remlof het volgende:
Ik vind het altijd verontrustend als dit topic in MyAT opduikt.
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:54 schreef remlof het volgende:
In principe zijn we toch al in een wereldwijd conflict met de islam voor ongeveer zo´n 1500 jaar. Middeleeuwse normen met moderne wapens....Je moet niks uitsluiten. Dat zou kinderlijk naïef zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat de gedachte kennelijk echt leeft bij sommigen.
En wat is daar verontrustend aan? De gedachte leeft bij mij omdat het een logisch vervolg van de geschiedenis is dat een nieuwe wereldoorlog zal gebeuren. Niet dat ik het wil ofzo of angstig ben al al die onzin. Ik vind het gewoon een spannende tijd. Hoe lang duurt het voordat lokale conflicten internationale conflicten zullen worden, hoe lang duurt het voordat de EU klapt, hoe lang duurt het voordat de Islam wereldwijd de sharia zal willen invoeren, hoe lang duurt het voordat er een opstand komt onder the have-nots, hoe lang kan dit alles nog goed blijven gaan? Er is nu gewoon een civiele vlucht met een raket neergehaald, internationaal gezien zijn er groepen die gunnen de Joden niets, en zijn er ook groepen die de Palestijnen niks gunnen. Als ik het allemaal zo bekijk, lijkt er echt iets te broeien. Explosief allemaal. Bijna eng eigenlijk, alsof de mens niet aan zijn lot kan ontkomen om wereldwijd oorlog te gaan voeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat de gedachte kennelijk echt leeft bij sommigen.
Kinderlijk naïef? Nee, crimineel dom!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:25 schreef Sobieski het volgende:
[..]
In principe zijn we toch al in een wereldwijd conflict met de islam voor ongeveer zo´n 1500 jaar. Nu zij de wapens hebben, moet je niks uitsluiten. Dat zou kinderlijk naïef zijn.
Ga jij eens naar het pvv-forumquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:25 schreef Sobieski het volgende:
[..]
In principe zijn we toch al in een wereldwijd conflict met de islam voor ongeveer zo´n 1500 jaar. Nu zij de wapens hebben, moet je niks uitsluiten. Dat zou kinderlijk naïef zijn.
Ongelooflijk wat een kortzichtigheid. In Syrië, Irak en dat soort oorden worden dagelijks atheïsten door de religie van vrede vermoord en het doet je niks? In verscheidenheid verbonden was het toch?quote:
Er is geen wereldwijd conflict met moslims.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:31 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat een kortzichtigheid. In Syrië, Irak en dat soort oorden worden dagelijks atheïsten door de religie van vrede vermoord en het doet je niks? In verscheidenheid verbonden was het toch?
Wishful thinking.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is geen wereldwijd conflict met moslims.
Alleen in jouw hoofd en onderbuik.
There's a storm coming Mr. Remlof.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:54 schreef remlof het volgende:
Ik zou maar even wat beter opletten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is geen wereldwijd conflict met moslims.
Alleen in jouw hoofd en onderbuik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |