abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 mei 2014 @ 07:52:28 #201
311340 J83
New kid, be nice
pi_140231449
Zowel innerlijk als uiterlijk weerzinwekkend.
pi_140282254
Nou Billy, de bouwers hebben onlangs begrepen van meerdere Utopianen en tijdens meerdere gesprekken dat alle materialen in Utopia van iedereen is. Dat schijnt een soort unaniem besloten te zijn. Niet dat zij en ik het er mee eens zijn, maar jah, ga die strijd maar eens aan met het doel deze te winnen. Alhoewel ik denk dat jij het dan wel weer voor elkaar gaat krijgen dat iedereen met z'n poten van 'jouw spullen' betaalt van Utopiastuivers af zal gaan blijven. Anders heb je altijd nog je vriendje Ruud die iedereen die 'tegen is' graag een poets bakt.

Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140286711
pi_140286765
pi_140336313
  zondag 25 mei 2014 @ 09:54:36 #206
420039 tipiewan
tipiewan
pi_140337428
:r :r Wat een Verschrikkelijk mens
  zondag 25 mei 2014 @ 09:59:21 #207
426473 .Exe
And Justice for All
pi_140337481
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 06:43 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Hai Kees :D
pi_140344391
This is a testcase.

Billy, weet je al dat je een Bonobo aapje wordt genoemd ?

:P
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140388658
Billy maakt PR voor Utopia rechtse partij, erhm President.


Wat wil die President?

Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
  maandag 2 juni 2014 @ 10:59:25 #210
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_140624621
het lijkt wel een man
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 2 juni 2014 @ 11:21:45 #211
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_140625361
Nog steeds geen last van billy, ze gooit tenminste eruit wat haar dwarszit of bezighoud. Ik kan me er niet aan storen.
Beter dan die stille stiekemerds.
En ja haar gezicht kan ze verder weinig aan doen. Het kan vele malen erger. Wel jammer dat ze zo aan ruud vast zit maar soit.
pi_141415677
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:33 schreef RVer het volgende:
Welke kleuter heeft dat schilderij gemaakt?
[ afbeelding ]
Charmante foto :N

Alleeen uitgesneden en vergroot _O-

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_141588366
Ik keek net een ouder filmpje van Billy/Marjet, van begin juni 2014. Ik vind het fascinerend hoe vreemd zij eruit ziet. Dit is toch niet gewoon. Elke keer denk ik: het kan niet erger en enger. Maar het lukt haar elke keer weer. Waarom scheert Marjet haar baard eigenlijk niet meer? Daar was ze voorheen druk mee.











pi_141642004
  dinsdag 1 juli 2014 @ 22:13:41 #215
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_141788730
Hoe die zichzelf te kijk zet als vrouw zijnde, apart. In de dertig zijn en zich nog gedragen als een puber. Eisen dat een jongen haar leuk vindt en continue om bevestigingen vragen. Je kunt aan alles zien dat die Ruud haar maar als ''iets'' tijdelijk ziet.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 2 juli 2014 @ 01:45:33 #216
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_141803545
Mwah, er mankeert het een en ander aan. Niemand is perfect. Maar vanavond vond ik haar roast leuk inclusief een beetje zelfspot, en ze pikte haar tegen-roasts sportief op. Ook vond ik haar er beter uitzien vanavond. Haar haar los en stijl staat best. Maar goed ik heb nooit een hekel aan haar gehad.
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:52:45 #217
308391 PG18
Nee, 24
pi_141816681
Is er nou niemand daar in Utopia die Billy eens het volgende duidelijk kan maken:

• Je ergert je aan iemand.
• Iemand anders irriteert jou.

Je irriteren aan iemand is hartstikke fout.
Hoe vaak die Billy het afgelopen half jaar wel niet heeft geroepen dat ze zich irriteert aan iemand ;(
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:07:07 #218
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_141843198
Leuk bezoek gisteren van Billy d'r moeder. Een verademing om bil een paar uur met een vertrouwd iemand te zien en horen praten. Moeder was ook heel gezellig :)
  donderdag 3 juli 2014 @ 23:50:09 #219
429901 WintersBone
Tussen droom en daad...
pi_141873380
Beste Cossers,

Ik ben nieuw – hier, maar ik lees al heel lang mee. Dank voor alle commentaren, visies en bijdragen. De Cos is – dankzij jullie - beter te verdragen dan de streams.

Maar nu over Colinda. Wat zij doet is natuurlijk volkomen absurd. Teveel cold-readers zijn ontmaskerd en zij zal daar geen uitzondering op zijn. Maar waar haalt zij haar info vandaan?

Allereerst ben ik er van overtuigd dat zij de streams heel goed heeft gevolgd. Denk aan de zwangerschappen van Billy. Het was op de streams te zien. Billy heeft het er over gehad. Colinda haalt dat niet direct aan maar zegt – tussen neus en lippen door- ‘was je al eens moeder?’
Deze formulering alleen al doet mij kokhalzen. En ik ga er dan verder ook niets meer over zeggen.

Vervolgens. Voor zover ik weet worden de kandidaten psychologisch gescreend. Daar zijn rapporten van. En die rapporten bevatten waarschijnlijk veel inside-information. Dingen die niemand kan weten. En zo’n rapport kan wel eens ‘van de vrachtwagen vallen’. En – toevallig - in handen komen van iemand die daar wel wat mee wil. Colinda bijvoorbeeld. Begrijp me goed, het is slechts een scenario. Ik ga niemand beschuldigen, maar Colinda is een slang. Een slang ‘ontsproten uit het anale ei van satan’. (Met dank aan de niet te overtreffen formulering van een van de mede-cossers)

Tot slot vertelt Colinda dat zij contact heeft met de vader van Billy. Ze wappert wat met haar handen. Ze gaat een potje janken om het wat geloofwaardiger te maken. En Billy gelooft het allemaal.

En nu moet ik een klein stapje opzij maken. Want wie is Billy?
Billy is een white-trailer-trash-woman.
Een parasiet die leeft van de sociale dienst, terwijl ze jong, gezond en in staat tot werken is.
Ze was samen met Bram, die haar bij de eerste de beste gelegenheid (opgelucht) liet weten dat ze geen relatie hadden.
Billy, die haar leven – drie dagen per jaar – vulde met een of ander Magneet Festival, en zich daarbij verbonden voelde met de artistieke Amsterdamse Elite.
Billy, die vervolgens belandt in Utopia en zich bezig houdt met kinder-kunst, snot-vreten, scheten-ruiken en hysterisch plakken/claimen/janken.
Dat is Billy – en dan heb nog heeeel veel niet genoemd.
Billy is een mislukking. Punt. Uit. Klaar. En dat meen ik echt. Oprecht.

En dan komt nu Colinda weer in beeld.
En wat zegt zij?
‘Je vader is trots op de keuzes die je hebt gemaakt’
En Billy is blij.

Sorry. Ik haak af. Ik kan er niet meer tegen.

PS. Om mijn frustratie enigszins te kanaliseren plaats ik dit zowel bij Colinda als bij Billy.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 00:39:07 #220
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_141875393
We weten allemaal dat Billy een slechte actrice is, die in Utopia is gezet om verder carriere te maken.

Huub noemt haar zijn vlinder, ze gaat dan ook meespelen in deze nieuwe TV serie,
die in 2015 op de buis komt .......



De zogenaamde beste vriendin van Billy, Maranka Pool, die niet op haar verjaardag wilde komen,
werkt bij het bedrijf dat deze serie gaat produceren. Zie hier: https://www.facebook.com/maranka.pool
.
pi_141876786
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
We weten allemaal dat Billy een slechte actrice is, die in Utopia is gezet om verder carriere te maken.

Huub noemt haar zijn vlinder, ze gaat dan ook meespelen in deze nieuwe TV serie,
die in 2015 op de buis komt .......

[ afbeelding ]

De zogenaamde beste vriendin van Billy, Maranka Pool, die niet op haar verjaardag wilde komen,
werkt bij het bedrijf dat deze serie gaat produceren. Zie hier: https://www.facebook.com/maranka.pool
Hoe weet jij dat Huub billy 'zijn vlinder 'noemt?
pi_141876838
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 01:24 schreef Lolita92 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat Huub billy 'zijn vlinder 'noemt?
Omdat ie dat heeft gezegd in de COS. Simpel toch.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 01:26:34 #223
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_141876860
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 01:24 schreef Lolita92 het volgende:

Hoe weet jij dat Huub billy 'zijn vlinder 'noemt?
Toen Huub enkele maanden geleden hier ook in de COS nog meedeed, noemde hij Billy een vlinder.
.
pi_141876896
Ah, duidelijk.
pi_141877429
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
We weten allemaal dat Billy een slechte actrice is, die in Utopia is gezet om verder carriere te maken.

Huub noemt haar zijn vlinder, ze gaat dan ook meespelen in deze nieuwe TV serie,
die in 2015 op de buis komt .......

[ afbeelding ]

De zogenaamde beste vriendin van Billy, Maranka Pool, die niet op haar verjaardag wilde komen,
werkt bij het bedrijf dat deze serie gaat produceren. Zie hier: https://www.facebook.com/maranka.pool
En wie zegt dat Billy een rol heeft?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')