Daar dacht ik ook aanquote:
Het eerste rijmt niet met het tweede. Lijkt me echt zo'n type die alleen maar hartelijk en prettig is als iedereen doet wat ie wil maar dat er eigenlijk zo'n donker tirannieke aura om hem heen hangt dat niemand durft te triggeren uit angst voor de uitbarsting die dan onherroepelijk volgt.quote:Op zondag 22 december 2013 23:14 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is rechtlijnig en duidelijk. Hij is een emotionele man en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten.
Hij is hartelijk en prettig in de omgang en met zijn charmante accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek te vinden.
Joh, is dat jóúw blog...quote:Op zondag 29 december 2013 08:30 schreef Razor21 het volgende:
Op z'n Facebook staan wat oliebollen foto's. Heb er net eentje online gezet op mijn blog. Lijkt mij wel een toffe gast.
Ja mijn blog idd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop