Nah, geschiftquote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Shandaly het volgende:
ff gegoogled: http://www.styletoday.nl/(...)met-babyvoeding.html
Ja, of ik moet toch een keer een cursus rekenen voor beginners geven. Dat misrekenen zorgde -gelukkig!- ook voor de tweeling.quote:
Of tanden.quote:Op zondag 22 december 2013 22:24 schreef GotC het volgende:
T. kauwt sinds een paar dagen continu op z'n handen, kwijlt erg veel en laat vaak windjes.
Heeft iemand een idee waar dit aan ligt oid? Ik dacht zelf dat het gewoon samenhangt aan het ontdekken van handjes (veel kauwen = veel lucht inslikken).
Gewoon uit interesse ook trouwens
Dacht ik ook nog even..maar voel/zie niks en hij is 10 weken.. (al zegt dat niks..)quote:
Lastige. Wilde gok: M blijft lang thuiswonen omdat hij dat wel lekker makkelijk vindt, D gaat de wereld verkennen maar hangt wel om de haverklap aan de telefoon en J wordt de dochter die trouw langs blijft komen. Maar dat kan volgende week weer totaal anders zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 22:25 schreef Olf het volgende:
Oh en een daily! Hoe zie jij de verhouding met je kind voor je als hij/zij volwassen is? Elke dag langskomen, tot haar 25e thuis wonen of of of? En hoe verhoudt dat zich tot je relatie met je eigen ouders?
Ik denk dat dat heel erg afhankelijk is van hoe ze zich ontwikkelen. Nu hangen ze bijvoorbeeld nog heel erg aan elkaar dus uit elkaar halen op het kdv vind ik geen optie. Basisschool hangt ook daar vanaf. Soms hangt het ene kind teveel aan het andere en komen ze allebei niet uit de verf en dan is het beter in ze uit elkaar te halen. Ik denk nu bijvoorbeeld kleuterklas samen en daarna apart.quote:Op zondag 22 december 2013 22:33 schreef Olf het volgende:
Oh en ik had nog een vraag aan Kyara! Het lijkt me heel moeilijk om je dochters als twee individuen te benaderen, vooral omdat ze zo lijken al probeer je dat wel. Maar zou je bijvoorbeeld het een optie vinden om dochters in andere kdv-groep te doen of later in andere klas op school? Het lijkt me heel lastig, of je dat 'geforceerd' moet doen of dat hun duo-schap is onvermijdelijks is en gewoon zo is (en soms voor- en soms nadelen oplevert)
Dit vraag ik me dus ook afquote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef Juud-- het volgende:
GotC! Je brengt me op een idee! E. kwijlt ook zo vreselijk (hurray voor de kwijldoekjes van Funky Giraffe, wat een goede aankoop was dat) en ligt steeds op haar handen te knagen. Vraag aan de meer ervaren moeders: kan het zo zijn dat je de tandjes nog niet ziet of voelt maar dat ze al wel aan het opkomen zijn??
Omnomnomnom!quote:Op zondag 22 december 2013 22:57 schreef Suikertante het volgende:
Dat hoop ik wel, anders ga ik me toch afvragen waarom mijn baby mijn hele huis afknaagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |