SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie Turken-meet 27 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 14:05:57 ]
quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef MaidensTower het volgende:
Hahahahhahahahaha
Can çıkar, huy çıkmaz. Ben kendimi böyle kabul ediyorum artık!
Collegan nasil. Anlat biraz guleyim.quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef MaidensTower het volgende:
Hahahahhahahahaha
Can çıkar, huy çıkmaz. Ben kendimi böyle kabul ediyorum artık!
Was jas gaan zoeken. Ik zweer het, moeten fietsen is gewoon kut. Moet nieuwe jas, nieuwe mascara, must halen en weet ik veel wat nog meerquote:
quote:
wat ga je koken?quote:Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was jas gaan zoeken. Ik zweer het, moeten fietsen is gewoon kut. Moet nieuwe jas, nieuwe mascara, must halen en weet ik veel wat nog meer
[..]
Wat raar, wokken is allesbehalve Nederlands.quote:Op zondag 22 december 2013 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik wokken en volgens sommigen is dat te verkaasd.
WTFFFFFF MEN WTF.quote:Op zondag 22 december 2013 20:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat filmpje dat die jongen van een brug afspringt in het water maar de rand van beton/steen raakt en zijn gezicht in tweeën is en dat later een arts de twee helften tegen elkaar aan probeert te duwen?
niet kijken borte, ik zweer het je, het gaat je achtervolgen.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zelf heb ik net pannenkoeken gebakken![]()
http://www.viduu.com/vide(...)-in-diving-accident/quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, ik heb nu soep voor me. Er zitten van die vage korrels in, graankorrels geloof ik. Hoe heet deze soep in het Nederlands?
En kijk die film gewoon. Valt echt mee
Doe ik ook niet meer. Vorig jaar een keer foto's van op een gruwelijke wijze geliquideerde slachtoffers van Mexiaanse drugsbendes gezien en daar meteen spijt van gehad. Heb er zeker een paar nachten van niet kunnen slapen. Nachtmerries en shit. Terwijl ik mij niet kan herinneren dat ik ooit nachtmerries heb gehad van films of plaatjes..quote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
niet kijken borte, ik zweer het je, het gaat je achtervolgen.
Gerizekalıyım. LinkedIn'e ekledim. Ardından da Face'ine bakim ama eklemedim. Karizmatik fotoğraflarına bakıyordum..n ta ki yorumların biri onun 2012 de evlendiğini görene kadar.quote:Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Collegan nasil. Anlat biraz guleyim.
quote:
Nee. Ik kijk niet naar zulke dingen. Lig er wakker vanquote:Op zondag 22 december 2013 21:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
http://www.viduu.com/vide(...)-in-diving-accident/
Met geluid. Je hoort de 'plof'.
Graankorrels? Bedoel je niet gewoon tarhana?quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, ik heb nu soep voor me. Er zitten van die vage korrels in, graankorrels geloof ik. Hoe heet deze soep in het Nederlands?
En kijk die film gewoon. Valt echt mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |