zie niksquote:
dwerg, doe baardquote:Op zondag 22 december 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga straks naar The Hobbit.
Ik twijfel nog of ik mij zal kleden als dwerg of als elf. Suggesties?
ooooh chillquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 17:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon geen woorden voor. Damn, dit is het liefste wat iemand ooit tegen mij heeft gezegd.
oker ik wachquote:Op zondag 22 december 2013 17:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat kan want ik heb ook nog niks gestuurd.
oke wach eve gedult !!!
hoi lrquote:Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Is al goed. Zolang je mijn kapsel binnenkort maar weer wil beoordelen en voorzien van tips.
nee kan me weinig schelenquote:Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey Inso. Nog gebaald om Ajax of kan het je verder ook niet schelen ook?
Geen probleem, laten we ook een keer afspreken om elkaars haarstructuur van dichtbij te beoordelen. We kunnen er allebei doorheen woelen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Is al goed. Zolang je mijn kapsel binnenkort maar weer wil beoordelen en voorzien van tips.
Dat klopt. Je bent er zelf uitgegaan.quote:Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kan het niet zien, want zit er niet in
Bdank.quote:
is toch goedquote:
Lekker belangrijk of ik het wel of niet leuk vindquote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben nu overtuigd. Ik ga vanavond niet meer naar The Hobbit.
southampton was 3 keer niksquote:Op zondag 22 december 2013 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk geeneens. Na de winterstop mogen ze het opnieuw proberen, wat een dramatisch spel.
Oja kan welquote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen probleem, laten we ook een keer afspreken om elkaars haarstructuur van dichtbij te beoordelen. We kunnen er allebei doorheen woelen.
[..]
Dat klopt. Je bent er zelf uitgegaan.
[..]
Bdank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |