Heb je hier geen moeite mee?quote:
Ja. Ik vind het best kut. Vooral omdat ik weet dat ik het wel kan, als ik alleen ben/het zelf doe.quote:Op maandag 23 december 2013 02:41 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Heb je hier geen moeite mee?
Lijkt mij namelijk erg vervelend als het iedere keer zo is.
Komt wel goed, je moet alleen ff de juiste persoon tegenkomen.quote:Op maandag 23 december 2013 10:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het best kut. Vooral omdat ik weet dat ik het wel kan, als ik alleen ben/het zelf doe.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:46 schreef oLexie het volgende:
[..]
Komt wel goed, je moet alleen ff de juiste persoon tegenkomen.
OT: Was bij m'n ex nog nooit klaargekomen, wat hij ook probeerde. Dat ging alleen onder de douche maar kwam zeer zeker niet door hem.
Nieuwe vriend likt er ff twee minuten aan en ik lag al te kronkelendrie keer achter elkaar. Nu kom ik meestal door likken/vingeren 1 keer, tijdens de seks 1 keer dmv vingeren erbij en de overige vijf keer met vibo.
![]()
Ja moet wel zeggen dat ik er erg blij mee ben. Die eerste keer was ook de doorslaggevende factor om een relatie te beginnen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:09 schreef vera166 het volgende:
[..]dat hoop ik dan maar haha
Klinkt goed, jouw seksleven. Hahaha goed voor elkaar!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:10 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja moet wel zeggen dat ik er erg blij mee ben. Die eerste keer was ook de doorslaggevende factor om een relatie te beginnen.![]()
Ok... maar... word je dan nerveus als je samen met je vriend bent wanneer je het gaat doen, waardoor je niet kan ontspannen en dus geen orgasme kan krijgen, of lukt het wel als hij je gaat vingeren bv ?quote:Op maandag 23 december 2013 10:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het best kut. Vooral omdat ik weet dat ik het wel kan, als ik alleen ben/het zelf doe.
Hoe gaat dat dan? Als je vriend klaar is gaat de tv weer aan? Als ik dat zou proberen zou m'n vriendin gewoon op m'n hoofd gaan zitten en alsnog klaarkomen, ik hulpeloos spartelend.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:34 schreef Lushie het volgende:
Ook 0 meestal =[
Wel als ik het zelf doe maar in mijn eentje is dat soms al binnen 1 minuut en bij mijn vriend duurt het soms wel een half uur.
Ik denk dat dit vanzelf wel beter gaat, zou wel helpen als vriendlief niet steeds klaagt hoe lang het duurt. Dat helpt ook niet
Klinkt heel geforceerd dit. Alsof ie een trein moet halen...quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:34 schreef Lushie het volgende:
Ook 0 meestal =[
Wel als ik het zelf doe maar in mijn eentje is dat soms al binnen 1 minuut en bij mijn vriend duurt het soms wel een half uur.
Ik denk dat dit vanzelf wel beter gaat, zou wel helpen als vriendlief niet steeds klaagt hoe lang het duurt. Dat helpt ook niet
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:34 schreef Lushie het volgende:
Ook 0 meestal =[
Ik denk zelf dat sommige mannen blijkbaar niet genoeg de moeite nemen voor de vrouw om die klaar te laten komen en/of ze niet op hun gemak stellen... best triest, ik vind dat je juist veel over moet hebben voor een vrouw.quote:Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef cecile86 het volgende:
Hoi,
Ik date sinds kort weer na een lange relatie gehad te hebben. In mijn vorige relatie kwam ik ongeveer 1x klaar of helemaal niet tijdens de seks. Nu heb ik een date waarbij ik gisteravond en ochtend weer seks mee heb gehad en makkelijk 4 keer ofzo klaarkom. De seks is echt geweldig, terwijl hij minder groot is dan mijn ex.
Nu vraag ik mij af hoe vaak andere vrouwen dan klaarkomen tijdens de seks? Dit is voor mij ineens een hele openbaring dat seks dus ook gewoon zo kan zijn.
Jij komt klaar als je de koelkast open doet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:32 schreef Luxuria het volgende:
Hij laat me meestal zo'n 4 tot 6 keer klaarkomen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij komt klaar als je de koelkast open doet?
Sterker nog, het is enorm geil om een vrouw klaar te zien komen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk zelf dat sommige mannen blijkbaar niet genoeg de moeite nemen voor de vrouw om die klaar te laten komen en/of ze niet op hun gemak stellen... best triest, ik vind dat je juist veel over moet hebben voor een vrouw.
Ja precies, jij weet gelukkig wel hoe het in elk geval een beetje hoort te zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Sterker nog, het is enorm geil om een vrouw klaar te zien komen.Het zal niet de 1e keer zijn als ik dan ook gelijk kom, zeker als ik het al in zat te houden.
En jij pikt dat?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:34 schreef Lushie het volgende:
Ook 0 meestal =[
Ik ben nu single, maar ik wist bij mijn ex-partner echt wel hoe ik haar moest laten genieten... dan TS met iemand samen en dan is het nog beroerd op dat gebiedquote:
Dan is hij gelukkig wel iemand die snapt hoe het hoortquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:32 schreef Luxuria het volgende:
Hij laat me meestal zo'n 4 tot 6 keer klaarkomen.
Ik hetzelfde aantal keer, maar dan met mijn linkerhandquote:
Je kunt ook niet alles hebben natuurlijk, maar iemand die gaat zeiken dat ik moet opschieten omdat het te lang duurt... Ik had meteen gezegd dat het aan zijn skills ligt dat het zo lang duurt. Rot gauw op zegquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:59 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik ben nu single, maar ik wist bij mijn ex-partner echt wel hoe ik haar moest laten genieten... dan TS met iemand samen en dan is het nog beroerd op dat gebiedwow... de dingen die mensen accepteren in een relatie.
Tja, sorry te horen dat hij niet voor jou echt zijn uiterste best doet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:44 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Je kunt ook niet alles hebben natuurlijk, maar iemand die gaat zeiken dat ik moet opschieten omdat het te lang duurt... Ik had meteen gezegd dat het aan zijn skills ligt dat het zo lang duurt. Rot gauw op zegJe mag ook voortaan alleen je rechterhand gebruiken hoor.
Dat was ik niet, ik reageerde op Lushie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:47 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja, sorry te horen dat hij niet voor jou echt zijn uiterste best doet.
Je verdiend wel een betere behandeling, kan me irriteren aan dat soort dingen, omdat ik zelf dus single ben en geen relatie heb en dan heeft een man een relatie met jou en dan doet hij het niet zoals het hoort, vind ik gewoon weleens jammer te verteren.
oh okeequote:Op dinsdag 31 december 2013 15:49 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Dat was ik niet, ik reageerde op Lushie.
Je wilt die truffeldoos gewoon vingeren he?quote:
Ik praat niet zo grof over vrouwen hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je wilt die truffeldoos gewoon vingeren he?
Fappen doe je met rechts!quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik hetzelfde aantal keer, maar dan met mijn linkerhand
Nee het zou strafbaar moeten worden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:20 schreef AMangold het volgende:
0, weeral 2 a 3 jaar geleden, terwijl ik wel gewoon seksueel actief ben.. Tja kunt niet alles hebben zal ik maar denken
Het moest gewoon, i.c.m. die nickname.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik praat niet zo grof over vrouwen hoor
uhmmm dat is bij iedereen anders hoorquote:
Het meesterras doet het met rechts.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmm dat is bij iedereen anders hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:22 schreef P97D het volgende:
[..]
Het meesterras doet het met rechts.ben je voor Hitler dan ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Ach, als het dan maar van het voorspel wel gebeurd, of een combo van dingen.... anders zijn het wel mannen die alleen maar aan zichzelf denken en geen moeite overhebben voor een vrouwquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:20 schreef AMangold het volgende:
0, weeral 2 a 3 jaar geleden, terwijl ik wel gewoon seksueel actief ben.. Tja kunt niet alles hebben zal ik maar denken
Ok, in dat geval... goede humorquote:
Probeer het eens tegelijkertijdquote:
Wat strafbaar?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee het zou strafbaar moeten worden.Echt onbestaanbaar.
Ik heb het over de seks in totaal, ben sowieso maar één keer in mijn leven klaargekomen door een man..quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:24 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ach, als het dan maar van het voorspel wel gebeurd, of een combo van dingen.... anders zijn het wel mannen die alleen maar aan zichzelf denken en geen moeite overhebben voor een vrouw
Dat een vrouw niet klaar komt en de man wel.quote:
haha tja, kan de man ook niets aan doenquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat een vrouw niet klaar komt en de man wel.
Ja, dat snap ik ... maar kom jij moeilijk klaar of zijn alle mannen die jij ben tegengekomen slecht in seks, of slecht in bed ???quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik heb het over de seks in totaal, ben sowieso maar één keer in mijn leven klaargekomen door een man..
Ja natuurlijk wel. Zelfs bij de moeilijkere gevallen (lees: niet-vaginaal) zou het verplicht moeten zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:31 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha tja, kan de man ook niets aan doen
Naar mijn idee zijn ze er niet slecht in en ze doen wel hun best zegmaar om mij te laten genietenquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:32 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ... maar kom jij moeilijk klaar of zijn alle mannen die jij ben tegengekomen slecht in seks, of slecht in bed ???
Ok... vreemd danquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:05 schreef AMangold het volgende:
[..]
Naar mijn idee zijn ze er niet slecht in en ze doen wel hun best zegmaar om mij te laten genieten
ligt gewoon aan mijn lichaam denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:11 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... vreemd dandan weet ik ook de oorzaak niet wat er mis gaat.
Het kan moeilijk aan jou liggen toch ?
Ok...quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:11 schreef AMangold het volgende:
[..]
ligt gewoon aan mijn lichaam denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok...jepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja.... schijnt dat meerdere vrouwen daar last van hebben....quote:
ja ach, zonder klaarkomen kun je ook genietnquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:16 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja.... schijnt dat meerdere vrouwen daar last van hebben....
Er was laatst wel een bericht in de krant ergens dat er gezegd werd, dat vrouwen daarom ook best blij zijn als ze dan iemand tegenkomen die hun wel kunnen laten klaarkomen, juist omdat niet iedereen het dan lukt.
Klopt.... dat is zo ja...quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:19 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja ach, zonder klaarkomen kun je ook genietn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef artelligence het volgende:
Meestal 1 keer, soms 2. Maar goed, als man zijnde ook wel meegemaakt dat ik niet kon klaarkomen. Tja.. Vodka
Dus www.inhaalrace.nl ??quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik geluk heb +10.
Dat was ook niet altijd zo. Ik zeg, positieve ontwikkeling
zit je inbox al vol?quote:Op maandag 23 december 2013 10:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
Riep je me ???quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Alleen van de beroemde FOK hosselaar![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Alleen van de beroemde FOK hosselaar![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:51 schreef F1978 het volgende:
[..]
Riep je me ???
too obviousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar de spoiler spreek wel de waarheidquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
maar de spoiler spreek wel de waarheid![]()
Deze ook:ik denk dat iedereen de lokale dronken vervelende man gewoon zat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, maar dan zijn ze mij dus niet zatquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen de lokale dronken vervelende man gewoon zat is
kun je niet je zelfvertrouwen oefenen op de tmf chat ofzoquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:20 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok, maar dan zijn ze mij dus niet zat
Moet ik nog meer daarvan hebben dan, dat wist ik niet.... jij reageert dus jij bent de jaloerse man blijkbaar hierquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kun je niet je zelfvertrouwen oefenen op de tmf chat ofzo
ik reageer op jou, niet voor de aandacht van een vrouw op hetinternetquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:24 schreef F1978 het volgende:
[..]
Moet ik nog meer daarvan hebben dan, dat wist ik niet.... jij reageert dus jij bent de jaloerse man blijkbaar hier
Ja dat zeg ik .. jaloers dat ik eerder ben dan jou met welke vrouw dan ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik reageer op jou, niet voor de aandacht van een vrouw op hetinternet_______
op je 37e ontmaagd worden is niet 'eerder dan mij' hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:31 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik .. jaloers dat ik eerder ben dan jou met welke vrouw dan ook
37e ?? hahaha dat is ten eerste al jaren eerder gebeurd, je zou dat moeten weten, ik heb 1000 keer over mijn ex gepraat hier, dus opletten is ook een vak... en ik ben 35 trouwens, die eruitziet als 28... moet jij nog maar zienquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
op je 37e ontmaagd worden is niet 'eerder dan mij' hoor
Dat zal jij nooit te weten komen, want geheimen kunnen sommige vrouwen wel houden... zij is daar goed inquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:33 schreef Life2.0 het volgende:
maar succes met je virtuele ontmaagding van vera, ik hoop dat je haar ook geinformeerd hebt over jouw plannen?
nee, dat wil ik helemaal niet zien, je verward oprechte kritiek op je idee van flirten met jaloezie, ik heb simpelweg medelijden met de meiden die jij aanspreekt, omdat zij wèl enig fatsoen hebben en niet weten hoe ze snel maar toch aardig van je af moeten komenquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
37e ?? hahaha dat is ten eerste al jaren eerder gebeurd, je zou dat moeten weten, ik heb 1000 keer over mijn ex gepraat hier, dus opletten is ook een vak... en ik ben 35 trouwens, die eruitziet als 28... moet jij nog maar zien
of heeft ze genoeg fatsoen om je dm's niet openbaar te maken, en dat verwar jij nu voor een kansquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:35 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat zal jij nooit te weten komen, want geheimen kunnen sommige vrouwen wel houden... zij is daar goed in
Ja, ok... daar moet ik je gelijk in geven... maarja stoppen doe ik er niet mee en van FOK! afgaan ook niet, dus iedereen doet het er maar meequote:Op dinsdag 31 december 2013 22:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee, dat wil ik helemaal niet zien, je verward oprechte kritiek op je idee van flirten met jaloezie, ik heb simpelweg medelijden met de meiden die jij aanspreekt, omdat zij wèl enig fatsoen hebben en niet weten hoe ze snel maar toch aardig van je af moeten komen
en als je het 1000 keer over je ex moet hebben zegt dat meer over je frustraties dan je gedrag naar vrouwen
nothing says i love you like a restraining orderquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, ok... daar moet ik je gelijk in geven... maarja stoppen doe ik er niet mee en van FOK! afgaan ook niet, dus iedereen doet het er maar mee
Nee, die negeert ze uiteraard.... 100% zeker, door al het negatieve geroddel van mensen hier om niks... enige wat ik doe is complimenten geven en alles wordt slecht gezienquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
of heeft ze genoeg fatsoen om je dm's niet openbaar te maken, en dat verwar jij nu voor een kans
Idd, kloptquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nothing says i love you like a restraining order
Geen idee, je hebt niks gemistquote:
Ik heb wel een positief woordje over je gedaanquote:
Ik zou er niet aan denken jou over te slaan hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:53 schreef AMangold het volgende:
meer een topic met 2 personen nog actief zo te zien ^^
ja jij verdiend ook wat lieve woorden ... het jaar is bijna om tenslotte...quote:
Geen loten, wou er online kopen maar dan zit je gelijk aan zo een soort abonement vast en dat hoeft voor mij niet (A)quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja jij verdiend ook wat lieve woorden ... het jaar is bijna om tenslotte...
Ik wens jou echt wel een zeer goed 2014 zowel in gezondheid als in geluk...
En ik weet niet of je loten hebt, maar ik hoop ook dat je wat wint hoor
quote:
Gelukkig nieuwjaar lieve meidenquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:05 schreef AMangold het volgende:
[..]
Geen loten, wou er online kopen maar dan zit je gelijk aan zo een soort abonement vast en dat hoeft voor mij niet (A)
Ps.
HAPPY NEW YEAR ALL xx
Zoals de postcode loterij bedoel je ??quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:05 schreef AMangold het volgende:
[..]
Geen loten, wou er online kopen maar dan zit je gelijk aan zo een soort abonement vast en dat hoeft voor mij niet (A)
Ps.
HAPPY NEW YEAR ALL xx
ja was die volges mij, maar wou gewoon nieuwjaarslot, ag boeiend win toch niks geld zit nu lekker nog in mijn portomonee ^^quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
Zoals de postcode loterij bedoel je ??
Klopt, volgens mij had ik nu ook niks, maar ik had een gratis lot in mijn kerstpakket zitten, en die heb ik geactiveerd, dus doe ik gewoon een paar maanden mee, er vanaf komen is niet moeilijk heb ik gezien, dus dat gaat ook goedkomen....quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja was die volges mij, maar wou gewoon nieuwjaarslot, ag boeiend win toch niks geld zit nu lekker nog in mijn portomonee ^^
ik doe niet mee met dingen waarbij ze een machtiging willen van mijn bankrekening..quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:08 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij had ik nu ook niks, maar ik had een gratis lot in mijn kerstpakket zitten, en die heb ik geactiveerd, dus doe ik gewoon een paar maanden mee, er vanaf komen is niet moeilijk heb ik gezien, dus dat gaat ook goedkomen....
Ach dan maar volgende maand dat villa-tje
Tja, ik heb het ook niet met veel dingen... maar dit keer dacht ik, ik probeer het met dit een keer.... ik snap je gevoel erbij hoor... acceptgiro bv is beter natuurlijk, maar goed ik doe niet vaak mee met loterijen, dus ach ... ze zeggen leef ook een beetje, soms een beetje meedoen met dingen enzo...quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik doe niet mee met dingen waarbij ze een machtiging willen van mijn bankrekening..
dan is het doeidoei xD
Haha ja 100% zeker door geroddel van andere mensen dat heeft heeeeelemaal niks met dat enge stalkerige opeisende gedrag van je te maken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, die negeert ze uiteraard.... 100% zeker, door al het negatieve geroddel van mensen hier om niks... enige wat ik doe is complimenten geven en alles wordt slecht gezien
quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:15 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
Haha ja 100% zeker door geroddel van andere mensen dat heeft heeeeelemaal niks met dat enge stalkerige opeisende gedrag van je te maken.
Je bent gewoon aan het vissen voor naiefe meisjes/vrouwen die in je frustratie vallen trappen. Gelukkig ben je er slecht in.
ahhhhh kom op niet zo jaloers zijn he op mijn succesquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:15 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
Haha ja 100% zeker door geroddel van andere mensen dat heeft heeeeelemaal niks met dat enge stalkerige opeisende gedrag van je te maken.
Je bent gewoon aan het vissen voor naiefe meisjes/vrouwen die in je frustratie vallen trappen. Gelukkig ben je er slecht in.
ach, niet jezelf zo naar beneden praten.... ik weet zeker dat jij zelf ook wel talent hebt om de dames te verleidenquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:06 schreef artelligence het volgende:
Kan ik in de leer bij Ferry? Ik wil ook zo kunnen hosselen
1 relatie en de fokdorpsgek proberen te worden succes noemen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
[..]
ahhhhh kom op niet zo jaloers zijn he op mijn succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |