Heb je hier geen moeite mee?quote:
Ja. Ik vind het best kut. Vooral omdat ik weet dat ik het wel kan, als ik alleen ben/het zelf doe.quote:Op maandag 23 december 2013 02:41 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Heb je hier geen moeite mee?
Lijkt mij namelijk erg vervelend als het iedere keer zo is.
Komt wel goed, je moet alleen ff de juiste persoon tegenkomen.quote:Op maandag 23 december 2013 10:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het best kut. Vooral omdat ik weet dat ik het wel kan, als ik alleen ben/het zelf doe.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:46 schreef oLexie het volgende:
[..]
Komt wel goed, je moet alleen ff de juiste persoon tegenkomen.
OT: Was bij m'n ex nog nooit klaargekomen, wat hij ook probeerde. Dat ging alleen onder de douche maar kwam zeer zeker niet door hem.
Nieuwe vriend likt er ff twee minuten aan en ik lag al te kronkelendrie keer achter elkaar. Nu kom ik meestal door likken/vingeren 1 keer, tijdens de seks 1 keer dmv vingeren erbij en de overige vijf keer met vibo.
![]()
Ja moet wel zeggen dat ik er erg blij mee ben. Die eerste keer was ook de doorslaggevende factor om een relatie te beginnen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:09 schreef vera166 het volgende:
[..]dat hoop ik dan maar haha
Klinkt goed, jouw seksleven. Hahaha goed voor elkaar!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:10 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja moet wel zeggen dat ik er erg blij mee ben. Die eerste keer was ook de doorslaggevende factor om een relatie te beginnen.![]()
Ok... maar... word je dan nerveus als je samen met je vriend bent wanneer je het gaat doen, waardoor je niet kan ontspannen en dus geen orgasme kan krijgen, of lukt het wel als hij je gaat vingeren bv ?quote:Op maandag 23 december 2013 10:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het best kut. Vooral omdat ik weet dat ik het wel kan, als ik alleen ben/het zelf doe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |