abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134561852
Ik vroeg me af in hoeverre mensen eigenlijk gebruik maken van alle erogene zones van de man en vrouw tijdens het voorspel.

Hoever gebruik jij het en wat heb jij gemerkt dat je partner echt fijn vind. Het schijnt dat de pols en achter de knieën bij vrouwen erg gevoelig is (net als veel andere plekken maar goed), maar dat zijn nou niet snel plekken die je vaak aanraakt tijdens voorspel.
pi_134562016
Gebruik ze allemaal _O_
Het vrouwelijk orgasme is voornamelijk mentaal, dus anticipatie en spanning opbouwen is een goede manier :Y
-XOXO-
pi_134563347
Ja voor ons mannen is het makkelijk in the mood te komen en 'm er gewoon in te stoppen haha, maar vrouwen moeten ff opgestookt worden!

Al vind ik het ook wel leuk hoor als een vrouw helemaal opgewonden wordt van bepaalde plekjes..
  zondag 22 december 2013 @ 23:39:23 #4
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_134587591
Leuk, voorspel :) Is toch leuk joh, even een aanraking waar het eigenlijk niet hoort als je samen koffie zit te drinken in de stad, of in de bios. Is eigenlijk het voor-voorspel trouwens, maar je snapt me wel.

:)
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
  PR en moderator maandag 23 december 2013 @ 01:39:15 #5
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134592701
Goed topic _O_
Fuck the EBU.
pi_134603940
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:39 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
Leuk, voorspel :) Is toch leuk joh, even een aanraking waar het eigenlijk niet hoort als je samen koffie zit te drinken in de stad, of in de bios. Is eigenlijk het voor-voorspel trouwens, maar je snapt me wel.

:)
Ja das ook altijd wel leuk, elkaar in the mood brengen voor later. :D
pi_134614880
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 01:39 schreef Moira. het volgende:
Goed topic _O_
Inderdaad. Mannen die meteen naar je borsten of kruis grijpen zouden zich best wel een keer mogen verdiepen in andere lichaamsdelen.
For most of history, Anonymous was a woman.
  PR en moderator maandag 23 december 2013 @ 18:16:25 #8
288245 crew  Moira
pi_134615285
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:02 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Inderdaad. Mannen die meteen naar je borsten of kruis grijpen zouden zich best wel een keer mogen verdiepen in andere lichaamsdelen.
Sowieso weten heel veel mannen niet dat het voor vrouwen niet zo werkt op seksgebied als voor hen. Dan is het idd "oh ik ben stijf? mooi, dan kunnen we" :')

Terwijl dat echt heel zonde is, want de meeste vrouwen zijn heel makkelijk gek te maken in bed, ze moeten alleen even hun best doen om te ontdekken hóé precies :9
Fuck the EBU.
pi_134615394
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 18:16 schreef Moira. het volgende:

[..]

Sowieso weten heel veel mannen niet dat het voor vrouwen niet zo werkt op seksgebied als voor hen. Dan is het idd "oh ik ben stijf? mooi, dan kunnen we" :')

Terwijl dat echt heel zonde is, want de meeste vrouwen zijn heel makkelijk gek te maken in bed, ze moeten alleen even hun best doen om te ontdekken hóé precies :9
Precies, werk wordt gewoon beloond vaak. Wat ik helemaal zonde vind is wanneer ze wel een beetje hun best doen en je dus wel redelijk in de stemming bent, in ieder geval genoeg om verder te gaan, maar niet tot het uiterste. Als je dan gewoon nog even doorzet en geduld hebt dan is de seks zóveel beter.
  PR en moderator maandag 23 december 2013 @ 19:00:04 #10
288245 crew  Moira
pi_134616766
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:19 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Precies, werk wordt gewoon beloond vaak. Wat ik helemaal zonde vind is wanneer ze wel een beetje hun best doen en je dus wel redelijk in de stemming bent, in ieder geval genoeg om verder te gaan, maar niet tot het uiterste. Als je dan gewoon nog even doorzet en geduld hebt dan is de seks zóveel beter.
Herkenbaar, ja _O-
Vaak gaan ze nét niet lang genoeg door ;( Mja vaak zeg ik er dan ook wel gewoon wat van :9
Ze hoeven vaak maar nét wat anders te doen en ze hebben raak :P
Fuck the EBU.
pi_134624841
Wat een feministische troep hier zeg. Gadver. Begrijp me niet verkeerd, een man mag best wel moeite doen voor de vrouw, maar zoals Moira en Buttercup het beschrijven, is het alsof zij God op aarde zijn en op hun wenken bediend dienen te worden. Waarschijnlijk zijn jullie gewoon sexueel gefrusteerd, en komen of gaan jullie met de verkeerde mannen om.

Zo, dat lucht op.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_134625719
Als die en uit de TT was, zou het een veel leuker topic kunnen worden. Misschien niet geschikt voor Sex maar wel ONZ.

Die zones zijn voor iedereen anders. Trail and error
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_134647783
Haha, ik kan haar als we gewoon door de stad lopen al helemaal gek krijgen door de hand op de goede plek te leggen :9

Die die ik ken, gebruik ik allemaal. Één daarvan is genoeg om haar spontaan in elkaar te laten zakken _O_ Leuk is dat.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134648160
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:19 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 19:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

Herkenbaar, ja _O-
Vaak gaan ze nét niet lang genoeg door ;( Mja vaak zeg ik er dan ook wel gewoon wat van :9
Ze hoeven vaak maar nét wat anders te doen en ze hebben raak :P
Ah dus als ik het goed begrijp doen jullie ook aan deepthroaten, anaal en slikken jullie zijn zaad? Ik bedoel, je wil natuurlijk wel je man plezieren.
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:44:48 #15
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_134649013
Achter de vrouw staan, arm om haar middel, kusjes in de nek, achter haar oor, geile dingen fluisteren, zoiets :9

Voorspel _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_134654276
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 21:29 schreef trolley het volgende:
Wat een feministische troep hier zeg. Gadver. Begrijp me niet verkeerd, een man mag best wel moeite doen voor de vrouw, maar zoals Moira en Buttercup het beschrijven, is het alsof zij God op aarde zijn en op hun wenken bediend dienen te worden. Waarschijnlijk zijn jullie gewoon sexueel gefrusteerd, en komen of gaan jullie met de verkeerde mannen om.

Zo, dat lucht op.
Geen van beide. Ik heb een vriend waar ik heel gelukkig mee ben. En God op aarde? Omdat we graag opgewonden sex hebben, net zo opgewonden als de man is? Dat lijkt me niet God, maar meer gewoon allebei evenveel geven en nemen. Het duurt nou eenmaal langer voordat een vrouw totaal opgewonden is en hangt vaak van meer factoren af, het lijkt me niet teveel gevraagd daar als man rekening mee te houden. Als bijna alle vrouwen het niet fijn vinden als er meteen naar borsten wordt gegrepen en een man vergeet dat daar nog een heel lichaam aan vast zit, gedragen we ons dan allemaal alsof we een of andere godin zijn die moet worden aanbeden?
pi_134654418
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:17 schreef Motorbass het volgende:

[..]

[..]

Ah dus als ik het goed begrijp doen jullie ook aan deepthroaten, anaal en slikken jullie zijn zaad? Ik bedoel, je wil natuurlijk wel je man plezieren.
Ja want elke man moet per se een meisje zien janken en kokhalzen om de seks een beetje ok te vinden :') Ik vind pijpen zelf juist lekker om te doen en krijg er dus ook totaal geen klachten over, slikken is ook geen probleem en zolang het mij geen pijn doet (daar ligt voor mij de grens) ben ik bereid alles wel uit te proberen als mijn vriend daar zin in heeft. Het enige wat Moira en ik zeggen (denk ik, want ik kan niet voor haar praten natuurlijk) is dat er veel mannen zijn die niet bepaalt geďnteresseerd lijken in hoe het voor een vrouw beter zou kunnen zijn, terwijl ze daar zelf echt niet onder hoeven te lijden. Want een geilere vrouw is betere seks, lijkt me.
pi_134655514
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:14 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Ja want elke man moet per se een meisje zien janken en kokhalzen om de seks een beetje ok te vinden :') Ik vind pijpen zelf juist lekker om te doen en krijg er dus ook totaal geen klachten over, slikken is ook geen probleem en zolang het mij geen pijn doet (daar ligt voor mij de grens) ben ik bereid alles wel uit te proberen als mijn vriend daar zin in heeft. Het enige wat Moira en ik zeggen (denk ik, want ik kan niet voor haar praten natuurlijk) is dat er veel mannen zijn die niet bepaalt geďnteresseerd lijken in hoe het voor een vrouw beter zou kunnen zijn, terwijl ze daar zelf echt niet onder hoeven te lijden. Want een geilere vrouw is betere seks, lijkt me.
Dat ben ik met je eens, maar jullie leggen nogal de nadruk op dat het aan de man is om daarvoor te zorgen. Daarom legde ik de nadruk nogal hoe het zou zijn als de rollen omgedraaid zijn.
Ik geef jullie geen ongelijk, er zijn veel mannen die weinig aandacht aan voorspel geven, maar leg de nadruk niet op dat het aan de man ligt. In tegenstelling tot FOK!sters, zijn veel vrouwen erg saai in bed en dat mag dan ook gezegd worden.
pi_134655635
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef Motorbass het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar jullie leggen nogal de nadruk op dat het aan de man is om daarvoor te zorgen. Daarom legde ik de nadruk nogal hoe het zou zijn als de rollen omgedraaid zijn.
Ik geef jullie geen ongelijk, er zijn veel mannen die weinig aandacht aan voorspel geven, maar leg de nadruk niet op dat het aan de man ligt. In tegenstelling tot FOK!sters, zijn veel vrouwen erg saai in bed en dat mag dan ook gezegd worden.
Wat dat betreft, ik moet helemaal niks. Vind het ook wel eens leuk om dat hele voorspel circus over slaan als ik haar een tijd niet gezien heb >:) Maar meestal wel. Veel te leuk om te doen, je chick opgeilen. Dat voorspel kan in huize Zwarte Rand zomaar een uur of twee, drie duren hoor :9
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  PR en moderator dinsdag 24 december 2013 @ 19:07:32 #20
288245 crew  Moira
pi_134660460
quote:

[..]

[..]

Scheelt dat niet alle mannen dat als liefste willen, maar ben er niet vies van op z'n tijd hoor :P
Uiteraard doe je er alles aan om je man te plezieren _O_ Sowieso leuk om ze helemaal gek te zien worden :9~
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 21:29 schreef trolley het volgende:

Zo, dat lucht op.
Tuurlijk niet :D Dan begrijp je me verkeerd, hehe :P
Zie bovenstaande ^O^
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 24 december 2013 @ 19:12:20 #21
288245 crew  Moira
pi_134660657
quote:

[..]

Klopt, ik heb ook wel medelijden met de vele mannen die een saaie zoutzak in bed hebben ;(
Maar ik (en -Buttercup in dit geval, ga ik vanuit) heb het natuurlijk over spannende geile niet-saaie seks. Dat, wanneer de vrouw géén saaie zoutzak in bed is, veel mannen nogal nalatig zijn in het pleasen van hun vrouw, terwijl het andersom wel op en top is.

Niet dat ik daar momenteel last van heb, maar heb het veelal meegemaakt :o
Fuck the EBU.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 24 december 2013 @ 22:20:28 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_134669817
quote:

[..]

[..]

Als hij de juiste plekjes weet te vinden, echt wel *)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_134684511
Het verschilt natuurlijk ook per vrouw wat ze fijn vind en de een heeft het extremer dan de ander, maar wat vinden jullie nou echt geweldig? Want de meest simpele kleine dingen kunnen een vrouw al erg opwinden..
pi_134685288
Vanaf de oorlel 2 cm naar achter en 1 cm omhoog. Daar met de vinger drie rondjes draaien en ze ligt te kronkelen _O_
pi_134686199
quote:

[..]

Niet alle vrouwen en ook niet alle mannen he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')