Ja das ook altijd wel leuk, elkaar in the mood brengen voor later.quote:Op zondag 22 december 2013 23:39 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
Leuk, voorspelIs toch leuk joh, even een aanraking waar het eigenlijk niet hoort als je samen koffie zit te drinken in de stad, of in de bios. Is eigenlijk het voor-voorspel trouwens, maar je snapt me wel.
Inderdaad. Mannen die meteen naar je borsten of kruis grijpen zouden zich best wel een keer mogen verdiepen in andere lichaamsdelen.quote:
Sowieso weten heel veel mannen niet dat het voor vrouwen niet zo werkt op seksgebied als voor hen. Dan is het idd "oh ik ben stijf? mooi, dan kunnen we"quote:Op maandag 23 december 2013 18:02 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Inderdaad. Mannen die meteen naar je borsten of kruis grijpen zouden zich best wel een keer mogen verdiepen in andere lichaamsdelen.
Precies, werk wordt gewoon beloond vaak. Wat ik helemaal zonde vind is wanneer ze wel een beetje hun best doen en je dus wel redelijk in de stemming bent, in ieder geval genoeg om verder te gaan, maar niet tot het uiterste. Als je dan gewoon nog even doorzet en geduld hebt dan is de seks zóveel beter.quote:Op maandag 23 december 2013 18:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso weten heel veel mannen niet dat het voor vrouwen niet zo werkt op seksgebied als voor hen. Dan is het idd "oh ik ben stijf? mooi, dan kunnen we"
Terwijl dat echt heel zonde is, want de meeste vrouwen zijn heel makkelijk gek te maken in bed, ze moeten alleen even hun best doen om te ontdekken hóé precies
Herkenbaar, jaquote:Op maandag 23 december 2013 18:19 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Precies, werk wordt gewoon beloond vaak. Wat ik helemaal zonde vind is wanneer ze wel een beetje hun best doen en je dus wel redelijk in de stemming bent, in ieder geval genoeg om verder te gaan, maar niet tot het uiterste. Als je dan gewoon nog even doorzet en geduld hebt dan is de seks zóveel beter.
quote:Op maandag 23 december 2013 18:19 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Precies, werk wordt gewoon beloond vaak. Wat ik helemaal zonde vind is wanneer ze wel een beetje hun best doen en je dus wel redelijk in de stemming bent, in ieder geval genoeg om verder te gaan, maar niet tot het uiterste. Als je dan gewoon nog even doorzet en geduld hebt dan is de seks zóveel beter.
Ah dus als ik het goed begrijp doen jullie ook aan deepthroaten, anaal en slikken jullie zijn zaad? Ik bedoel, je wil natuurlijk wel je man plezieren.quote:Op maandag 23 december 2013 19:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Herkenbaar, ja
Vaak gaan ze nét niet lang genoeg doorMja vaak zeg ik er dan ook wel gewoon wat van
Ze hoeven vaak maar nét wat anders te doen en ze hebben raak
Geen van beide. Ik heb een vriend waar ik heel gelukkig mee ben. En God op aarde? Omdat we graag opgewonden sex hebben, net zo opgewonden als de man is? Dat lijkt me niet God, maar meer gewoon allebei evenveel geven en nemen. Het duurt nou eenmaal langer voordat een vrouw totaal opgewonden is en hangt vaak van meer factoren af, het lijkt me niet teveel gevraagd daar als man rekening mee te houden. Als bijna alle vrouwen het niet fijn vinden als er meteen naar borsten wordt gegrepen en een man vergeet dat daar nog een heel lichaam aan vast zit, gedragen we ons dan allemaal alsof we een of andere godin zijn die moet worden aanbeden?quote:Op maandag 23 december 2013 21:29 schreef trolley het volgende:
Wat een feministische troep hier zeg. Gadver. Begrijp me niet verkeerd, een man mag best wel moeite doen voor de vrouw, maar zoals Moira en Buttercup het beschrijven, is het alsof zij God op aarde zijn en op hun wenken bediend dienen te worden. Waarschijnlijk zijn jullie gewoon sexueel gefrusteerd, en komen of gaan jullie met de verkeerde mannen om.
Zo, dat lucht op.
Ja want elke man moet per se een meisje zien janken en kokhalzen om de seks een beetje ok te vindenquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:17 schreef Motorbass het volgende:
[..]
[..]
Ah dus als ik het goed begrijp doen jullie ook aan deepthroaten, anaal en slikken jullie zijn zaad? Ik bedoel, je wil natuurlijk wel je man plezieren.
Dat ben ik met je eens, maar jullie leggen nogal de nadruk op dat het aan de man is om daarvoor te zorgen. Daarom legde ik de nadruk nogal hoe het zou zijn als de rollen omgedraaid zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:14 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ja want elke man moet per se een meisje zien janken en kokhalzen om de seks een beetje ok te vindenIk vind pijpen zelf juist lekker om te doen en krijg er dus ook totaal geen klachten over, slikken is ook geen probleem en zolang het mij geen pijn doet (daar ligt voor mij de grens) ben ik bereid alles wel uit te proberen als mijn vriend daar zin in heeft. Het enige wat Moira en ik zeggen (denk ik, want ik kan niet voor haar praten natuurlijk) is dat er veel mannen zijn die niet bepaalt geďnteresseerd lijken in hoe het voor een vrouw beter zou kunnen zijn, terwijl ze daar zelf echt niet onder hoeven te lijden. Want een geilere vrouw is betere seks, lijkt me.
Wat dat betreft, ik moet helemaal niks. Vind het ook wel eens leuk om dat hele voorspel circus over slaan als ik haar een tijd niet gezien hebquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar jullie leggen nogal de nadruk op dat het aan de man is om daarvoor te zorgen. Daarom legde ik de nadruk nogal hoe het zou zijn als de rollen omgedraaid zijn.
Ik geef jullie geen ongelijk, er zijn veel mannen die weinig aandacht aan voorspel geven, maar leg de nadruk niet op dat het aan de man ligt. In tegenstelling tot FOK!sters, zijn veel vrouwen erg saai in bed en dat mag dan ook gezegd worden.
Scheelt dat niet alle mannen dat als liefste willen, maar ben er niet vies van op z'n tijd hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:17 schreef Motorbass het volgende:
[..]
[..]
Ah dus als ik het goed begrijp doen jullie ook aan deepthroaten, anaal en slikken jullie zijn zaad? Ik bedoel, je wil natuurlijk wel je man plezieren.
Tuurlijk nietquote:Op maandag 23 december 2013 21:29 schreef trolley het volgende:
Wat een feministische troep hier zeg. Gadver. Begrijp me niet verkeerd, een man mag best wel moeite doen voor de vrouw, maar zoals Moira en Buttercup het beschrijven, is het alsof zij God op aarde zijn en op hun wenken bediend dienen te worden. Waarschijnlijk zijn jullie gewoon sexueel gefrusteerd, en komen of gaan jullie met de verkeerde mannen om.
Zo, dat lucht op.
Klopt, ik heb ook wel medelijden met de vele mannen die een saaie zoutzak in bed hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar jullie leggen nogal de nadruk op dat het aan de man is om daarvoor te zorgen. Daarom legde ik de nadruk nogal hoe het zou zijn als de rollen omgedraaid zijn.
Ik geef jullie geen ongelijk, er zijn veel mannen die weinig aandacht aan voorspel geven, maar leg de nadruk niet op dat het aan de man ligt. In tegenstelling tot FOK!sters, zijn veel vrouwen erg saai in bed en dat mag dan ook gezegd worden.
Als hij de juiste plekjes weet te vinden, echt welquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:17 schreef Motorbass het volgende:
[..]
[..]
Niet alle vrouwen en ook niet alle mannen hequote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef Motorbass het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |