Ik bedoelde het allemaal.quote:Op zondag 22 december 2013 15:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
En ik dacht dat je hetzelfde bedoelde als waarom ik binnen kom walsen
Maar je komt hier wel meteen je verhaal doen dat iedereen normaal moet doen. Dus jij neemt het ook te serieus.quote:Op zondag 22 december 2013 15:30 schreef BrandX het volgende:
[..]ik ageer (dus niet reageer) op de onnozele TR's over zo mogelijk (haast niet) nog onnozeligere posts over non-issues en niet bestaande ruzietjes.
Nee, totaal onzinnig.quote:Op zondag 22 december 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als er voortaan hier wordt gescholden, hoeven we geen TR te maken?
Nee niet doenquote:
laatste keer dat ik sjekte was je nog niet achterlijk en wist je heel goed wat er bedoeld werd enzo.quote:Op zondag 22 december 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als er voortaan hier wordt gescholden, hoeven we geen TR te maken?
We nemen het allemaal te serieus. Eindequote:Op zondag 22 december 2013 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je komt hier wel meteen je verhaal doen dat iedereen normaal moet doen. Dus jij neemt het ook te serieus.
dat sowieso welquote:Op zondag 22 december 2013 15:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
We nemen het allemaal te serieus. Einde
het geldt voor jullie allemaal, de posts en/of TR'squote:Op zondag 22 december 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is NIETS op mijn posts aan te merken!
ik nietquote:Op zondag 22 december 2013 15:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
We nemen het allemaal te serieus. Einde
Vertel?quote:Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef Stuart het volgende:
Doet me denken aan verhalen van die gezellige jongen op een JNG meet
Ik heb 1 terechte TR gemaakt. Ik voel me dus totaal niet aangesprokenquote:Op zondag 22 december 2013 15:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
het geldt voor jullie allemaal, de posts en/of TR's
ik wel ik TR jodenquote:Op zondag 22 december 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven een TR gemaakt#truestory
Ik heb er vandaag al een stuk of 20 gemaakt.quote:Op zondag 22 december 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven een TR gemaakt#truestory
quote:Op zondag 22 december 2013 15:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag al een stuk of 20 gemaakt.
wat? dat ik jou een mongool noemde voor de grap en dat je dat ging tr'en waardoor er mods kwamen en je zorgde voor onnodige ophef?quote:Op zondag 22 december 2013 15:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij nam het gisteravond te serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |