quote:Op zondag 22 december 2013 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn gedrag is uitstekend. Ik hap niet op trolls, ik ben de rust zelve.
Je hapt nu toch aardig andersquote:Op zondag 22 december 2013 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn gedrag is uitstekend. Ik hap niet op trolls, ik ben de rust zelve.
JAquote:Op zondag 22 december 2013 15:28 schreef xcachet het volgende:
Zullen we ook verkiezingen maken voor deze SC?
hoeft niet, ik heb bij deze alles gewonnenquote:Op zondag 22 december 2013 15:28 schreef xcachet het volgende:
Jijquote:Op zondag 22 december 2013 15:28 schreef supersof het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo erg was? OF zit te kloten wij gaan er een beetje op in. Alsof het een echte ruzie was. Ik vind dat jullie het allemaal veel te serieus opvatten.
jij komt hier net twee weken ofzoquote:Op zondag 22 december 2013 15:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoeft niet, ik heb bij deze alles gewonnen
Bij voorbaat bedankt voor de prijzen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:28 schreef xcachet het volgende:
vergeet happy gilmore nietquote:Op zondag 22 december 2013 15:28 schreef Ezell het volgende:
ik ben dodgeball aan het kijken
hierna zoolander
Ze heeft het deels tegen jou hoor.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe maar niet, die win ik allemaal.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij voorbaat bedankt voor de prijzen.
Dacht het niet he, Ezell.quote:Op zondag 22 december 2013 15:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoeft niet, ik heb bij deze alles gewonnen
quote:
Nee, want we houden allemaal van sofjuhhh!!quote:Op zondag 22 december 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]ik dacht dat ik hier een uitbrander voor zou krijgen
quote:Op zondag 22 december 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]ik dacht dat ik hier een uitbrander voor zou krijgen
En ik dacht dat je hetzelfde bedoelde als waarom ik binnen kom walsenquote:Op zondag 22 december 2013 15:30 schreef BrandX het volgende:
[..]ik ageer (dus niet reageer) op de onnozele TR's over zo mogelijk (haast niet) nog onnozeligere posts over non-issues en niet bestaande ruzietjes.
Dus als er voortaan hier wordt gescholden, hoeven we geen TR te maken?quote:Op zondag 22 december 2013 15:30 schreef BrandX het volgende:
[..]ik ageer (dus niet reageer) op de onnozele TR's over zo mogelijk (haast niet) nog onnozeligere posts over non-issues en niet bestaande ruzietjes.
Er is NIETS op mijn posts aan te merken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |