wat is sjekken?quote:Op zondag 22 december 2013 15:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
laatste keer dat ik sjekte was je nog niet achterlijk en wist je heel goed wat er bedoeld werd enzo.
Moet ik opnieuw sjekken of snap je het nog steeds, als een eckte baas?
Precies ja.quote:Op zondag 22 december 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
wat? dat ik jou een mongool noemde voor de grap en dat je dat ging tr'en waardoor er mods kwamen en je zorgde voor onnodige ophef?
hm oke
1 terechte, dat zou kunnenquote:Op zondag 22 december 2013 15:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb 1 terechte TR gemaakt. Ik voel me dus totaal niet aangesproken
Neejjjjjquote:
terechte klacht.quote:
yesquote:
quote:
Je bedoelde vast sjikker.quote:Op zondag 22 december 2013 15:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
weet ik niet. blond, vrouw, dat soort dingen
of flikkerquote:
25-12-2013quote:
insoquote:Op zondag 22 december 2013 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Hierbij vraag ik aan de mods om wat te doen aan de continue vreemdelingenhaat in dit topic
quote:Op zondag 22 december 2013 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Hierbij vraag ik aan de mods om wat te doen aan de continue vreemdelingenhaat in dit topic
wil je dan wel een kerstkindje maken?quote:Op zondag 22 december 2013 15:35 schreef BrandX het volgende:
[..]sorry dan ben ik kerst vieren. Dan gaat het over.
Ik heb trouwens een klacht.quote:Op zondag 22 december 2013 15:35 schreef BrandX het volgende:
[..]sorry dan ben ik kerst vieren. Dan gaat het over.
met Stuartquote:Op zondag 22 december 2013 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
wil je dan wel een kerstkindje maken?
jij hebt een obsessiequote:Op zondag 22 december 2013 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
wil je dan wel een kerstkindje maken?
er zijn hier toch heul geen vreemden in het topicquote:Op zondag 22 december 2013 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb geen zolderquote:Op zondag 22 december 2013 15:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
er zijn hier toch heul geen vreemden in het topic? Allemaal FOK!zolderautisten, moi incluus, die elkaar dagelijks (sort of) tegenkomen hier
![]()
Dus vreemdelingenhaat kan heul niet in dit topic
moeten ze eerst trouwenquote:
quote:
BrandXquote:
Waarom denk je dat Stuart naar Nederland is gekomen?quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Stuart naar Nederland is gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |