Ja.quote:Op zondag 22 december 2013 14:20 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Moet ik hier in Zwolle al de deur uitrennen zodat ik weer thuis ben voordat het losbarst?
Nu in Amsterdam. Gaat wel nog even duren toch?quote:Op zondag 22 december 2013 14:20 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Moet ik hier in Zwolle al de deur uitrennen zodat ik weer thuis ben voordat het losbarst?
Dan moet ik toch maar eens opschietenquote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nu in Amsterdam. Gaat wel nog even duren toch?
Uurtje ofzo?
Op een gegeven moment dacht ik wel dat Ajax nog een punt zou pakken. Maar toen ze de 1-1 maakten was ik ook meteen bang voor de 1-2, dus ja.quote:Op zondag 22 december 2013 14:23 schreef alors het volgende:
[..]
Iedereen behalve Shreyas zag dat toch wel aankomen
Klinkt als een trip naar de Xenosquote:
quote:"Kauwgum, thee & wierook’ gaat over een meisje dat ik kende in Utrecht. Zo iemand op wie je een crush hebt, dat je tegen elkaar aanschurkt zonder dat het echt wat wordt. Dit is inderdaad sterk autobiografisch. Eigenlijk was het kauwgum, thee en patchoeli. Dat brandde zij altijd en we dronken de godganse avond thee. Omdat het beter klonk hebben we van patchoeli wierook gemaakt.”
Ik dacht bij het horen van de titel en "bluf" dat het ging om een translatevermaak wat ze heeft onthoudenquote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef Pino112 het volgende:
http://www.blofblog.nl/de-liedjes/kauwgum-thee-en-wierook/
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |