hoezo oud en nieuw?quote:Op zondag 22 december 2013 13:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Verveel me nu al kapot, lekker bij m'n ouders zitten en de hele dag aan m'n ballen krabben. Misschien nog een keer biosje pakken, mezelf vetmesten met Kerst, maar voor de rest heb ik geen zak te doen.
Klacht: teveel zin in Oud&nieuw en deze saaie periode moeten overbruggen.
Jawel, zoals ik al zei, biosje pakken en mss nog ff balletje trappen. Maar zoals vandaag heb ik echt helemaal niets op de planning staan.quote:Op zondag 22 december 2013 13:26 schreef Chai het volgende:
Heb je geen mensen in de buurt van het ouderlijk huis die met hetzelfde probleem zitten?
Kom vechten danquote:Op zondag 22 december 2013 13:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jawel, zoals ik al zei, biosje pakken en mss nog ff balletje trappen. Maar zoals vandaag heb ik echt helemaal niets op de planning staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweede Kerstdag is altijd wel lachen ja. Lekker uitbuiken in de kroeg.quote:Op zondag 22 december 2013 13:36 schreef Splutje het volgende:
Ach, dinsdag begint de kerst al, beetje dineren en vino drinken en daarna met je oude maten in de kroeg kijken wie er inmiddels de best getrainde drinker isHeb er zin in
Vooral tweede inderdaad, dat is hier echt een 'drinken met vrienden van vroeger' dagquote:Op zondag 22 december 2013 13:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Tweede Kerstdag is altijd wel lachen ja. Lekker uitbuiken in de kroeg.
Dat klinkt iig beter dan een we-doen-alsof-je-niet-verplicht-bent-om-te-komen-maar-iedereen-verwacht-je-wel-tweede-kerstdag in familieverbandquote:Op zondag 22 december 2013 13:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Tweede Kerstdag is altijd wel lachen ja. Lekker uitbuiken in de kroeg.
Nou, gelukkig krijg ik dan wel cadeautjes en geld.quote:Op zondag 22 december 2013 13:43 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Dat klinkt iig beter dan een we-doen-alsof-je-niet-verplicht-bent-om-te-komen-maar-iedereen-verwacht-je-wel-tweede-kerstdag in familieverband
Omdat ik, wanneer ik in mijn studentenstad blijf, binnen no time al mijn geld erdoorheen bras aan 'nutteloze' (lees: veel alcohol) dingen. Gewoon alles op O&N dus.quote:Op zondag 22 december 2013 13:47 schreef Aaargh! het volgende:
Waarom ga je dan al 3 dagen vantevoren naar je ouders ?
Zijquote:Op zondag 22 december 2013 13:27 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zal ook 3 dagen in de provincie moeten doobrengen![]()
![]()
![]()
Hun hadden nooit moeten vehuizen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |