abonnement Unibet Coolblue
pi_168286096
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Net voor 4 euro gehaald bij de humblebundle. Iemand zin binnenkort wat te spelen?
Ja hoor :Y voeg me maar toe: missnyneve. weet nog niet wanneer, maar dan kan ik de belofte beter nakomen als je in mijn steamlijst staat :@
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Moderator vrijdag 20 januari 2017 @ 08:39:46 #277
8781 crew  Frutsel
pi_168286211
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 08:25 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

dit is ook mijn probleem.

Weet jij trouwens hoe je je ark-server kunt opslaan? Wij zijn nogal van het wisselen van maps eens in de zoveel tijd. Maar baal er eigenlijk van om geniale bouwsels te moeten verliezen elke keer... Heb al een paar keer geprobeerd om een backup te maken via ftp maar als ik het dan wil laden faalt het.

Rust wil ik nog wel een keer proberen op een server, wellicht die van mezelf. Want op de official heb je geloof ik elke 2 weken of eens per maand een wipe. En dat vind ik zonde van m'n tijd. Ik speel sowieso graag PVE want dat geef in het begin voor mij al zat uitdaging om het spel gewoon te leren kennen.
Helaas niet. We hadden een ARK-server maar dat regelde eigenlijk een maat van me. Die zette daar ook de mods op en zette eventueel een backup terug als er stront aan de knikker was ofzo. Maar dat hebben we inmiddels al een tijdje niet meer gespeeld en draait eigenlijk 7 days fulltime nu.
pi_168289532
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 08:39 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Helaas niet. We hadden een ARK-server maar dat regelde eigenlijk een maat van me. Die zette daar ook de mods op en zette eventueel een backup terug als er stront aan de knikker was ofzo. Maar dat hebben we inmiddels al een tijdje niet meer gespeeld en draait eigenlijk 7 days fulltime nu.
Oh dat spel ken ik niet ( nooit gedaan wel over gelezen ) dat is dus wel tof?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Moderator vrijdag 20 januari 2017 @ 12:02:30 #279
8781 crew  Frutsel
pi_168289591
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 11:58 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Oh dat spel ken ik niet ( nooit gedaan wel over gelezen ) dat is dus wel tof?
ik vind van wel maar smaken zullen verschillen. Het zit ook nog in Alpha net als Rust
Het kan ook PVE en PVP maar voornamelijk zul je tegen zombies vechten. En natuurlijk bouwen, craften, verdedigen, exploren, loot etc etc.
Op de één of andere manier pakt dat spel me... 1000+ uren en begin steeds weer opnieuw of met een mod erin.
GAM / [7 days to die] The Survival Horde Crafting Game #1

Rust moet ik weer eens gaan doen, ook alweer tijdje terug.
pi_168289675
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 12:02 schreef Frutsel het volgende:

[..]

ik vind van wel maar smaken zullen verschillen. Het zit ook nog in Alpha net als Rust
Het kan ook PVE en PVP maar voornamelijk zul je tegen zombies vechten. En natuurlijk bouwen, craften, verdedigen, exploren, loot etc etc.
Op de één of andere manier pakt dat spel me... 1000+ uren en begin steeds weer opnieuw of met een mod erin.
GAM / [7 days to die] The Survival Horde Crafting Game #1

Rust moet ik weer eens gaan doen, ook alweer tijdje terug.
ik ga even wat let's play's kijken hierover. dankje!

Rust heb ik eigenlijk maar amper gedaan. :@ omdat ik dus elke keer dood ging in het begin door andere spelers, heb ik het opgegeven. En toen kwam ARK... En eind deze maand komt er een nieuwe toffe game uit.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Moderator vrijdag 20 januari 2017 @ 12:08:00 #281
8781 crew  Frutsel
pi_168289696
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 12:06 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

ik ga even wat let's play's kijken hierover. dankje!

Rust heb ik eigenlijk maar amper gedaan. :@ omdat ik dus elke keer dood ging in het begin door andere spelers, heb ik het opgegeven. En toen kwam ARK... En eind deze maand komt er een nieuwe toffe game uit.
Speel je scorched earth ook dan? Ik vind ARK wel tof, maar verdomd lastig soms.
Welk spel wacht je op dan?
pi_168289745
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 12:08 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Speel je scorched earth ook dan? Ik vind ARK wel tof, maar verdomd lastig soms.
Welk spel wacht je op dan?
Ja, heb ik gedaan. Ik vind het niet meer zo lastig, maar ik heb ook al bijna 900 uur in ark zitten :')

Op conan exiles. Komt 31 januari.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  woensdag 28 juni 2017 @ 13:49:54 #283
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_172016052
zijn er nog mensen die Rust spelen ?

ik ben sinds afgelopen weekend begonnen. ik zoek een aantal mensen om te co-open aangezien je dan makkelijker kan raiden enzo.
Binge-watcher
pi_172147360
wat een
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  maandag 3 juli 2017 @ 20:16:27 #285
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_172147428
rust
Fear is the grease of society.
pi_180649388
Dan is de 'rust' nu weer verdwenen want heb jullie hulp nodig ;)

Ik heb gisteren een eigen server opgestart via g-portal (25 slots, 9 euro p.m.).

Het probleem is alleen, mensen via een link kunnen alleen joinen, niet via RUST zelf.
Zo ben ik en 2 maten tot nu toe alleen op de server, op één iemand na die deze link via een twitch kanaal kreeg??? Een Duitser trouwens.

Wie kan mij helpen? Op dit moment kan je de server via deze link joinen:
steam://connect/94.250.216.38:28015/
pi_180713123
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:58 schreef Smit260 het volgende:
Dan is de 'rust' nu weer verdwenen want heb jullie hulp nodig ;)

Ik heb gisteren een eigen server opgestart via g-portal (25 slots, 9 euro p.m.).

Het probleem is alleen, mensen via een link kunnen alleen joinen, niet via RUST zelf.
Zo ben ik en 2 maten tot nu toe alleen op de server, op één iemand na die deze link via een twitch kanaal kreeg??? Een Duitser trouwens.

Wie kan mij helpen? Op dit moment kan je de server via deze link joinen:
steam://connect/94.250.216.38:28015/
ik ben tevallig laatst weer eens begonnen met rust, maar door tijdgebrek en twwarme weer heb ik een server gekozen die maandag en donderdag wiped en alles x50 is ofzo :) bevalt me opzich wl goed maar had graag gezien dat ik enmn 2 maten wat meer tijd over hadden :P

jou server nog bijzondere settings?
  FOK!fotograaf dinsdag 29 december 2020 @ 13:47:17 #288
364681 over_hedge
pi_197055786
Pog 888 dagen niet gepost in dit topic.

Maar ik heb weer eens zin om rust te spelen. Zijn er nog mensen hier die spelen? Die een leuke server weten waar je niet om de 5 min dood wordt gemaakt door spelers die al 6 jaar spelen en 20 ak en 6 rpgs bij zich hebben?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator dinsdag 29 december 2020 @ 14:08:12 #289
8781 crew  Frutsel
pi_197056362
Momenteel al weer een tijdje niet. Onze server host het momenteel niet.
Kan me herkennen in wat jij hierboven schrijft maar ben zelf geen PVP speler en dan is Rust voor mij wel leuk maar na een tijdje raak ik er op uitgekeken en schuif ik het weer enkele maanden aan de kant en ga weer een tijdje wat anders doen.
  FOK!fotograaf dinsdag 29 december 2020 @ 14:12:28 #290
364681 over_hedge
pi_197056478
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:08 schreef Frutsel het volgende:
Momenteel al weer een tijdje niet. Onze server host het momenteel niet.
Kan me herkennen in wat jij hierboven schrijft maar ben zelf geen PVP speler en dan is Rust voor mij wel leuk maar na een tijdje raak ik er op uitgekeken en schuif ik het weer enkele maanden aan de kant en ga weer een tijdje wat anders doen.
Ja ik heb het zelfde. Ik wil gewoon beetje dingen bij elkaar zoeken en een leuke basis bouwen. Maar dat werkt niet echt in de public servers.

Al heb ik 2 jaar niet meer gespeeld. Dus geen idee hoe het tegenwoordig is.

Als er paar man hier zijn die willen spelen wil ik best een servertje kopen. Is maar 10 euro oid
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator dinsdag 29 december 2020 @ 14:27:09 #291
8781 crew  Frutsel
pi_197057028
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:12 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja ik heb het zelfde. Ik wil gewoon beetje dingen bij elkaar zoeken en een leuke basis bouwen. Maar dat werkt niet echt in de public servers.

Al heb ik 2 jaar niet meer gespeeld. Dus geen idee hoe het tegenwoordig is.

Als er paar man hier zijn die willen spelen wil ik best een servertje kopen. Is maar 10 euro oid
laatste keer dat ik speelde hadden ze die kleine heli's eruit gehaald, wat ik wel jammer vond want ik had dat vliegen net onder de knie en kwamen ze met auto's ofzo. Maar vlak daarna weer een tijdje gestopt.

Zie dat ik er 260+ uur in heb zitten nu maar kan effe mobiel niet zien wanneer ik het voor het laatst gespeeld heb, ik schat maand of drie terug.
  FOK!fotograaf dinsdag 29 december 2020 @ 16:36:20 #292
364681 over_hedge
pi_197061351
Oh kwam een site tegen waar je voor 3 maanden een server kan kopen voor 4 euro. Met max 8 man dan.
Denk dat ik dat straks wel ga doen. Dus als er iemand wilt joinen mag dat.

Zo niet ga ik lekker zelf een beetje rondrennen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_197062174
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:36 schreef over_hedge het volgende:
Oh kwam een site tegen waar je voor 3 maanden een server kan kopen voor 4 euro. Met max 8 man dan.
Denk dat ik dat straks wel ga doen. Dus als er iemand wilt joinen mag dat.

Zo niet ga ik lekker zelf een beetje rondrennen :P
Alleen basis bouwen of ook oorlog voeren?
blablablabla
  FOK!fotograaf dinsdag 29 december 2020 @ 17:18:52 #294
364681 over_hedge
pi_197062750
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Alleen basis bouwen of ook oorlog voeren?
Geen idee nog. Ik heb zo lang niet meer gespeeld dat ik het spel zo ongeveer opnieuw moet leren.

Op het begin wil ik eerst beetje bouwen en ontdekken wat er tegenwoordig allemaal inzit.
Maar pvp vind ik ook wel leuk. Maar dan als je het afspreekt met elkaar. Ipv maar iedereen killen die je tegenkomt

Lijkt me ook nog best leuk om een soort pvp arena te bouwen dat je 1 vs 1 kan doen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 29 december 2020 @ 17:31:23 #295
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_197063172
Het principe van deze spellen vond ik altijd fantastisch.

Gewoon op een server zitten waar je voortgang bewaard wordt met mensen die je dan langzamerhand wel leert kennen.

Helaas is dat tegenwoordig meer uitzondering dan de regel.

Laatste spel die ik had gespeeld was Conan Exiles. Maar die was al aardig dood dus niet mee verder gegaan. Mooi was dat, beetje ouwehoeren met elkaar.
  FOK!fotograaf dinsdag 29 december 2020 @ 17:36:23 #296
364681 over_hedge
pi_197063327
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:31 schreef Blackst4r het volgende:
Het principe van deze spellen vond ik altijd fantastisch.

Gewoon op een server zitten waar je voortgang bewaard wordt met mensen die je dan langzamerhand wel leert kennen.

Helaas is dat tegenwoordig meer uitzondering dan de regel.

Laatste spel die ik had gespeeld was Conan Exiles. Maar die was al aardig dood dus niet mee verder gegaan. Mooi was dat, beetje ouwehoeren met elkaar.
Nou rust gaan spelen dus :P

Heb net een server gekocht. Nu even kijken hoe ik mij zelf admin kan maken en dan kunnen er mensen joinen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_197063542
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:18 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Geen idee nog. Ik heb zo lang niet meer gespeeld dat ik het spel zo ongeveer opnieuw moet leren.

Op het begin wil ik eerst beetje bouwen en ontdekken wat er tegenwoordig allemaal inzit.
Maar pvp vind ik ook wel leuk. Maar dan als je het afspreekt met elkaar. Ipv maar iedereen killen die je tegenkomt

Lijkt me ook nog best leuk om een soort pvp arena te bouwen dat je 1 vs 1 kan doen
Lijkt me ook wel tof ja, 1 op 1 schieten voor de loot die je draagt is leuk maar wat me altijd tegenstond waren die gasten die je complete base kwamen raiden. Natuurlijk als je lag te slapen. Werd je wakker hele basis naar de ....

Duurt ook megalang om zo'n base te bouwen en voor je hem fatsoenlijk kunt verdedigen met sentry's en honeycomb was je zo 30 uur verder. Vraag me ook af hoeveel eerlijk speelden want de hoeveelheden C4 waarmee je basis dan kapot gemaakt was liep in die honderden. En ze gingen zo de hele map over meerdere basissen per nacht. Die hackers waren echt een probleem 5/6 jaar geleden.
blablablabla
  FOK!fotograaf dinsdag 29 december 2020 @ 18:13:50 #298
364681 over_hedge
pi_197064569
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel tof ja, 1 op 1 schieten voor de loot die je draagt is leuk maar wat me altijd tegenstond waren die gasten die je complete base kwamen raiden. Natuurlijk als je lag te slapen. Werd je wakker hele basis naar de ....

Duurt ook megalang om zo'n base te bouwen en voor je hem fatsoenlijk kunt verdedigen met sentry's en honeycomb was je zo 30 uur verder. Vraag me ook af hoeveel eerlijk speelden want de hoeveelheden C4 waarmee je basis dan kapot gemaakt was liep in die honderden. En ze gingen zo de hele map over meerdere basissen per nacht. Die hackers waren echt een probleem 5/6 jaar geleden.
Ja dat is dus precies waarom ik een eigen kleine server wil. Ipv een random server te joinen. Het moet leuk blijven voor iedereen die wilt spelen. Dus geen offline raiding. en iemand zijn basis helemaal slopen en alles jatten.

Kijk als jij het leuk vind om pvp en raids te doen. En er zijn meer mensen die dat leuk vinden dan mag dat natuurlijk. Maar laat de basis van mensen die dit niet willen lekker met rust :)

Mijn server doet het inmiddels. mezelf admin maken is ook gelukt :P Ik ga decay uitzetten.
En een mod wat er voor zorgt dat je iets meer spullen krijgt bij het verzamelen/looten van stenen en hout etc

Als iemand wilt joinen stuur een DM, dan stuur ik je de naam en wachtwoord
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin dinsdag 29 december 2020 @ 18:39:53 #299
58651 crew  murp
murp
  dinsdag 29 december 2020 @ 18:54:58 #300
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_197065846
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja dat is dus precies waarom ik een eigen kleine server wil. Ipv een random server te joinen. Het moet leuk blijven voor iedereen die wilt spelen. Dus geen offline raiding. en iemand zijn basis helemaal slopen en alles jatten.

Kijk als jij het leuk vind om pvp en raids te doen. En er zijn meer mensen die dat leuk vinden dan mag dat natuurlijk. Maar laat de basis van mensen die dit niet willen lekker met rust :)

Mijn server doet het inmiddels. mezelf admin maken is ook gelukt :P Ik ga decay uitzetten.
En een mod wat er voor zorgt dat je iets meer spullen krijgt bij het verzamelen/looten van stenen en hout etc

Als iemand wilt joinen stuur een DM, dan stuur ik je de naam en wachtwoord
Kan je niet in zo'n spel een gebied aanwijzen waar het mollen van gebouwen etc niet toegestaan is, en op andere plekken bijv PVP wel?
Weet niet of die map van Rust groot genoeg is voor dat soort dingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')