SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
honden en wolven zijn wel familiequote:Op zaterdag 21 december 2013 22:06 schreef expans het volgende:
Kopekci ?
Bitch pleaseeeee
Begrijp dat soort lompe verwijzingen echt niet.
/care.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:06 schreef expans het volgende:
Kopekci ?
Bitch pleaseeeee
Begrijp dat soort lompe verwijzingen echt niet.
Blaf niet zo..quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:16 schreef expans het volgende:
[..]
Alevi koerd
Dagci
Eheheheh grappig man.
Is gewoon bullshit. Yok kopekci, yok ampulcu etc.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
honden en wolven zijn wel familie
Je doet er zelf anders ook aan meequote:Op zaterdag 21 december 2013 22:18 schreef expans het volgende:
[..]
Is gewoon bullshit. Yok kopekci, yok ampulcu etc.
Slaat nergns op. Siyasi fikirleri yuzunden birisini sevemezsin ama boyle davranmak is ook best laag.
Bi adam sana kopekci ne diye sorsa, wat ga je dan zeggen?
Drm is politiek ook zo gay in Turkije. Niveauloos.
Jij komt met 'köpekçi' aanzetten? Had je anders iets inhoudelijks in te brengen in het voorgaande topic of kun je alleen maar op de man spelen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je doet er zelf anders ook aan mee
Lijkt mij ook verder geen kut aan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:13 schreef xminator het volgende:
@jfm, jep heb er een uur geleden 1 gekocht.
@wammes, bedankt!
@xaban, had vrijkaartjes ama ga niet. Lijkt mij niets aan in rotterdam.
Kan jij schaatsen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:13 schreef xminator het volgende:
@jfm, jep heb er een uur geleden 1 gekocht.
@wammes, bedankt!
@xaban, had vrijkaartjes ama ga niet. Lijkt mij niets aan in rotterdam.
Nope. En nope.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij komt met 'köpekçi' aanzetten? Had je anders iets inhoudelijks in te brengen in het voorgaande topic of kun je alleen maar op de man spelen?
Dit is overigens topic #1009, niet #1010.
Ik wil je best wel in bescherming nemenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope. En nope.
Lief man al die mensen die elkaar zo fake beschermen. Er werd zat genoeg op de man afgespeeld bij mij. Toen hoorde ik je ook niet, dus karisma.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:16 schreef expans het volgende:
[..]
Alevi koerd
Dagcli
Eheheheh grappig man.
sorry ik weet al wat ik fout doequote:Op zaterdag 21 december 2013 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is overigens topic #1009, niet #1010.
nou?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:33 schreef xaban06 het volgende:
Ik hoef maar 1 woord te laten vallen en Stimo ontploft, doen?
Fake beschermen? Je roept 'köpekçiler' in een topic waarin ik het over de MHP had, dus ja, ik voel me enigszins aangesproken en reageer daarop. En begin niet weer met dat 'maar hunnie deden ook bij mij'-geouwehoer; je lokt het vaak gewoon zelf uit. Zo ook weer nu door zo'n post te laten vallen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope. En nope.
Lief man al die mensen die elkaar zo fake beschermen. Er werd zat genoeg op de man afgespeeld bij mij. Toen hoorde ik je ook niet, dus karisma.
daar ben ik nu achter gekomen iddquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:56 schreef BrandX het volgende:
TT gefixed. Bij het aanmaken van een nieuw topic past de telling zich automagisch aan, dus dat hoef je niet te doen wanneer je een nieuw deel opent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |