je hebt hoorcolleges en werkcolleges. hoorcollege is niet klassikaal, meer rode draad van de stof. en dan heb je werkcolleges, is wel klassikaal en bespreek je de opgaven (die niemand maakt).quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef nodig het volgende:
Hoe werken lessen op een uni trouwens? nooit meer klassikaal? :$

Leren in de vakantie is moeilijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dat gaat natuurlijk lukken. Wel leren in de vakantie he

Wat is de toegevoegde waarde van jou als persoon in deze slowchat?quote:

Ga weg Steven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van jou als persoon in deze slowchat?
Volgens mij is die zo goed als nihil.

Heb je met "werkcolleges" ook vaste klassen? Doe jij eigenlijk veel aan zelfstudie dan als je de opgaven al niet maaktquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
je hebt hoorcolleges en werkcolleges. hoorcollege is niet klassikaal, meer rode draad van de stof. en dan heb je werkcolleges, is wel klassikaal en bespreek je de opgaven (die niemand maakt).
weergeeft meer belangrijke stof voor het tentamen
 ? Ik maak ze van sommige vakken ook nooit en andere altijd.
 ? Ik maak ze van sommige vakken ook nooit en andere altijd.

dat zijn de argumentenquote:
after eight al op?quote:

jep, op de RUG schrijf je gewoon in voor de werkgroepen en daar ga je dan heen met anderen die ook voor die werkgroep hebben ingeschreven en dan gewoon opgaven bespreken (vaak oude oefententamens oefenen). en ik ben niet echt een goede weerspiegeling van een gemiddelde student, ik doe alles paar dagen voor het tentamen van te voren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je met "werkcolleges" ook vaste klassen? Doe jij eigenlijk veel aan zelfstudie dan als je de opgaven al niet maakt? Ik maak ze van sommige vakken ook nooit en andere altijd.

wiequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:54 schreef nodig het volgende:
IK STOND LAAST TROUWENS SERIEUS 1m VAN EEN FOKKER VANDAAN.

wiequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:54 schreef nodig het volgende:
IK STOND LAAST TROUWENS SERIEUS 1m VAN EEN FOKKER VANDAAN.

quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Koop een potlood en stop 'm in je wond.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |