Ach, ik verdien wel af en toe wat extra geld omdat Apple zoveel bagger verkoopt.quote:

quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als zij met een ander neukt hoef ik d'r niet meer hoor

wat doe jij dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik verdien wel af en toe wat extra geld omdat Apple zoveel bagger verkoopt.

ik ben warmbloedigquote:

huskies altijd +1quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
omg
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater

telefoons/tablets of de computers?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijbaan als Applereparateur.

Maak haar heet danquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maakt het niet warmer

regent best hard voor pyjamaquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:17 schreef supersof het volgende:
help moet hond uitlaten
geen zin om om te kleden
dan maar in pyjama

Oh, nou luister. Ik heb een iPad mini en op een dag stond dta ding ineens uit terwijl ie nog 70% batterij had. Kan dat komen doordat ie te koud wasquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijbaan als Applereparateur.

laat mequote:Op zaterdag 21 december 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maakt het niet warmer

quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik sof heet maken
haha
nee
quote:

De macbookjes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
telefoons/tablets of de computers?
Zie hierboven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou luister. Ik heb een iPad mini en op een dag stond dta ding ineens uit terwijl ie nog 70% batterij had. Kan dat komen doordat ie te koud was

dvquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
aan wie zal ik ik mijn 50.000ste post straks wijden?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |