De hele rataplan.....zou binnen een uurtje afgehamerd kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, zo zijn er ook maandelijks weer verhalen van mensen die ruim binnen de termijn antwoord krijgen. Ik reken me niet rijk, maar we hebben gezonde hoop![]()
Jij ook succes! Ook tientallen pagina's aan overduidelijke bewijzen enzo meegestuurd lijkt me?
Tja, ze krijgen er wel een paar duizend per maand binnen natuurlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:14 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
De hele rataplan.....zou binnen een uurtje afgehamerd kunnen worden.
'U ontvangt de beslissing van uw aanvraag uiterlijk op' is verplaatst van 5 oktober naar 19 oktoberquote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:57 schreef heywoodu het volgende:
'Aanvraag is in behandeling', dat is alvast een volgende stap/eerste statusupdate waar veel mensen toch een stuk langer op hebben moeten wachten. Stap voor stap
Dat is goed nieuws. Als ze het met 2 weken verlengen dan hebben ze meer stukken van je nodig. Als ze het verlengen met 3 maanden dan is het dossier nog niet opgepakt door een zaakbehandelaar. Wij zitten inmiddels op 160 dagen wachttermijnquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'U ontvangt de beslissing van uw aanvraag uiterlijk op' is verplaatst van 5 oktober naar 19 oktober
Maar als ze meer stukken nodig hebben moeten ze dat wel zeggenquote:Op dinsdag 7 september 2021 10:57 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws. Als ze het met 2 weken verlengen dan hebben ze meer stukken van je nodig. Als ze het verlengen met 3 maanden dan is het dossier nog niet opgepakt door een zaakbehandelaar. Wij zitten inmiddels op 160 dagen wachttermijn
Vandaag een brief gekregen, het probleem is blijkbaar dat ze in Nederland is op het moment (tot en met zondag, overigens). We wisten niet dat dat problematisch was, uiteraard is dat niet gedaan om de boel te omzeilen, maar gewoon een regulier bezoek in het kader van onze relatie - en in haar geval ook als trainingskamp ter voorbereiding op de Winterspelen, want dit is simpelweg de beste plek voor haar om te trainen. Nu werd gevraagd om een bewijs dat ze Nederland heeft verlaten, zoals een uitreisstempel in het paspoort, dat heeft ze zondagavond in principe.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:57 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws. Als ze het met 2 weken verlengen dan hebben ze meer stukken van je nodig. Als ze het verlengen met 3 maanden dan is het dossier nog niet opgepakt door een zaakbehandelaar. Wij zitten inmiddels op 160 dagen wachttermijn
Kan echt heel snel gaan! Ik kreeg een mail over een ontbrekend stuk. Meteen toegestuurd en een uur later een telefoontje en mail dat het verzoek was ingewilligd.quote:Op maandag 13 september 2021 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Belletje vorige week ging prima: retourticket opsturen (vorige week gedaan) en uitreisstempel er achteraan sturen (gisteren gelijk na vertrek gedaan) zou voldoende moeten zijn, de rest leek er - volgens de gelukkig erg vriendelijke man aan de telefoon - verder prima uit te zien.
Vanmorgen zag ik staan 'Informatie ontvangen' op gisteren, ok, top. Paar minuten later sprong de beslistermijn van 14 oktober (dus vijf dagen eerder dan de oorspronkelijke vertraging) naar 'Aanvraag is afgehandeld' op op vandaag
Nu ben ik retezenuwachtig, want de uitslag staat er (nog?) niet bij, maar er ís dus een uitslag en de boel is afgehandeld. Kortom, ergens in het systeem staat nu een antwoord. Daar zal ik ongetwijfeld even tot morgen of overmorgen op moeten wachten, maar de zenuwen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |