Zal je zien is het van vrienden/familie omdat kerstkaarten zo 1961 zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Er is een pakketje bezorgd!![]()
Maar ik was net bezig met de afwas, dus nog ff afdrogen en dan zal ik het eens uit gaan pakken
Nee, er staat een afzender op, en dat is geen familiequote:Op zaterdag 21 december 2013 13:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zal je zien is het van vrienden/familie omdat kerstkaarten zo 1961 zijn
oh, als het 30XX is het ben ik het en anders niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, er staat een afzender op, en dat is geen familie
Ohja, is het er eindelijk, ga je afdrogenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar ik was net bezig met de afwas, dus nog ff afdrogen en dan zal ik het eens uit gaan pakken
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Ben al klaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ohja, is het er eindelijk, ga je afdrogenScheur open dat pak!
Ze is niet bang, ze is slimquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Lotje is bang van de ballenwerper, behalve als er een snoepje in ligt dus hij wordt gebruikt
OMGquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Whahaha, hij past met geen mogelijkheid in haar bekkie dus beter dan dit kreeg ik het na 10 pogingen en een steeds zieliger wordende HHH niet (gebit ligt dus op de rand van haar mand) maar kijk nou toch![]()
[ afbeelding ]
Die blik ook van haar
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Whahaha, hij past met geen mogelijkheid in haar bekkie dus beter dan dit kreeg ik het na 10 pogingen en een steeds zieliger wordende HHH niet (gebit ligt dus op de rand van haar mand) maar kijk nou toch![]()
[ afbeelding ]
Die blik ook van haar
Goeie assistent, die Binkyquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:59 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Binky leest het gedicht voor en controleert de inhoud![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is helemaal goedgekeurd, ook door de kattencommissie, bedankt lieve Santaha Rewimo
Hihihihi, dat zag ik al ja, moest ik stiekem al om gniffelenquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ah, je was al bezig, wat gaaf![]()
En die beker met snoepjes heb ik ook gekregen, zo leuk is die!
Binky![]()
Ja, dan weet je dus nog niksquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoe begin je nou een gedicht voor iemand die je amper kent.
Praten met onbekende ben ik wel gewend.
Maar die rijmen en dichten is andere koek.
Daarom dat ik maar over auto's mijn toevlucht zoek.
Want jij gaf mij te kennen dat dat 1 van je hobbies is.
Met mijn autoverstand is het een beetje mis.
Van straatwagens weet ik bijna niets.
Over racewagens hoor ik graag een wiets.
Soms heb ik het idee dat je je het haantje voelt in de F&F kippenren.
Maar ik weet niet of je leuker dan IB en Toek ben.
Tijd dus voor jou om eens naar een meet te komen.
Wie weet blijf ik daarna wel over je dromen.
Maar goed laten we over je pakje gaan praten.
Je had me veel keus gelaten.
Mijn oude brein heb ik gebroken over wat je evt hebben wou.
Ik hoop dat dit in de smaak valt bij jou.
Was getekend,
InOoRewiKnoOdlaEkBaCanAp
![]()
Nu cadeautje uitpakken, zodadelijk up ik wel ff foto's hoor!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hihihihi, dat zag ik al ja, moest ik stiekem al om gniffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ben zo blij dat we die hier ook hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |