Nee, die heeft een makkiequote:Op zaterdag 21 december 2013 16:51 schreef indaha het volgende:
Ik ben al zo blij dat iedereen zijn pakket op tijd heeft gekregen en er zo'n leuke kadootjes en gedichten zijn gemaakt.
Die van Puala wachten we nog wel even op , zij hoeft in ieder geval niet lang naar haar kloon te zoeken
Maar ik meende dat jij ook Limburgse roots had of in Sittard gewoond hebt of heb ik me dat verbeeld ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nee, die heeft een makkie
Ik had overigens jouw gedicht even doorgestuurd naar die vriendin van de geleende postcodeen die zei gelijk: dat moet een Limburgse zijn, ze zag meteen die dialect-aanwijzing dus zij is een stuk snuggerder dan ik vannacht was
Maar dat was lang nadat ik jou al ontrafeld had, dat dan weer wel![]()
Sterker nog, man noemt me altijd zo en dat is een rasechte Hollanderquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:21 schreef indaha het volgende:
Zoiets had ik onthoudenen daarom die aanwijzing erin gedaan, gelukkig ik ben nog niet gek
Ik wist niet dat je wel eens zo genoemd werd ,maar voor jouw naam is dat echt de limburgse afkorting en het rijmde op gezien![]()
ze was naar dat ABOfeestje bij Bart toch?quote:Op zondag 22 december 2013 08:57 schreef Rewimo het volgende:
Puala is nog met d'r kater aan het stoeien?
hoe was het Kezen?quote:Op zondag 22 december 2013 12:34 schreef Puala het volgende:
Klopt. Net wakker. Super tof pakket! Ik had net een hele post gemaakt maar mijn telefoon heeft m weg getoverd. Ik zal zo even de laptop aanzetten. Maar f_r, dankjewel. Heel tof!
bij deze de erg late foto's sorryquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben idd F_R haar ssik ben heel benieuwd naar de foto's en wat jullie ervan vinden
Leuke cadeautjes en blije ean!quote:Op zondag 22 december 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
bij deze de erg late foto's sorry
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
de rest van de foto's wil ik je wel per dm geven maar zet ik niet hier neer i.v.m. ean haar outfit.
we zijn er erg blij mee dank je wel.
quote:Op zondag 22 december 2013 13:54 schreef ferrari_rood het volgende:
dat is voor mij!!! voor onder de douche
Ik vond de Secret Santa heel leuk , maar een keer per jaar is wel genoeg spanning voor mijquote:Op zondag 22 december 2013 13:43 schreef Toekito het volgende:
Als we in een gat vallen:OUD / [OUD] O+ Secret Valentine's O+ animotopic
Dat ligt er ook maar net aan wie je lootje isquote:Op zondag 22 december 2013 13:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vond de Secret Santa heel leuk , maar een keer per jaar is wel genoeg spanning voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |