SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of flash haar met rondje die je maakt met je vingers. En geef haar eentje op dr fissy. Dan mag het, want ze keek.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef Arcadia het volgende:
Geef haar gewoon een hand en zeg dat je opnieuw wilt beginnen met haar.
En wanneer ze haar hand uitsteekt flash je haar.
Zij mag geen jurk dragen. Alleen ik en mijn andere collega. Wij zijn de gastvrouwenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef zarGon het volgende: [..] Dat weet je niet... Wat als haar jurk mooier is?!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Luister, wijven zijn kutwijven. Je gaat je mooi opmaken, je fucking lekker voelen en daar lopen met een attitude van: de wereld draait om mij. Dit moet je doen waar zij bij is. Catlar. Echt. Dan sterft ze.
Zorg er voor dat iedereen je aardig vindt, dat jij de aandacht krijgt en snel matties met iedereen worden.
Hahahahhaa geniaalquote:Luister, wijven zijn kutwijven. Je gaat je mooi opmaken, je fucking lekker voelen en daar lopen met een attitude van: de wereld draait om mij. Dit moet je doen waar zij bij is. Catlar. Echt. Dan sterft ze.
Zorg er voor dat iedereen je aardig vindt, dat jij de aandacht krijgt en snel matties met iedereen worden.
Yuzune gulquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hahahahhaa geniaal
Ik hoef alleen niet te concurreren met haar. Niet om arrogant te zijn, maar dat heb ik niet nodig. Ons vriendschap hield niet lang uit juist om die reden. Ik wil alleen omgaan met de sterkere persoonlijkheden, zodat ik uitdaging heb. Ik hou van confrontaties, kritiek e.d. Competitie is niet zo mijn ding. Iedereen is ergens goed in en heeft daar z'n route voor bewandeld.
Over smaak valt niet te twisten, maar dit is echt niet mooi. Zo amateuristisch en absoluut niet elegant. Dit kan beter. Zeker met jouw lengte en lichaam.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:47 schreef MaidensTower het volgende:
http://imgur.com/TLfG2WT
Hij is lichter/feller van kleur. Beetje donker hiero..
Ik heb het ook met een zwarte blouse geprobeerd, maar dat was te zwart
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:38 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, maar dit is echt niet mooi. Zo amateuristisch en absoluut niet elegant. Dit kan beter. Zeker met jouw lengte en lichaam.
Wou doen alsof ze niet bestaat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yuzune gulWees aardig en beleefd.
Ze begeleidt mensen die komen voor usb-sticks en hdmi-kabels etc. Dan hoef je idd geen diamanten jurkjes aan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ze werkt voor de MediaMarkt mens.
Ze is welkomstcomite, ze staat onder de ingang waar de airco is, naast de rode balie, op te wachten in een rode jurk, waarbij ze je groet met een glimlach, knipoog en een vriendelijke "welkom, meneer/mevrouw/wat bent u".quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze begeleidt mensen die komen voor usb-sticks en hdmi-kabels etc. Dan hoef je idd geen diamanten jurkjes aan.
HALLO SEX SELLS ZEI MAIDENS JA.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze begeleidt mensen die komen voor usb-sticks en hdmi-kabels etc. Dan hoef je idd geen diamanten jurkjes aan.
Tranquilo...rust rustquote:
Ja idd!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HALLO SEX SELLS ZEI MAIDENS JA.
Haha, faal!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:31 schreef Arcadia het volgende:
Toch wel ff de fipo voordat ayca het doet
Afschuwelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:38 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, maar dit is echt niet mooi. Zo amateuristisch en absoluut niet elegant. Dit kan beter. Zeker met jouw lengte en lichaam.
Het is ook een simpele functie. Wel een belangrijke (voor MM).quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:47 schreef Stimorol- het volgende:
Je bent gastvrouw en begeleidt ze gewoon naar materiele zaken. Laten we het simpel houden svp. Je mist volgens mij alleen nog een tasje van 12345050 dollar. Misschien heeft Unlabeled er een?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |