SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door DarkSonic2 op 21-12-2013 00:27:11 ]![]()
Iemand een potje voor de Karper Competitie?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
SnonaldinhooooooooooAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
IF MangalaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zijn ze er eindelijk achter dat het ook een account van Djeetje was.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb gemerkt dat Ajacied7 hier al een tijdje niet meer heeft gepost.. al meer dan een week volgens mijAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat denk ik niet want ik weet hoe Ajacied7 heet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn ze er eindelijk achter dat het ook een account van Djeetje was.![]()
Ja en als Bob zegt dat hij je Ronaldo echt wel teruggeeft geloof je het ook dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet want ik weet hoe Ajacied7 heet.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat Ajacied7 geen account van DJ'tje is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja en als Bob zegt dat hij je Ronaldo echt wel teruggeeft geloof je het ook dus wat is je punt?![]()
BUUUURNquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja en als Bob zegt dat hij je Ronaldo echt wel teruggeeft geloof je het ook dus wat is je punt?
Wie wilt trouwens even uitleggen wat er nou precies was met DS2 zijn Ronaldo. Heb er wat over gelezen maar ken het 'echte verhaal' niet.![]()
![]()
Joachim Castaignost hem naastAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt heel anders dan afgelopen week ja. Volgens mij is het hier tegenwoordig alleen druk tussen 8 en half 10 als de loonslaven net aan het werk zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is hier vanavond wel erg rustig.. ligt iedereen al op bed ofzo?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
stuur ff een DMetje naar maver hij ligt hier op de bank pakketjes te openen en hij wilt dat je op skype komtquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is hier vanavond wel erg rustig.. ligt iedereen al op bed ofzo?![]()
Volgens mij is iedereen aan de FM geslagenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is hier vanavond wel erg rustig.. ligt iedereen al op bed ofzo?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
en hij kijkt dat serious gebeurequote:Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is hier vanavond wel erg rustig.. ligt iedereen al op bed ofzo?![]()
DS2 had een marktplaatadvertentie gemaakt met daarin de vraag of iemand Ronaldo wilde huren. Hij vroeg 20k per dag. Ene Bob uit Westervoort wilde dat wel, kocht een Umtiti 442 voor 20k van DS2 en die tradeofferde hem Ronaldo naar je boy Bobquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
BUUUURN
Wie wilt trouwens even uitleggen wat er nou precies was met DS2 zijn Ronaldo. Heb er wat over gelezen maar ken het 'echte verhaal' niet.
Bobje verkocht Ronaldo voor een paar miljoen en renteniert nu in Jakarta.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |