Oh dat heb ik gemist. Dacht dat ze werden aangepakt door de schrijver van het nummer. In dat geval: Netjes van Yorkequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zat in top 2000 a gogo... volgens de schrijver van The Air That I Breath kreeg hij ineens een papier onder ogen wat hem 33% van de royalties van Creep oplevert... hij heeft het maar getekend maar vond het wat onzin, zei hij tenminste
Nee, de schrijver had er weinig problemen mee, die vond vechten over rechten van nummers onzin, omdat het altijd over de muziek zelf moet gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist. Dacht dat ze werden aangepakt door de schrijver van het nummer. In dat geval: Netjes van Yorke
Aangezien jij Moss zelfs als avatar hebt, ken je dit programma met Richard Ayoade? Altijd goed kijkvoer.quote:
Ja, tijdje geleden zitten kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:23 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Aangezien jij Moss zelfs als avatar hebt, ken je dit programma met Richard Ayoade? Altijd goed kijkvoer.
Inderdaad een Verdomd goeie set!quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:40 schreef Norrage het volgende:
Enne mijn hemel, ik ben helemaal verslaafd aan de Darkside P4k live mp3...ondertussen al 5honderd keer geluisterd, ook in bed helemaal wegdromendwat is dat fenomenaal
Leuk hoor. Ik had al zoveel moeite gedaan om zelf een lijst te maken, dat ik geen zin meer had in verhaal typenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:58 schreef Tchock het volgende:
Gepost *bibber*. Met uitleg omdat er blijkbaar echt users zijn die dat waarderen.
MUZ / Jaarlijstjes 2013!
Ik deel met mijn indie-vriendjes, maar soms heb ik het gevoel dat ik tegen een muur aan zit te lullenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:07 schreef Kerftminister het volgende:
Is het trouwens geen idee om in de OP de vaste reeksgangers te eren zoals in andere topicreeksen?
En dan een zin erbij die die user samenvat. Bijvoorbeeld Moody de plugkoning of DO2 de minimalist.
Zo gaat dat altijd, Moodyquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik deel met mijn indie-vriendjes, maar soms heb ik het gevoel dat ik tegen een muur aan zit te lullen
De laatste paar jaar drijft dit topic steeds verder weg van de oorspronkelijke opzet helaas. Jammer, maar I'll keep on trying
Ik zit er niet echt om te springen....quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:35 schreef Moody het volgende:
Nieuwe album van Bruce komt op 14 januari
[ afbeelding ]
Dolf schrok ook toen Krystl zei dat Marco Borsato haar favoriete Nederlandstalige muziek isquote:Op zondag 29 december 2013 00:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat is toch altijd als ze het daar over muziek hebben
We houden van je hoor...je zou eigenlijk eens een spotify playlist moeten bijhouden met al je tips!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik deel met mijn indie-vriendjes, maar soms heb ik het gevoel dat ik tegen een muur aan zit te lullen
De laatste paar jaar drijft dit topic steeds verder weg van de oorspronkelijke opzet helaas. Jammer, maar I'll keep on trying
Ik weet uit betrouwbare bron dat hij graag lijstjes naar je opstuurtquote:Op zondag 29 december 2013 00:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
We houden van je hoor...je zou eigenlijk eens een spotify playlist moeten bijhouden met al je tips!
Hij is ook groot Wilco-fan. Ik mag m wel.quote:Op zondag 29 december 2013 00:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dolf Jansen's muzikale hoogtepunt van dit jaar is Trouble Will Find MeMathijs van N.raakte gelijk in de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |