abonnement Unibet Coolblue
pi_134962126
SCORE! Detroit 1-0, mooie 2 on 1. Dikverdiende voorsprong.
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:22:17 #177
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134962861
JVR!
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134963828
quote:
3s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:09 schreef emokid het volgende:
Olympisch roster van Team USA wordt ook bekend gemaakt vandaag.
Hoe laat? Hoeveel spelers?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:55:26 #179
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134964635
Het zusje van Phil Kessel O+

History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134964782
Toronto heeft nu alle momentum ongeacht of deze telt.
pi_134965143
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe laat? Hoeveel spelers?
Na deze wedstrijd. Ik gok 24 spelers.
pi_134965909
SCORE!! Abdelkader 2-2. We hebben weer een wedstrijd.
pi_134967114
Shootout. :r :r
pi_134967232
Ja en? :P
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:50:43 #185
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134967405
Toronto wins en ik heb de toto goed :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134967471
Maple Leafs win, leuke wedstrijd maar die shootout heeft het toch een beetje verpest. :{ Howard is echt wel shaky bezig hoor.. Paar dagen terug tegen Nashville ook al (Detroit verloor 4-6). Hij is gewoon geen Olympisch starting goalie.
pi_134968236
pi_134968491
USA roster voor de Olympics:

Forwards
David Backes
Dustin Brown
Ryan Callahan
Patrick Kane
Ryan Kesler
Phil Kessel
TJ Oshie
Max Pacioretty
Zach Parise
Joe Pavelski
Paul Stastny
Derek Stepan
James van Riemsdyk
Blake Wheeler

Defense
John Carlson
Justin Faulk
Cam Fowler
Paul Martin
Ryan McDonagh
Brooks Orpik
Kevin Shattenkirk
Ryan Suter

Goalies
Ryan Miller
Jonathan Quick
Jimmy Howard

Bobby Ryan niet geselecteerd :') _O- ook geen Keith Yandle en (homer pick) Ben Bishop
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:12:35 #189
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134968649
Het is maar de vraag of Martin de olympics wel haalt!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134968744
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef maniack28 het volgende:
Het is maar de vraag of Martin de olympics wel haalt!
Is Orpik alweer fit?

Holy moly.. Hoe kun je Bobby niet selecteren? Is bijna point per game.. Draagt dat team zowat met Spezza.

Voor de rest zijn het de usual suspects. Wordt leuk om de komende tijd line-voorspellingen te doen. Je kunt daar genoeg mooie dingen mee. Dit team kan voor goud gaan. Als Quick niet terugkeert met 2 a 3 shutouts binnen de korte paar weken die er over is kan Miller de starting job verdienen, anders niet.
pi_134969229
Stukje van ESPN

quote:
[...]

Bobby Ryan was also in Vancouver and has been the most consistent of U.S.-born scorers, having tallied 30 or more goals four times for Anaheim before being dealt to Ottawa in the offseason. And yet there is surprising resistance to simply penciling him into a spot on the wing.

The issue is where he fits. If he's not a top-six forward, his skating doesn't really lend itself to him being a third-line checker. He cannot kill penalties, and while in Anaheim, he was not on the team's top power-play unit.

"I think he's sleepy. I think he skates sleepy," offers one member of the selection committee.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_134969334
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:23 schreef Saviola het volgende:
Stukje van ESPN

[..]

Dat is net zoiets als dat Canada Tavares thuis laat alleen omdat hij geen top 2 center zal worden en te goed is om op een checking line terecht te komen. Blijf het bizar vinden. Martin/Orpik over Yandle, E. Johnson, J. Johnson en Byfuglien mogen ze mij ook uitleggen.

Ook iets om te overwegen in de keuze is het Europees ijs, daar zou bijv. Byfuglien het misschien niet 'overleven', maar des te meer reden om minder voor checking lines te gaan en op 'grit' te spelen (zie Callahan en Brown).

Edit: Ik herinner mij opeens dat Dan Bylsma head coach is van dit team. Verklaart veel.

[ Bericht 3% gewijzigd door emokid op 01-01-2014 23:37:43 ]
pi_134970452
Nouja, de GM selecteert niet de spelers, niet de coach. Lijkt me?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_134970789
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:44 schreef Saviola het volgende:
Nouja, de GM selecteert niet de spelers, niet de coach. Lijkt me?
Maar Bylsma kan ongetwijfeld beter werken met die twee en ze aansturen waar nodig, vooral Orpik, die met een paar anderen het team zal moeten leiden.
pi_134971680
Dit team kan toch alleen goud halen als Quick weer Quick is de laatste 3 wedstrijden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134971715
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:23 schreef Saviola het volgende:
Stukje van ESPN

[..]

Waarom heb je een checking-line nodig?
Je moet een goede schaatser zijn om in de checken line te kunnen spelen?

Bullshit argumenten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134971736
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit team kan toch alleen goud halen als Quick weer Quick is de laatste 3 wedstrijden?
Dat denk ik ook. Ik denk dat de finale opnieuw haalbaar is.




_O_
pi_134971893
Effe snel gekeken

Maar 3 dertigers, dit lijkt eerder de selectie voor de OS2018 dan die van 2014 :)

Veel spelers die al meerdere WK's meegemaakt hebben, de WK's goed gebruikt dus om tot deze selectie te komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134972283
Orpik 1 WK, 1 OS
Miller 3 WK, 2 OS
Martin 2 WK, 1 WC
Howard 1 WK
Backes 3 WK, 1 OG
Brown 4 WK, 1 OG
Kesler 1 WK, 1 OG
Parise 2 WK, 1 OG

Wel een beetje jammer dat alle spelers uit 7 staten komen(Yan Stasny is volgens mij in Canada geboren en heeft zijn ijshockey opvoeding volgens mij in Quebec, NJ en MO gekregen) en geen MA, dat is ook raar

Wel goed dat al die spelers zich vaak al goed kende omdat ze vrijwel allemaal in de jeugdselecties zaten, ze elkaar kennen van voor de NHL en in het grote USA team
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134976803
Goed begin van onze roadtrip door west Canada :Y
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')