quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:48 schreef Karina het volgende:
De Noren![]()
Meer komt er nu niet uit vrees ik, eerst koffie.
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 12 februari 2014 07:51 schreef TheVulture het volgende:
Ze staan wel een beetje te klooien nu lijkt het
De Noren zelf zijn iig niet tevreden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:51 schreef TheVulture het volgende:
Ze staan wel een beetje te klooien nu lijkt het
Laatste steen is altijd de ultieme scoringspositie, alleen wil je dan het liefst meer dan een punt scoren... nu liepen ze een beetje achter de Duitsers aanquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk vind het gewoon grappig om te kijken en dat geschreeuw ook de hele tijd
OK tx.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laatste steen is altijd de ultieme scoringspositie, alleen wil je dan het liefst meer dan een punt scoren... nu liepen ze een beetje achter de Duitsers aan
Ik ben ook maar een leek hoor... maar dat heb ik volgens mij eens ergens gelezenquote:
Als ik kijk vergelijk ik het in mijn hoofd met jeux de boulesquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een leek hoor... maar dat heb ik volgens mij eens ergens gelezen
Ja daar komt het in principe op neer iddquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik kijk vergelijk ik het in mijn hoofd met jeux de boules
Ik gok: minder vegenquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:07 schreef takkfyrir het volgende:
Domme vraag he, maar wat bedoelen de Duitsers wanneer ze de hele tijd "weniger Eis!" roepen?
In principe makkelijk ja, maar ze hebben al wel een paar stomme fouten gemaakt vandaag, dus je weet maar nooit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:35 schreef Zorro het volgende:
Noren laatste steen, dus moeten kunnen winnen.
Ja volgens mij ging het vorige end gewoon helemaal mis... maar uiteindelijk winnen ze hem nog ruimquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:37 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
In principe makkelijk ja, maar ze hebben al wel een paar stomme fouten gemaakt vandaag, dus je weet maar nooit.
Noren die in het Noors schreeuwen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:22 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen die Noren niet een keer naakt curlen
Die blonde is cutequote:Op woensdag 12 februari 2014 08:53 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Noren die in het Noors schreeuwen.![]()
Noren die Engels praten.![]()
De Noorse outfit.![]()
Maar ik geloof niet dat de Noorse curlers nou om hun geweldige lichamen bekend staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |