Hij dacht, wat waren die slecht zeg die Zwitsers!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:49 schreef -0- het volgende:
[..]
Wat ben jij voor nep fan. De mannen waren al lang geweest, dit waren de hoogtepunten uit deze wedstrijd, dat moet iedere kenner toch zien.
De vrouwen zijn nu aan het schitteren in de Ice Cube.
Zweden uit, altijd lastig.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
De clash, Zweden vs. Canada. Zeg het maar jongens.
Lastig, maar de wekker staat al op 5.30 om niks te missen van de voorbeschouwing.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
De clash, Zweden vs. Canada. Zeg het maar jongens.
Het schijnt dat de NOS het alsnog niet wil uitzenden maar wij als echte sportliefhebbers kunnen ons daar natuurlijk niks bij voorstellen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lastig, maar de wekker staat al op 5.30 om niks te missen van de voorbeschouwing.
Gaat het dan om de sport?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat de NOS het alsnog niet wil uitzenden maar wij als echte sportliefhebbers kunnen ons daar natuurlijk niks bij voorstellen.
Ik neem aan dat je morgenochtend wel van de partij bent in tegenstelling tot vanmorgen?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Natuurlijk gaat het om de sport, waar moet het anders om gaan?
Toen zat ik in de bus te juichen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je morgenochtend wel van de partij bent in tegenstelling tot vanmorgen?
curling, kun je eigenlijk alleen maar kijken via de streams,quote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
De NOS zendt weer wat stuntende skiėrs uit, in plaats van deze topsportMinachting van de kijker.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:04 schreef Jovatov het volgende:
Moskau! Moskau! In het stadion, gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |