quote:het staat niet in de FAQ, dus dat verzin je net
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:32 schreef Seborik het volgende:
Het is niet de bedoeling dat je even bij elk nummer dat je winamp aangeeft te posten, om de drie minuten of iets dergelijks, wanneer ik dat zie, reken ik het gewoon als postopkrikkende spam.
quote:Nee hoor, ik heb het al vaker in deze topics aangegeven en het lijkt me vrij duidelijk dat wanneer je dat doet het gewoon postopkrikken is.
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:40 schreef SEMTEX het volgende:[..]
het staat niet in de FAQ, dus dat verzin je net
quote:Denk je nou serieus dat ik me druk maak over m'n postaantallen? Ik verveel me gewoon. Er moet niet zoveel gemiereneukt worden op Fok!, naar mijn idee wordt het steeds erger..
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:42 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee hoor, ik heb het al vaker in deze topics aangegeven en het lijkt me vrij duidelijk dat wanneer je dat doet het gewoon postopkrikken is.
NP: T-rex - Get it on (bang-a-gong)
quote:I am aware of that
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:46 schreef Seborik het volgende:
Het is ook een algemene regel en niet alleen voor jou.
NP; Duran Duran - Fame
quote:Ik wil niet zeikerig overkomen maar als je met een regelgeving aankomt zorg dan wel dat ie waterdicht is... niet iedereen gebruikt winamp!
Het is niet de bedoeling dat je even bij elk nummer dat je winamp aangeeft te posten, om de drie minuten of iets dergelijks, wanneer ik dat zie, reken ik het gewoon als postopkrikkende spam.
Ik als Sonique gebruiker mag dus wel om de 3 minuten posten?!?!
quote:Heb je gelijk in, Sem (Spam??) je bent gewaarschuwd!
quote:Ja, echt wel.
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:47 schreef SEMTEX het volgende:[..]
I am aware of that
dan nog vind ik 't gezeur van mensen die 't iets te hoog in hun bol hebben gekregen...
quote:Lick me
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:47 schreef VSGdotcom het volgende:[..]
Heb je gelijk in, Sem (Spam??) je bent gewaarschuwd!
quote:Nee schat, het geldt voor alles, dus ook wanneer je cd'tjes draait of een ander programma gebruikt.
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:47 schreef Scuderia het volgende:[..]
Ik wil niet zeikerig overkomen maar als je met een regelgeving aankomt zorg dan wel dat ie waterdicht is... niet iedereen gebruikt winamp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |