abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:07:54 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134538311
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef L-E het volgende:

[..]

Heeft het dan zin om alles om te gooien? Oprechte vraag hoor, geen waardeoordeel vermomd als vraag. :)
De suggestie/vraag om om te gooien kwam ook niet van mij :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:09:28 #202
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134538392
Als je het niet wil omgooien moet je het ook niet doen XM.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_134538989
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

De suggestie/vraag om om te gooien kwam ook niet van mij :).
Nee die kwam van mij. En als je het niet ziet zitten moet je het ook zeker niet doen.
Maar ik suggereerde het omdat alles heel herkenbaar was. En bij ons was dat de oplossing.
Maarrrrr. ...het is onze tweede en ik vind het mede daarom ook geen probleem om er een beetje mee te klooien. Daar ben ik zeker genoeg voor. Voelt het niet hoed, dan ook niet doen.
pi_134539749
Yoghurt is wel een goede om te proberen als ze geen fles wil XM. Isa is daar in ieder geval echt helemaal gek op!

En ze mag dan eten als een bootwerker, drinken doet ze als een dweil :P Net ook weer 100 over van de 180 fles.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:43:27 #205
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134540077
Dat is hier ondenkbaar dat er een halve fles overgehouden wordt.

Bij verkoudheden is het hier zo dat hij langer doet over een fles, als hij wat erin laat zitten is hij echt ziek met koorts ed.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:46:16 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134540203
Ik voel me in het moederschap een volkomen kluns. Ik doe maar wat en ik heb niet het idee dat ik er goed in ben.

Enfin, met glaasje geprobeerd. Paar slokjes nog erbij, maar niet van harte. Fles ging 80cc goed, rest bagger. Er bleef 75 over.

Ze heeft zo'n 650cc op (vs 800/900 normaal), potje fruithap (125gr) en een bordje aardappel met doperwten. Ik denk zo'n 180gr.

Morgenochtend eens melk met Bambix proberen. Kijken of ze dat wat vindt. Ik ben gewoon telkens nu enorm gespannen voor de voeding. Ik probeer echt te relativeren, van het kwam de vorige keer ook weer goed enzo, maar toen had ze koorts, kreeg ze tandjes.. En ik kan nu niet echt een oorzaak vinden muv dat hoesten.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:47:31 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134540259
En wat voor yoghurt geef je dan? Halfvol of vol?
pi_134540269
Ik kom even binnenvallen zonder echt bijgelezen te hebben... wil even mijn meisje met jullie delen O+

Ik heb haar vanmiddag meegenomen op sleeptouw naar het winkelcentrum voor een flink lijstje errands. Zo geweldig voor je trotse moedergevoel! Al die wildvreemde mensen die met een glimlach naar jouw mooie kindje kijken...

Verder kom ik er bijna niet meer aan toe hier bij te lezen, laat staan uitgebreid te reageren. :( Alles wordt zo'n mosterd na de maaltijd reactie.
Ik zit zelf heel erg met twijfels over borstvoeding, afbouwen of doorgaan. Aan de ene kant zou ik heel graag na de vakantie op m'n werk niet meer willen kolven. Het kost toch allemaal veel tijd, en ik weet dat je er wettelijk recht op hebt enzo, maar het gaat uiteindelijk natuurlijk wel ten koste van m'n werk. Je mag 25% van je tijd aan kolven besteden, maar ik moet uiteindelijk dan dus wel 100% werk in 75% van de tijd doen... Aan de andere kant gaat het nog, dus waarom stoppen? (al ben ik nu wel écht door m'n vriezervoorraad heen) Zucht.. ik had niet verwacht dat ik het mezelf zo moeilijk zou maken hierover...

XM :* Het gaat met Noor prima, je moet voor jezelf een oplossing vinden... Ik vind die yoghurt wel een goed idee eigenlijk.
pi_134540326
Maar hoesten ís toch een oorzaak? Hoesten duidt erop dat ze niet helemaal lekker is.
Home is where the O+ is...
pi_134540403
Ik zou geen bambix doen X _M. Daarvan zit ze sneller vol en drinkt ze misschien nog minder....
pi_134540455
Dat hoesten / verkouden zijn is toch aanleiding genoeg? Daar kun je je best lamlendig bij voelen hoor. Naast dat waarschijnlijk haar keeltje pijnlijk is, is verkouden zijn ook nog eens vreselijk vermoeiend. Bij mij iig wel.

Ze eet meer dan Femke trouwens. Die heeft vanochtend een banaan op (geen idee hoeveel gram, gewoon, 1 banaan) en vanmiddag een hapje van wortel en aardappel, ~125g. En daarbij nog bv, geen idee ook hoeveel.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:53:55 #212
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134540526
Wat een leuke foto's Shandaly!!
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:55:29 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134540594
Wat een schatje Shandaly O+
pi_134541169
Wat een leuke foto's Shandaly! Lekkere hapwangen O+

En mbt bv: eventueel een combinatie? S ochtends en s avonds live voeden en overdag kv? Of zou je productie dat niet trekken?
pi_134541341
XM ik heb niet het idee dat je een kluns bent in het moederschap. Alleen heel onzeker. Je meisje doet het goed. 650cc en fruit en groente vind ik echt voldoende als ze niet helemaal lekker is. :*

Shandaly wat een schatje O+
En trotse moedergevoelens vind ik het beste gevoel die je kan hebben.

Nu ga ik lekker slapen. Welterusten allemaal :W
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:20:18 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134541648
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:13 schreef Omentielvo het volgende:
XM ik heb niet het idee dat je een kluns bent in het moederschap. Alleen heel onzeker.
+1 en ook op de post van shandaly, met Noor gaat t prima, en jij bent ermee bezig om te zorgen dat dat voor jou ook geldt :*
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:27:28 #217
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134541939
+1 voor de post van LB en Omen
  zondag 22 december 2013 @ 06:48:39 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134550785
80 op van de 200 net.

Ik trek het niet meer.

Meld me wel weer als het beter gaat.
pi_134550834
XM :*
Zou het helpen als er een 'professional' naar kijkt? Huisarts, CB, iemand die je kent, zodat zij jou misschien gerust kunnen stellen? Iemand die jou en Noor irl ziet en kent? ipv al die mutsen hier op een forum zoals ik?
pi_134550844
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:09 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuke foto's Shandaly! Lekkere hapwangen O+

En mbt bv: eventueel een combinatie? S ochtends en s avonds live voeden en overdag kv? Of zou je productie dat niet trekken?
Zoals die ene linksboven, zo zien we haar tegenwoordig het meest :D O+

Helaas vandaag al van 5:45u.. en slapen zit er voor madam niet meer in. Heb haar nu eindelijk relaxed spelend in de box, maar nu hoor ik alweer gestommel boven van d'r grote broer. Ben bang dat nog een uurtje slaap er voor mij niet meer in zit. :O :O

Ik denk dat mijn productie dat niet trekt. Dat was het idee toendertijd met Lars ook, maar in een week tijd was het op, droger dan de sahara. En ik weet 'resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst'... maar toch...
pi_134550854
XM :*

Shandaly dat is erg vroeg :*
En moeilijke keus qua bv. Welke keus je ook maakt, weet dat het een goede keus is, zolang jij er helemaal achter staat :*
pi_134550931
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat voor yoghurt geef je dan? Halfvol of vol?
Maakt niet uit volgens mij. De een zegt dat halfvol beter is, de ander vol. Wij geven soja yoghurt, puur en alleen omdat we dat toevallig in huis hebben en ik het zonde vind steeds pakken weg te moeten gooien.

En dat gevoel dat je maar wat doet, volgens mij doet iedere moeder dat hoor ;) Ik althans wel! Maar Isa lijkt het er prima op te doen, dus ik maak me verder geen zorgen. Jouw situatie is natuurlijk anders, maar probeer te kijken naar wat allemaal goed gaat in plaats van naar wat allemaal fout zou kunnen gaan ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_134550932
Aaah Shandaly, wat een popje!! Qua vorm van het hoofdje is het echt precies Lars, of niet?? O+
Sarcasme. Herken het.
pi_134551109
Shandaly wat een superleuke foto's, wat een vrolijk meisje heb je! O+

XM, je denkt bewust na over hoe je met je meisje omgaat en hebt het beste met haar voor, dan ben je goed op weg :) Wat je voor dag beschrijft is eigenlijk precies F's normale eetschema. 600 cc melk, twee hapjes. Hij krijgt dan ook nog een boterham, maar dat is het enige. En intussen komt hij weer aan, dus blijkbaar is het genoeg ;)
Daarbij drinkt hij soms een week als een krant en de andere week als een bootwerker. Je kunt denk ik beter over een week of twee het gemiddelde bekijken ipv elke dag apart (tenzij ze echt maar 100 cc drinkt en diarree heeft natuurlijk).

Ik kom even zwijmelen want gisteren kreeg ik er al een maar toen dacht ik nog dat het per ongeluk was, vanmorgen heeft F mijn hele wang afgeplakzoend *; :9~ ~:) Telkens als ik hem een kus gaf kreeg ik er een terug!
Het is vast nuchter gezien niet heel veel romantischer dan een geluid nabootsen, maar het voelt als zes emmers liefde op mijn wang O+

Oh en gister probeerde hij zijn nichtje ook een kus te geven, dat weet ik nu wel zeker. Met open mond richting haar hoofd _O- Het ziet er een beetje zombie-achtig uit, maar is dus megalief!
  zondag 22 december 2013 @ 09:15:13 #225
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134551137
Wat een mooie dame Shandaly O+ Niet gek dat je zo'n trotse mama bent!
Lastig wel, wb borstvoeding..

Plakzoenen van F! O+ Heerlijk, zo'n lekker kwijlerig kusje krijgen O+
  zondag 22 december 2013 @ 09:40:51 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134551295
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben een neusspray.. Dank voor de steun :*.
Wellicht is het al een paar keer langs geweest. Maar dé truc bij verkoudheden hier is een ui in 8 stukken gesneden onder de bedjes. Het ruikt afschuwelijk, maar het is wel effectief. :Y
pi_134551351
Oja een ui bij het bed...dat deed mijn moeder ook bij ons ja :)

Plakzoenen voor suiker O+ wat enorm schattig

XM...K heeft ook een paar dagen slecht gedronken tijdens de verkoudheid. Nu drinkt ie al 2 dagen als een bootwerker...zit de halve dag met de fles in mijn hand :D

En 28 jaar geleden kwam ik ter wereld...en een paar minuten later volgde mijn zus *O*
  zondag 22 december 2013 @ 09:50:48 #228
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134551386
Gefeliciteerd met je verjaardag angelatje! *O* En je zusje ook ;)
Hoe gaat het met de bv trouwens? :*
pi_134551612
Dubbel gefeliciteerd Angela *O*
pi_134551730
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 09:50 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag angelatje! *O* En je zusje ook ;)
Hoe gaat het met de bv trouwens? :*
Dank je wel :)

Bv. lukt nog steeds niet maar we blijven het proberen. Mijn hoop is dat het lukt als K van de verkoudheid af is. Wel contact opgenomen met een logopedist dus hopelijk kunnen we daar snel terecht. Ondertussen ben ik erg blij met mijn elektrische kolf ^O^
pi_134551842
Aah wat lief Suiker! Gister hier Zieh Moment: ze lag te mopperen in de co-sleeper en toen ik er boven ging hangen kreeg ik het mooiste scheve bekkie (=lach) ooit *;

Leuke dame, Shandaly!

Van harte Angela. Mooie dag ook om jarig te zijn: de dag na de kortste dag van het jaar. Vanaf nu wordt alles lichter ;)
pi_134551902
Mijlpaal Limone, dat je echt invloed hebt op haar humeur is tof he! O+
pi_134552014
Suiker die kusjes zijn zo O+

Limone zo'n lach maakt je helemaal blij O+

Angelatje gefeliciteerd *O*
pi_134555265
Ahh Suiker, plakzoenen van F O+

Angelatje gefeliciteerd *O* Hopelijk heeft K snel geen last meer van de verkoudheid!

O+ O+ Limoentje
pi_134555711
Ik ben niet zo goed bijgelezen maar wil cheeren voor het lachje van Limoentje en de klapzoen van F! O+ O+

Hier traktaties aan het maken voor morgen op het kdv en alles, en heel hard genieten van m'n baby die nog twee dagen nul is. Nul. Baby. Ja! Vorig jaar op 22-12 werd er een poging tot strippen gedaan want 41 weken. En dat lukte niet en zou nog wel even duren.
pi_134556138
Olf tussen het maken van de traktaties en het genieten van je baby ( O+ ) in kan je heus wel een daily Olf doen :Y
pi_134556355
Shandaly wat is ze toch leuk O+
Suiker echt, kusjes???? O+ mijnes houdt niet van kroelen :'(
Angelatje gefeliciteerd
Olf 2 dagen nog maar? ;(
pi_134556776
Shandaly, wat een mooie foto's!

XM,:*

Suiker, wat lief zulke kusjes.
Angelatje, gefeliciteerd!

Olf, nog 2 daagjes heb je een baby. Ik ben helemaal bezig met vorig jaar. Ongeveer 5 weken zwanger en ik was zo misselijk, durfde niets meer te eten en te drinken. En nu heb ik toch zo'n heerlijk blij dametje van al 4,5 maand liggen.. O+
  zondag 22 december 2013 @ 14:05:41 #239
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134557925
Olf, nog 2 dagen :o

Hier nog 10 dagen, aaaaaah. En dus ook trakteren eerstvolgende keer KDV. Dat zal alleen pas 8 januari zijn ivm feestdagen op zijn vaste woensdag.

Wat maak je eigenlijk voor traktatie voor de babygroep? Er zijn 5 kindjes, en J. is de oudste (2 zijn ook bijna jarig, en 2 kleine baby's). En voor de juf? Hij krijgt vanaf januari een nieuwe leidster, die ik dus nog niet goed ken. Van de oude hebben we afscheid genomen vorige week, en die heeft een kadobon + kleinigheidje gehad. Was echt een superleidster, en ze werd wegbezuinigd, dus ik vond dat ze dat verdiend had :Y, maar de nieuwe gaat dus J. voor de erste keer in de groep hebben over 2 weken, en dan is ie meteen jarig. What to do :?
pi_134558511
Gewoon hetzelfde wat de kindjes krijgen? Of een paar bon bons in een zakje?

Wat maak jij Olf?
  zondag 22 december 2013 @ 14:22:28 #241
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134559065
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 14:15 schreef Limone het volgende:
Gewoon hetzelfde wat de kindjes krijgen? Of een paar bon bons in een zakje?

Wat maak jij Olf?
Ja, maar dat weet ik dus ook niet. J. krijgt nog helemaal geen snoepjes, die maak je het blijste met een broodkorst ;( . De andere kindjes denk ik ook niet, ze zijn allemaal onder de 1.

Zijn (gepimpte) Nijntje koekjes sociaal geaccepteerd? Die kunnen de papa's en mama's eventueel gewoon bewaren tot kindje er wel aan toe is. Voor de leidster lijken me Nijntje koekjes dan weer een beetje vreemd :P
pi_134559189
Ik ga die baby uitdeelboekjes geven en voor de jufjes koop ik bonbons of een doos merci
pi_134559367
Ik heb bonbons voor de juffen!

En houten autootjes voor de kinders met een kaartje eraan. We krijgen vaak rozijntjes ofzo maar er zijn echt veel hele kleine babietjes in de groep. Uitdeelboekjes vind ik ook leuk maar zag deze bij de Hema voor 1 euro per stuk en dochter ging er zelf meteen enthousiast mee spelen dus het is goedgekeurd ;)
  zondag 22 december 2013 @ 14:32:54 #244
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134559637
Oh, die houten HEMA auto's heeft J. ook, vindt ie leuk, is wel een idee :D . Rozijntjes vind ik J. zelf ook nog te klein voor, dus doe ik nog maar niet. Uitdeelboekjes heeft de juf die wegging ook uitgedeeld, dus die hebben ze vorige week nog allemaal gehad :(.
pi_134559728
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:32 schreef mousemicky het volgende:
Oh, die houten HEMA auto's heeft J. ook, vindt ie leuk, is wel een idee :D . Rozijntjes vind ik J. zelf ook nog te klein voor, dus doe ik nog maar niet. Uitdeelboekjes heeft de juf die wegging ook uitgedeeld, dus die hebben ze vorige week nog allemaal gehad :(.
Je hebt echt heel veel verschillende thema's van die uitdeelboekjes :D
Die houten auto's ken ik niet.
pi_134563029
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ja, maar dat weet ik dus ook niet. J. krijgt nog helemaal geen snoepjes, die maak je het blijste met een broodkorst ;( . De andere kindjes denk ik ook niet, ze zijn allemaal onder de 1.

Zijn (gepimpte) Nijntje koekjes sociaal geaccepteerd? Die kunnen de papa's en mama's eventueel gewoon bewaren tot kindje er wel aan toe is. Voor de leidster lijken me Nijntje koekjes dan weer een beetje vreemd :P
Ik heb een afbeelding van een idee voor een traktatie van een rijstewafel, die verbouwd is tot schaap. Ff kijken of ik hem hier krijg. Ogenblikje....
pi_134563293
Deze:

Rijstewafel in een vershoudfolietje en verder even knippen en plakken. Zit je goed op niveau èn niks ongezonds.
  zondag 22 december 2013 @ 16:00:01 #248
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134563677
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:51 schreef danic het volgende:
Deze:

[ afbeelding ]
Rijstewafel in een vershoudfolietje en verder even knippen en plakken. Zit je goed op niveau èn niks ongezonds.
Ohh lief zeg! O+
Deze vond ik ook leuk:

Olf, aftellen maar :o

Limone, lachjes zijn zó leuk O+
pi_134565005
Echt leuk die traktaties. O+
pi_134565472
Leuk die traktaties! Kun je die niet even crossposten in het traktatietopic? Over 4,5e maand ben ik dit echt vergeten en dan ga ik daar waarschijnlijk neuzen voor inspiratie ;)

Angelaatje, gefeliciteerd!

Meh, Olf.. nog maar 2 dagen... ik ga maar vast in het dreumestopic meelezen ofzo, er verdwijnen veel te veel meiden die kant op... (en dit typende realiseer ik me dat Femke ook al ruim 7 maanden is.. over de helft... en dat statistisch gezien hier meer kindjes zitten jonger dan Femke, dan ouder...)

Geweldig he, Limone, die lachjes... O+ Ik smelt ook nog steeds...

En F. geeft gewoon al klapzoenen! Geweldig zeg! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')