De suggestie/vraag om om te gooien kwam ook niet van mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft het dan zin om alles om te gooien? Oprechte vraag hoor, geen waardeoordeel vermomd als vraag.
Nee die kwam van mij. En als je het niet ziet zitten moet je het ook zeker niet doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De suggestie/vraag om om te gooien kwam ook niet van mij.
+1 en ook op de post van shandaly, met Noor gaat t prima, en jij bent ermee bezig om te zorgen dat dat voor jou ook geldtquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:13 schreef Omentielvo het volgende:
XM ik heb niet het idee dat je een kluns bent in het moederschap. Alleen heel onzeker.
Zoals die ene linksboven, zo zien we haar tegenwoordig het meestquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:09 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuke foto's Shandaly! Lekkere hapwangen
En mbt bv: eventueel een combinatie? S ochtends en s avonds live voeden en overdag kv? Of zou je productie dat niet trekken?
Maakt niet uit volgens mij. De een zegt dat halfvol beter is, de ander vol. Wij geven soja yoghurt, puur en alleen omdat we dat toevallig in huis hebben en ik het zonde vind steeds pakken weg te moeten gooien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat voor yoghurt geef je dan? Halfvol of vol?
Wellicht is het al een paar keer langs geweest. Maar dé truc bij verkoudheden hier is een ui in 8 stukken gesneden onder de bedjes. Het ruikt afschuwelijk, maar het is wel effectief.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben een neusspray.. Dank voor de steun.
Dank je welquote:Op zondag 22 december 2013 09:50 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag angelatje!En je zusje ook
Hoe gaat het met de bv trouwens?
Ja, maar dat weet ik dus ook niet. J. krijgt nog helemaal geen snoepjes, die maak je het blijste met een broodkorstquote:Op zondag 22 december 2013 14:15 schreef Limone het volgende:
Gewoon hetzelfde wat de kindjes krijgen? Of een paar bon bons in een zakje?
Wat maak jij Olf?
Je hebt echt heel veel verschillende thema's van die uitdeelboekjesquote:Op zondag 22 december 2013 14:32 schreef mousemicky het volgende:
Oh, die houten HEMA auto's heeft J. ook, vindt ie leuk, is wel een idee. Rozijntjes vind ik J. zelf ook nog te klein voor, dus doe ik nog maar niet. Uitdeelboekjes heeft de juf die wegging ook uitgedeeld, dus die hebben ze vorige week nog allemaal gehad
.
Ik heb een afbeelding van een idee voor een traktatie van een rijstewafel, die verbouwd is tot schaap. Ff kijken of ik hem hier krijg. Ogenblikje....quote:Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet ik dus ook niet. J. krijgt nog helemaal geen snoepjes, die maak je het blijste met een broodkorst. De andere kindjes denk ik ook niet, ze zijn allemaal onder de 1.
Zijn (gepimpte) Nijntje koekjes sociaal geaccepteerd? Die kunnen de papa's en mama's eventueel gewoon bewaren tot kindje er wel aan toe is. Voor de leidster lijken me Nijntje koekjes dan weer een beetje vreemd![]()
Ohh lief zeg!quote:Op zondag 22 december 2013 15:51 schreef danic het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Rijstewafel in een vershoudfolietje en verder even knippen en plakken. Zit je goed op niveau èn niks ongezonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |