abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 december 2013 @ 09:40:51 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134551295
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben een neusspray.. Dank voor de steun :*.
Wellicht is het al een paar keer langs geweest. Maar dé truc bij verkoudheden hier is een ui in 8 stukken gesneden onder de bedjes. Het ruikt afschuwelijk, maar het is wel effectief. :Y
pi_134551351
Oja een ui bij het bed...dat deed mijn moeder ook bij ons ja :)

Plakzoenen voor suiker O+ wat enorm schattig

XM...K heeft ook een paar dagen slecht gedronken tijdens de verkoudheid. Nu drinkt ie al 2 dagen als een bootwerker...zit de halve dag met de fles in mijn hand :D

En 28 jaar geleden kwam ik ter wereld...en een paar minuten later volgde mijn zus *O*
  zondag 22 december 2013 @ 09:50:48 #228
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134551386
Gefeliciteerd met je verjaardag angelatje! *O* En je zusje ook ;)
Hoe gaat het met de bv trouwens? :*
pi_134551612
Dubbel gefeliciteerd Angela *O*
pi_134551730
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 09:50 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag angelatje! *O* En je zusje ook ;)
Hoe gaat het met de bv trouwens? :*
Dank je wel :)

Bv. lukt nog steeds niet maar we blijven het proberen. Mijn hoop is dat het lukt als K van de verkoudheid af is. Wel contact opgenomen met een logopedist dus hopelijk kunnen we daar snel terecht. Ondertussen ben ik erg blij met mijn elektrische kolf ^O^
pi_134551842
Aah wat lief Suiker! Gister hier Zieh Moment: ze lag te mopperen in de co-sleeper en toen ik er boven ging hangen kreeg ik het mooiste scheve bekkie (=lach) ooit *;

Leuke dame, Shandaly!

Van harte Angela. Mooie dag ook om jarig te zijn: de dag na de kortste dag van het jaar. Vanaf nu wordt alles lichter ;)
pi_134551902
Mijlpaal Limone, dat je echt invloed hebt op haar humeur is tof he! O+
pi_134552014
Suiker die kusjes zijn zo O+

Limone zo'n lach maakt je helemaal blij O+

Angelatje gefeliciteerd *O*
pi_134555265
Ahh Suiker, plakzoenen van F O+

Angelatje gefeliciteerd *O* Hopelijk heeft K snel geen last meer van de verkoudheid!

O+ O+ Limoentje
pi_134555711
Ik ben niet zo goed bijgelezen maar wil cheeren voor het lachje van Limoentje en de klapzoen van F! O+ O+

Hier traktaties aan het maken voor morgen op het kdv en alles, en heel hard genieten van m'n baby die nog twee dagen nul is. Nul. Baby. Ja! Vorig jaar op 22-12 werd er een poging tot strippen gedaan want 41 weken. En dat lukte niet en zou nog wel even duren.
pi_134556138
Olf tussen het maken van de traktaties en het genieten van je baby ( O+ ) in kan je heus wel een daily Olf doen :Y
pi_134556355
Shandaly wat is ze toch leuk O+
Suiker echt, kusjes???? O+ mijnes houdt niet van kroelen :'(
Angelatje gefeliciteerd
Olf 2 dagen nog maar? ;(
pi_134556776
Shandaly, wat een mooie foto's!

XM,:*

Suiker, wat lief zulke kusjes.
Angelatje, gefeliciteerd!

Olf, nog 2 daagjes heb je een baby. Ik ben helemaal bezig met vorig jaar. Ongeveer 5 weken zwanger en ik was zo misselijk, durfde niets meer te eten en te drinken. En nu heb ik toch zo'n heerlijk blij dametje van al 4,5 maand liggen.. O+
  zondag 22 december 2013 @ 14:05:41 #239
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134557925
Olf, nog 2 dagen :o

Hier nog 10 dagen, aaaaaah. En dus ook trakteren eerstvolgende keer KDV. Dat zal alleen pas 8 januari zijn ivm feestdagen op zijn vaste woensdag.

Wat maak je eigenlijk voor traktatie voor de babygroep? Er zijn 5 kindjes, en J. is de oudste (2 zijn ook bijna jarig, en 2 kleine baby's). En voor de juf? Hij krijgt vanaf januari een nieuwe leidster, die ik dus nog niet goed ken. Van de oude hebben we afscheid genomen vorige week, en die heeft een kadobon + kleinigheidje gehad. Was echt een superleidster, en ze werd wegbezuinigd, dus ik vond dat ze dat verdiend had :Y, maar de nieuwe gaat dus J. voor de erste keer in de groep hebben over 2 weken, en dan is ie meteen jarig. What to do :?
pi_134558511
Gewoon hetzelfde wat de kindjes krijgen? Of een paar bon bons in een zakje?

Wat maak jij Olf?
  zondag 22 december 2013 @ 14:22:28 #241
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134559065
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 14:15 schreef Limone het volgende:
Gewoon hetzelfde wat de kindjes krijgen? Of een paar bon bons in een zakje?

Wat maak jij Olf?
Ja, maar dat weet ik dus ook niet. J. krijgt nog helemaal geen snoepjes, die maak je het blijste met een broodkorst ;( . De andere kindjes denk ik ook niet, ze zijn allemaal onder de 1.

Zijn (gepimpte) Nijntje koekjes sociaal geaccepteerd? Die kunnen de papa's en mama's eventueel gewoon bewaren tot kindje er wel aan toe is. Voor de leidster lijken me Nijntje koekjes dan weer een beetje vreemd :P
pi_134559189
Ik ga die baby uitdeelboekjes geven en voor de jufjes koop ik bonbons of een doos merci
pi_134559367
Ik heb bonbons voor de juffen!

En houten autootjes voor de kinders met een kaartje eraan. We krijgen vaak rozijntjes ofzo maar er zijn echt veel hele kleine babietjes in de groep. Uitdeelboekjes vind ik ook leuk maar zag deze bij de Hema voor 1 euro per stuk en dochter ging er zelf meteen enthousiast mee spelen dus het is goedgekeurd ;)
  zondag 22 december 2013 @ 14:32:54 #244
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134559637
Oh, die houten HEMA auto's heeft J. ook, vindt ie leuk, is wel een idee :D . Rozijntjes vind ik J. zelf ook nog te klein voor, dus doe ik nog maar niet. Uitdeelboekjes heeft de juf die wegging ook uitgedeeld, dus die hebben ze vorige week nog allemaal gehad :(.
pi_134559728
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:32 schreef mousemicky het volgende:
Oh, die houten HEMA auto's heeft J. ook, vindt ie leuk, is wel een idee :D . Rozijntjes vind ik J. zelf ook nog te klein voor, dus doe ik nog maar niet. Uitdeelboekjes heeft de juf die wegging ook uitgedeeld, dus die hebben ze vorige week nog allemaal gehad :(.
Je hebt echt heel veel verschillende thema's van die uitdeelboekjes :D
Die houten auto's ken ik niet.
pi_134563029
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ja, maar dat weet ik dus ook niet. J. krijgt nog helemaal geen snoepjes, die maak je het blijste met een broodkorst ;( . De andere kindjes denk ik ook niet, ze zijn allemaal onder de 1.

Zijn (gepimpte) Nijntje koekjes sociaal geaccepteerd? Die kunnen de papa's en mama's eventueel gewoon bewaren tot kindje er wel aan toe is. Voor de leidster lijken me Nijntje koekjes dan weer een beetje vreemd :P
Ik heb een afbeelding van een idee voor een traktatie van een rijstewafel, die verbouwd is tot schaap. Ff kijken of ik hem hier krijg. Ogenblikje....
pi_134563293
Deze:

Rijstewafel in een vershoudfolietje en verder even knippen en plakken. Zit je goed op niveau èn niks ongezonds.
  zondag 22 december 2013 @ 16:00:01 #248
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134563677
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:51 schreef danic het volgende:
Deze:

[ afbeelding ]
Rijstewafel in een vershoudfolietje en verder even knippen en plakken. Zit je goed op niveau èn niks ongezonds.
Ohh lief zeg! O+
Deze vond ik ook leuk:

Olf, aftellen maar :o

Limone, lachjes zijn zó leuk O+
pi_134565005
Echt leuk die traktaties. O+
pi_134565472
Leuk die traktaties! Kun je die niet even crossposten in het traktatietopic? Over 4,5e maand ben ik dit echt vergeten en dan ga ik daar waarschijnlijk neuzen voor inspiratie ;)

Angelaatje, gefeliciteerd!

Meh, Olf.. nog maar 2 dagen... ik ga maar vast in het dreumestopic meelezen ofzo, er verdwijnen veel te veel meiden die kant op... (en dit typende realiseer ik me dat Femke ook al ruim 7 maanden is.. over de helft... en dat statistisch gezien hier meer kindjes zitten jonger dan Femke, dan ouder...)

Geweldig he, Limone, die lachjes... O+ Ik smelt ook nog steeds...

En F. geeft gewoon al klapzoenen! Geweldig zeg! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')