SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Ben je nog vrijgezelquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
En hier verder mijn zonnestraaltjes![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom heeft Giel nooit een nighshift? Krijgt ie aambeien in de nacht ofzo?
Hij moet natuurlijk zijn vaste uren hebben anders raakt heel Nederland in de war en schakelt iedereen naar Evers!!!!quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom heeft Giel nooit een nighshift? Krijgt ie aambeien in de nacht ofzo?
Ja of HIJ is de autist en kan het niet aan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:08 schreef alors het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk zijn vaste uren hebben anders raakt heel Nederland in de war en schakelt iedereen naar Evers!!!!
Eversquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:08 schreef alors het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk zijn vaste uren hebben anders raakt heel Nederland in de war en schakelt iedereen naar Evers!!!!
DIT , daarnaast vind hij het waarschijnlijk wel ok dat hij geen graveyard shift hoeft te doenquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of HIJ is de autist en kan het niet aan?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:12 schreef DeLuna het volgende:
Even densen op dit nummer *krijgt net 3e cijfer terug en is ook voldoende*
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:12 schreef DeLuna het volgende:
Even densen op dit nummer *krijgt net 3e cijfer terug en is ook voldoende*
Was een tentamen van 4 uur lang. Als er een was die ik niet wilde herkansen was dat het welquote:
quote:
Mogguhquote:
Ja toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
"meer dan 1000 euro" ipv het bedrag zeggenWat een koning die jongen
Ohja toen lieten ze nog vrouwen presenteren in het glazen huisquote:
Hoe lekkerquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
En heel de familie zit met een voorraadkast vol appelmoes nu voor jaren...
Wat jank je? Jij hoeft het toch niet te zuipen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:18 schreef DaMook het volgende:
Boehoe ik hou niet zo van banaan. Gisteren ook al niet van bieten
.
Gelukkig niet, maar hun moeten niet zeiken, ze weten vantevoren dat ze niet lekkere dingen krijgen..quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat jank je? Jij hoeft het toch niet te zuipen?
Trusten!quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:19 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen. Tot vanavond mensen en anders tot morgen vroeg
.
Ze zijn ook wel eens lekker hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar hun moeten niet zeiken, ze weten vantevoren dat ze niet lekkere dingen krijgen..
Sorry hoor, ik keek alleen zo omdat ik een scheetje moest latenquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:16 schreef DeLuna het volgende:
Dat gezicht van Paul voorspelt niks goeds
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:19 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen. Tot vanavond mensen en anders tot morgen vroeg
.
Ja dat denk ik ook, doe je toch een colaatje erachter aanquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar hun moeten niet zeiken, ze weten vantevoren dat ze niet lekkere dingen krijgen..
Hahaha ja giel gisteren jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, doe je toch een colaatje erachter aan
Dat smaakte vast heel erg lekker jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hahaha ja giel gisteren ja, slokje sap en slok cola
.
Of heel veel mandarijnenquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit domme kind was vergeten brood te bakken, dus geen ontbijt. Mandarijnen vullen niet zo. Dus ik ga op jacht naar een boterham.
Koffie is laxerend... zou wel toepasselijk zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat smaakte vast heel erg lekker ja
Ik zie ze geen koffie drinken
Stort nou gewoon 50 euro en loop niet over je buik te emmeren zeg ik dan... Wat nou als hij straks komt? Stort ze maar een 10je? Heeft dat kreng SR dus al meteen 40 euro gekost, en bedankt....quote:
Alleen maar koffie, sinasappelsap en als ze keelpijn krijgen Strepsils. Schijten dat ze zullen!quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Koffie is laxerend... zou wel toepasselijk zijn
Van 1 bakkie ga je echt niet aan de schijterijquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Koffie is laxerend... zou wel toepasselijk zijn
Hoe weet jij dat? Vrouwen poepen toch niet?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van 1 bakkie ga je echt niet aan de schijterij
Ik moet dan altijd hier aan denkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Vrouwen poepen toch niet?
Hij moet alleen zelf nog de uitgang van de kast vinden....quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:39 schreef TheVulture het volgende:
Domien droogt wel steeds lekkerder op
Ja datquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:39 schreef TheVulture het volgende:
Domien droogt wel steeds lekkerder op
Dus zo ruikt een regenboog!quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd hier aan denken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij valt niet op tussen die kinderen.
Ik zoek ook wel eens, maar ik heb zo'n licht gewicht ding, zit vaak gewoon al op mijn neusquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Domienie
En ik was opzoek naar mijn bril, kon hem niet vinden dus ging andere pakken en schoonmaken. Kom ik terug naar mijn laptop en wat ligt er op mijn toetsenbord? Juistem de bril.
Naast je mandarijn?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Domienie
En ik was opzoek naar mijn bril, kon hem niet vinden dus ging andere pakken en schoonmaken. Kom ik terug naar mijn laptop en wat ligt er op mijn toetsenbord? Juistem de bril.
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:47 schreef waxmask het volgende:
Maar geen echt komische filmpjes dit jaar helaas in de vorm van Stenders oppas of Klusjesmannen... mis ik wel eigenlijk...
Idd, Stenders oppas was geniaal.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:47 schreef waxmask het volgende:
Maar geen echt komische filmpjes dit jaar helaas in de vorm van Stenders oppas of Klusjesmannen... mis ik wel eigenlijk...
klusjesmannen waren toch aan t breien gisterenquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:47 schreef waxmask het volgende:
HET IS EEN TAALquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:51 schreef waxmask het volgende:
Frupmekupkeflipkemapkengertjeklapjefiopoklaplap als ke da niej ken zegguj heurde er njet bij...
Flikker toch op met jullie dialect...
Dat vond mijn vriendin mij gisternacht ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sneller dan z'n eigen schaduw.
Hat der in protter yn it ear skiten?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:51 schreef waxmask het volgende:
Frupmekupkeflipkemapkengertjeklapjefiopoklaplap als ke da niej ken zegguj heurde er njet bij...
Flikker toch op met jullie dialect...
Wie zit er in me oor te schijten?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:52 schreef alors het volgende:
[..]
Hat der in protter yn it ear skiten?
Als ze zelfs Kinder Surprise blokkeren kan je weinig van hen verwachtenquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:52 schreef JaneDoe het volgende:
bedacht me net dat in de vs deze slogan voor een goede doelenactie absoluut niet gekunt had
Harry potter?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wie zit er in me oor te schijten?
doge jo wol?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wie zit er in me oor te schijten?
Ik hoor nu Sander dit zeggenquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:52 schreef alors het volgende:
[..]
Hat der in protter yn it ear skiten?
Welke vriendin?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat vond mijn vriendin mij gisternacht ook
"Je schiet sneller dan je eigen schaduw", zei ze
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze wat diarree in gesmeerd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:56 schreef FritsFlits het volgende:
Dat lange haar van Annemiek ziet er een beetje onverzorgd uit
Yup, volgende week gaan ze het huis van Onno Hoes voelenquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Weer die blinden![]()
Kan het niet meer zien
Ja wrijf het er maar in dat ze het om die reden heeft uitgemaaktquote:
Ik ben linkshandig....quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Weer die blinden![]()
Kan het niet meer zien
Drm ook de rechterhand...quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in dat ze het om die reden heeft uitgemaakt
[..]
Ik ben linkshandig....
Net of iemand anders het doet iddquote:
Ja anders krijgt hij zelf diarree.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer datzelfde filmpje. Hoelang gaat Corton daar naartoe? Twee dagen?
Doen ze ook met deze actie, voorlichting enzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:00 schreef iAvani het volgende:
Als die mensen weten dat het naar beneden stroomt gaan ze toch ervoor zorgen dat niemand meer op die berg schijt?
Als dat zo was, was ik miljonairquote:
Dan gaat Corton eigenhandig die schijterds van de berg meppen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doen ze ook met deze actie, voorlichting enzo
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan gaat Corton eigenhandig die schijterds van de berg meppen?
Eens, dit, like. Al kan je op rode kruis site wel het een en ander vinden vind het best weinig, zou toch ook wel iets leuks van te maken moeten zijn. (zoals charity water doet bvb)quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:01 schreef FritsFlits het volgende:
Ze zouden video's moeten maken in hoe verre voorgaande acties hebben geholpen
Ergens in Groningen levert faxen veel geld op, want daar maken ze mest van.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat zo was, was ik miljonair
Nee met tekeningen en toneelstukjes ofzo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan gaat Corton eigenhandig die schijterds van de berg meppen?
Allemaal stukken..!quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ergens in Groningen levert faxen veel geld op, want daar maken ze mest van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Denk je dat SR an sich geen geld kost?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wrm geld besteden aan een dure productie om te laten zien wat ze met het geld gedaan hebben? Dat geld kan toch veel beter besteed worden aan het project zelf?
Ik denk dat het betaald wordt uit het 3fm budget en daarbij veel sponsoring.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:05 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Denk je dat SR an sich geen geld kost?
Een productie is zo duur als je het zelf maakt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wrm geld besteden aan een dure productie om te laten zien wat ze met het geld gedaan hebben? Dat geld kan toch veel beter besteed worden aan het project zelf?
Dat geld kan toch ook beter naar het goede doel meteen? Blijft toch een beetje de balans opzoeken natuurlijk...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat het betaald wordt uit het 3fm budget en daarbij veel sponsoring.
Steden maken een bid en het beste (lees hoogste) bid krijgt het Huis. Loopt in de miljoenen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat het betaald wordt uit het 3fm budget en daarbij veel sponsoring.
Met een xx-bedrag een programma opzetten waarmee xxx-bedrag wordt opgehaald. Investering dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat geld kan toch ook beter naar het goede doel meteen? Blijft toch een beetje de balans opzoeken natuurlijk...
Zou helpen om "gaat toch naar de nieuwe auto van de topman" berichten tegen te spreken. Volgens mij ziet iedereen wel graag wat er met het geld gebeurd eigenlijk. Daarbij hoeft het geen dure productie te zijn, vast wel iemand van het rode kruis die even een camera kan meenemen. Het lezen in een jaarverslag is toch iets anders dan er echt beeld bij hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Leeuwarden moet z'n inwoners na deze SR wel haten danquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Steden maken een bid en het beste (lees hoogste) bid krijgt het Huis. Loopt in de miljoenen.
Hoeft niet eens, je kan ook een fotoreportage online zetten toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zou helpen om "gaat toch naar de nieuwe auto van de topman" berichten tegen te spreken. Volgens mij ziet iedereen wel graag wat er met het geld gebeurd eigenlijk. Daarbij hoeft het geen dure productie te zijn, vast wel iemand van het rode kruis die even een camera kan meenemen. Het lezen in een jaarverslag is toch iets anders dan er echt beeld bij hebben.
1 vliegretour naar sub-sahara afrika is 800-1000 euro pp. Verblijf 1 week 100-200 euro. Tolk 100 euro, auto huren met benzine 100 euro, chauffeur ook 100 euro, gids 100 euro, filmrecht in dorpjes kopen 20-50 euro per dorpquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een productie is zo duur als je het zelf maakt.
Elke stad heeft achteraf gemeld er geen verlies op gemaakt te hebben, behalve Eindhoven met Serious Live...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Leeuwarden moet z'n inwoners na deze SR wel haten dan
Topevenement was dat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Elke stad heeft achteraf gemeld er geen verlies op gemaakt te hebben, behalve Eindhoven met Serious Live...
Je trekt de hele middenstand er ook in mee... die winkels en eettenten lopen die dagen ook als een treinquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Elke stad heeft achteraf gemeld er geen verlies op gemaakt te hebben, behalve Eindhoven met Serious Live...
Eric is er sowieso om daar reportages te maken, een deel kan je dus ook al samenvoegen. Hoeft niet Eric zelf te doen, maar iemand van productie zelf.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 vliegretour naar sub-sahara afrika is 800-1000 euro pp. Verblijf 1 week 100-200 euro. Tolk 100 euro, auto huren met benzine 100 euro, chauffeur ook 100 euro, gids 100 euro, filmrecht in dorpjes kopen 20-50 euro per dorp
nou zeg op de 12 miloen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 vliegretour naar sub-sahara afrika is 800-1000 euro pp. Verblijf 1 week 100-200 euro. Tolk 100 euro, auto huren met benzine 100 euro, chauffeur ook 100 euro, gids 100 euro, filmrecht in dorpjes kopen 20-50 euro per dorp
Daar rekenen die gemeentes dan ook mee hoor, komt een hoop belasting weer van terug in de kas.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je trekt de hele middenstand er ook in mee... die winkels en eettenten lopen die dagen ook als een trein
Dus waardeloosquote:
Dus jij dacht laat maar zitten dat glazen huis we gaan gewoon in Hilversum zitten en roepen af en toe even 'jongens geld storten he' Ja dan levert het vast veel opquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat geld kan toch ook beter naar het goede doel meteen? Blijft toch een beetje de balans opzoeken natuurlijk...
Nee, dat is dus precies wat ik niet zegquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:20 schreef alors het volgende:
[..]
Dus jij dacht laat maar zitten dat glazen huis we gaan gewoon in Hilversum zitten en roepen af en toe even 'jongens geld storten he' Ja dan levert het vast veel op
Lama!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij zegt dat SR geld kost, ja het kost geld. Maar het levert veel meer op dan wanneer je die investering niet maakt. Het kost maar een fractie van wat het oplevert. En de gemeente betalen mee, dat is voor hun ook een investering omdat al die bezoekers de middenstand uiteindelijk gewoon geld opleveren en je een stad goed op de kaart kunt zetten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:21 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee, dat is dus precies wat ik niet zeg
Onderschat Fiep niet...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:23 schreef glittertje39 het volgende:
berry de crimineel die niemand kan liquideren
* glittertje39 begint te gravenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:23 schreef Vlindur het volgende:
Wie haalt Irwan even terug uit de dood dan?
Graf leegquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:24 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 begint te graven
Omdat niet iedereen Engels kan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Wrm steeds de Afrikanen vertalen?
Das net als Fries...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik reageerde op iets wat iemand anders zei. Zij zei dat zo'n filmpje maken van wat er gebeurd is van het geld, geld kost... En dat dat geld beter naar het goede doel kan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:23 schreef alors het volgende:
[..]
Jij zegt dat SR geld kost, ja het kost geld. Maar het levert veel meer op dan wanneer je die investering niet maakt. Het kost maar een fractie van wat het oplevert. En de gemeente betalen mee, dat is voor hun ook een investering omdat al die bezoekers de middenstand uiteindelijk gewoon geld opleveren en je een stad goed op de kaart kunt zetten.
Ik versta hun dialect nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wel en ik vind het schijt irritant dat Corton er door heen praat.quote:
Fietsband.. of windje..?quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lama!!!!!!Duck duck lamaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bel Fiep evenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wel en ik vind het schijt irritant dat Corton er door heen praat.
Meid, het is wat. Smaakt de fles?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wel en ik vind het schijt irritant dat Corton er door heen praat.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
Weet je hoeveel water er in een jerrycan?
Poesjes...quote:
Ik zit lekker naast Fleur op de bank, we hebben azijn in de thee gedaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meid, het is wat. Smaakt de fles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |