SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan maar zo.
ik puzzel thuis wel want dit schiet niet op.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hele dag thuis zitten wachten op een bezorging die waarschijnlijk toch niet gaat komen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wel even een vakantie geboekt met mooie hotelkamer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:23 schreef Tim86 het volgende:
Wel even een vakantie geboekt met mooie hotelkamer.
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wilde alleen de foto posten eigenlijkquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
The Stitch @Vinpro_ 9h
Toch wel weer heel apart dat de technisch directeur van 020 bij de loting aanwezig mag zijn ... #knjb
Martijn @MartijnRog 9h
KNVB is ook zo tyfus joods ey... Altijd Feyenoord benadelen en die homo's uit 020 voordeel geven tering eikels knjb
110% Anti 020 @110pro_Anti020 21m
Het is koud, het is guur, gooi wat joden op t vuur!!! #ajafey #knjb #beker #feyenoordtillidie #jodengaaneraan
Bjarne @Bjarnevmourik 47m
“@fnetwerk: Feyenoord begint 2014 met in een week drie uitduels tegen achtereenvolgens FC Utrecht, Ajax en ADO.” KNJB
David van Dis @DavidvanDis 50m
@ftcvos De loting was overduidelijk mee geknoeid. #KNJB #Fraude #Matchfixing
Bas K. @bassjie 1h
Knjb verziekt het voetbal
Elwin @FRelwin_8 2h
Tis ongloofwlijk, weer uit. Dit kan gwn niet andera stelletje ajacieden daar #knjb
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarheid als een ollie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:28 schreef Fuszy het volgende:
Ajax kunnen we hebben. Zo niet, dan zijn we uitgeschakeld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde alleen de foto posten eigenlijk![]()
Jij vindt de hotelkamer belangrijker dan de vakantie?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alleen jammer dat er waarschijnlijk geen publiek bij mag zijn. Zullen wel genoeg Feyenoordsupporters in thuisvakken zitten en dat gaat geheid voor problemen zorgen daar.Feyenoord Rotterdam![]()
Neuh. Kwam deze foto net gewoon tegen op fok. Maar ik zou niet graag slapen in mijn eigen poeplucht. Laat staan die van een eventuele kamergenootquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver![]()
Jij vindt de hotelkamer belangrijker dan de vakantie?
Lijkt me ook lekker wakker worden..kijk je omhoog, zit de ander lekker te schijten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een trieste bedoeling weer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:27 schreef Tim86 het volgende:
The Stitch @Vinpro_ 9h
Toch wel weer heel apart dat de technisch directeur van 020 bij de loting aanwezig mag zijn ... #knjb
Martijn @MartijnRog 9h
KNVB is ook zo tyfus joods ey... Altijd Feyenoord benadelen en die homo's uit 020 voordeel geven tering eikels knjb
110% Anti 020 @110pro_Anti020 21m
Het is koud, het is guur, gooi wat joden op t vuur!!! #ajafey #knjb #beker #feyenoordtillidie #jodengaaneraan
Bjarne @Bjarnevmourik 47m
“@fnetwerk: Feyenoord begint 2014 met in een week drie uitduels tegen achtereenvolgens FC Utrecht, Ajax en ADO.” KNJB
David van Dis @DavidvanDis 50m
@ftcvos De loting was overduidelijk mee geknoeid. #KNJB #Fraude #Matchfixing
Bas K. @bassjie 1h
Knjb verziekt het voetbal
Elwin @FRelwin_8 2h
Tis ongloofwlijk, weer uit. Dit kan gwn niet andera stelletje ajacieden daar #knjb
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
HetLegioen @GraziPelleFansquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:32 schreef Fuszy het volgende:
Alleen jammer dat er waarschijnlijk geen publiek bij mag zijn. Zullen wel genoeg Feyenoordsupporters in thuisvakken zitten en dat gaat geheid voor problemen zorgen daar.
Wanneer wordt de 2 wedstrijd gespeeld @KNVB?
HetLegioen @GraziPelleFans
Neem aan over twee wedstrijden KNJB?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pfff...ik ben lekker wakker vandaag. Nu je het zegtquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh. Kwam deze foto net gewoon tegen op fok. Maar ik zou niet graag slapen in mijn eigen poeplucht. Laat staan die van een eventuele kamergenoot
Lijkt me ook lekker wakker worden..kijk je omhoog, zit de ander lekker te schijten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neem aan over twee wedstrijden KNJB?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is wel wat voor te zeggen, maar aan de andere kant is het ook niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neem aan over twee wedstrijden KNJB?
Vorige wedstrijd zou op neutraal terrein moeten gespeeld worden in de kuip, maar dat is het stadion van Feyenoord. Nu speelt Ajax gewoon thuis, dus ja.
Ik vind het nog steeds bizar dat het de vorige keer ineens over twee wedstrijden moest.Feyenoord Rotterdam![]()
Mensen hier ervaring met UPS trouwens? Ik zou vandaag mijn nieuwe tv moeten krijgen, maar status blijft hierop staan: A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated.
Dat is al sinds gisteren zo. Zou wel kut zijn als dat ding vandaag niet komt. Ze leveren niet op zaterdag, maandag ben ik amper thuis en dinsdag idem. En dan is het kerst
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ken het alleen zo:quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:40 schreef Tim86 het volgende:
Mensen hier ervaring met UPS trouwens? Ik zou vandaag mijn nieuwe tv moeten krijgen, maar status blijft hierop staan: A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated.
Dat is al sinds gisteren zo. Zou wel kut zijn als dat ding vandaag niet komt. Ze leveren niet op zaterdag, maandag ben ik amper thuis en dinsdag idem. En dan is het kerst
Dat was redelijk snel achter elkaar. Je kan ook altijd even bellen toch?
Feyenoord Rotterdam![]()
Steef, doe even een leuk t-shirt aan of laat deze drukken:quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga zo met de bus vanuit school richting het station en daarna richting SR![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |