Painter is een mongool.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Voor een Duitser zijn![]()
Hopelijk komt die op met een lange zwarten leren jas
Die sjunderbird van een Bunting is viesdikquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heb het over zijn partijen tegen Bunting enz he, niet zozeer in Hong Kong ofzo
iddquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die sjunderbird van een Bunting is viesdik
Nee hij is gewoon een beetje maf. Hij is niet voor niks manisch depressief etc etcquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Te veel pilletjes/cookies genomen?
Als je een kontpissen doet, dan deug je niet nee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon een beetje maf. Hij is niet voor niks manisch depressief etc etc
Dankjequote:Op vrijdag 20 december 2013 00:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je een kontpissen doet, dan deug je niet nee.
Echt vies gewoon. Die Henderson is zo dik dat ik maar hoop dat hij snel van me tv isquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past geen pijl meer tussen.
Je schoonmoeder is anders ook gek van de frietpan he poesquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt vies gewoon. Die Henderson is zo dik dat ik maar hoop dat hij snel van me tv is
Je raakt er ook niet over uitgepraat hequote:Op vrijdag 20 december 2013 00:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je een kontpissen doet, dan deug je niet nee.
Tja, en daar kan hij toch echt niks aan doenquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon een beetje maf. Hij is niet voor niks manisch depressief etc etc
Ik ook niet sorryquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, en daar kan hij toch echt niks aan doen
Dat ga ik aan de binnenkant van mijn ogen bekijkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je raakt er ook niet over uitgepraat he
Bassie #viesdikquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat ga ik aan de binnenkant van mijn ogen bekijken
-Bassie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |