quote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]leuke afsluiter op zo'n periode van gezeur met je ex-huisgenote lijkt me dan.
Om te tanken, te hard te rijden of een ramkraak te plegen met een gestolen auto. Tanken is het meest waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom doet iemand dat? Kenteken afjatten?
O vervelend!quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:37 schreef Skoap het volgende:
Met moeite
Man was ziek, dus ik was daardoor extra druk....
Maar wel lekker gegeten
Tenzij je er een bus purschuim in hebt leeggespoten, zal het toch wel meevallen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:49 schreef Probability het volgende:
ooooo neee help ik heb de nieuwe vaatwasser verpest!!!!! o god
Uhm ik heb een pan met een restje pompoensoep van begin herfst er in gestopt...quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Tenzij je er een bus purschuim in hebt leeggespoten, zal het toch wel meevallen?
Oei. En de vaatwapser doet niet aan schimmelverwijdering..?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Uhm ik heb een pan met een restje pompoensoep van begin herfst er in gestopt...
Ja het was mega beschimmeld in de pan al dus nu staat er een laag goor water in en heb ik er net tot in m'n ellebogen in gehangenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:17 schreef loveli het volgende:
En nu issie oranje? Verstopt? Stinkt? Kijk eens hoe ver je met soda in warm water komt. Werkt verbazend makkelijk, heb er net m'n fornuis mee teruggevonden
Ik kreeg het er niet echt makkelijk afgespoeld en het stonk best wel dus ik dacht dit lukt welquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei. En de vaatwapser doet niet aan schimmelverwijdering..?
En nog leren strijken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
"Het Soda en Broccoli Evangelie voor de Moderne Huisvrouw/-man"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |