Nee geen game, het springt uit de ps4 op het moment dat ie hem op de grond gooit. Ik denk de grafische kaart ofzo.quote:
Mja beetje media aandacht, en je hebt meer bij elkaar dan die 400 die het gekost heeft. AL heeft deze niet eens zo veel views dus hij faalt welquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:29 schreef Griebus het volgende:
[..]
Nee geen game, het springt uit de ps4 op het moment dat ie hem op de grond gooit. Ik denk de grafische kaart ofzo.
Pak dan de controller
Mensen die dit doenWat heb je eraan. Helemaal niks. En je houdt ook niks over. Leuk hoor
Wat moet hij bij elkaar hebben dan? Advertentie-inkomsten? Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja beetje media aandacht, en je hebt meer bij elkaar dan die 400 die het gekost heeft. AL heeft deze niet eens zo veel views dus hij faalt wel
Die gast die die harddisk paktquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er nou zo grappig is aan dit soort filmpjes
Als je genoeg views hebt op youtube (paar miljoen) Dan haal je er wel 400 mee op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:53 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat moet hij bij elkaar hebben dan? Advertentie-inkomsten? Tuurlijk niet
Geniaal jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Die nerd uit dat rijtje dat een stukje hardware steelt
Nee, valt wel mee joh. Maar, morgen heeft het weinig zin man. Kan je beter maandag/dinsdag kijken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:14 schreef Ame89 het volgende:
Morgen ochtend de winkels afsneupen voor een PS4.. eerder iets meer informatie krijgen over de levertijd...
in het skrale friesland zal er niet zo'n run op zijn toch...?
Moet je nog even tot vriend toevoegen, dan kan ik je busten en een race winnen zodat ik weer 2 tophies hebquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als je de Jammer unlocked, die spammen.
ik maak je wel een keer in met killzonequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:12 schreef Mattytrix het volgende:
Mattytrix op Psn.. speel killzone en bf4
Je hebt echt geen paar miljoen views nodig voor 400 euroquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je genoeg views hebt op youtube (paar miljoen) Dan haal je er wel 400 mee op.
Maar nu zijn er alleen elke launch zoveel van dit soort filmpjes dat je die aantallen niet meer haalt denk ik. Voor die 100K die hij nu heeft krijg je vrij weinig.
Or die trying!quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet je nog even tot vriend toevoegen, dan kan ik je busten en een race winnen zodat ik weer 2 tophies heb
De enige die ik kon waarderen was deze:quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt echt geen paar miljoen views nodig voor 400 euro
Maar t blijft een kansloze actie, t idee is al lang al niet origineel meer en t is gewoon stupid als je denkt dat je zo grappig bent
Zegt degene die 88x dood ging in de tutorial!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik maak je wel een keer in met killzoneverzoek verstuurt
Die is wel tof ja. Maar dat is ook gewoon nep, dus mensen beetje in de maling nemenquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:07 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
De enige die ik kon waarderen was deze:
http://izismile.com/2012/09/26/funny_iphone_5_breaking_prank.html
Ga ik dat maar doen..quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee joh. Maar, morgen heeft het weinig zin man. Kan je beter maandag/dinsdag kijken.
Haha prima! leukquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik maak je wel een keer in met killzoneverzoek verstuurt
haha hou op!quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:08 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zegt degene die 88x dood ging in de tutorial!
ja ik ben net begonnen met KZ ben bij chapter 3 of 4. SP is idd best moeilijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:51 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Haha prima! leukonline nog niet veel gedaan overigens, druk met de SP bezig die best pittig is.
Vandaag NFS Rivals erbij, even kijken wat dat voor game is,
Das wel fijn toch? Ik doe liever iets een paar keer overnieuw omdat t wat lastig is en dan steeds nieuwe dingen proberen dan in 1x overal doorheen rennen en de game in 1 dag klaar hebben. Ik hou er wel van als t beetje uitdaging isquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:58 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ik ben net begonnen met KZ ben bij chapter 3 of 4. SP is idd best moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |