Even mijn glazen bol raadplegen, moment.quote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand dat er vandaag een nieuwe levering is gekomen voor de PS4 bij Intertoys?
Alvast bedankt.quote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Even mijn glazen bol raadplegen, moment.
Hij zegt:quote:
Meer kan ik er ook niet van maken, sorry.quote:PAK ZELF DE TELEFOON, LUIE HOND!
Deze opmerking is ongeveer van hetzelfde niveau als onderstaande vraag:quote:Op maandag 23 december 2013 13:09 schreef HostiHawaii het volgende:
Overigens heb ik van het weekend de PS3 versie van Rivals nog even gespeeld, maar het verschil met de PS4 is toch best groot.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand dat er vandaag een nieuwe levering is gekomen voor de PS4 bij Intertoys?
Waarom? Overal lees je dat het er ietsje beter uitziet door de 1080P resolutie, maar er is ook van alles aan belichting e.d gedaan.quote:Op maandag 23 december 2013 13:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Deze opmerking is ongeveer van hetzelfde niveau als onderstaande vraag:
[..]
Nee, je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Waarom? Overal lees je dat het er ietsje beter uitziet door de 1080P resolutie, maar er is ook van alles aan belichting e.d gedaan.
Dat valt pas op als je de PS3/360 versie ook als hands-on vergelijkingsmateriaal kan gebruiken. Of lul ik nou maar wat.
Van den twitters:quote:Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja via die RMA site, maar daar kan ik alleen een PS4 selecteren en bijbehorende problemen maar geen optie voor de controller als reden, hoe werkt dat dan?
Harder wrijven.quote:
Door serious request niet toekomen aan gamen? Serieus?quote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef RRuben het volgende:
Ik ooknu met dat serious request en kerst enzo
ja kan de tv dus niet gebruikenquote:Op maandag 23 december 2013 20:12 schreef Griebus het volgende:
[..]
Door serious request niet toekomen aan gamen? Serieus?
Ben onlinequote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Waarom? Overal lees je dat het er ietsje beter uitziet door de 1080P resolutie, maar er is ook van alles aan belichting e.d gedaan.
Dat valt pas op als je de PS3/360 versie ook als hands-on vergelijkingsmateriaal kan gebruiken. Of lul ik nou maar wat.
Al gedaan, heul misschien morgen maar niet zeker!quote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer ga jij hem nou eens bestellen?
quote:Op maandag 23 december 2013 22:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Al gedaan, heul misschien morgen maar niet zeker!
Heb jij een Intertoys? Cool!quote:Op maandag 23 december 2013 23:46 schreef Fokker101 het volgende:
Ook, belachelijk. Mijn Intertoys krijgt maar 1 Killzone pakket binnen deze week. Snap, er niks meer van.
wil nu best een potje met FC Groningen twitchen voor jequote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef Fokker101 het volgende:
Wie is hier zo lief en wil FIFA 14 twitchen voor mij en, FC Groningen laten zien.
Ik heb hem 3 weken geleden van een aardige Tweaker kunnen overkopen. Heb de ps4 daarvoor ook gereserveerd voor een vriend van me bij zowel BS als Intertoys maar nog steeds niks gehoord.quote:
Ja cool, man. Geef je Twitch!!! (op tele als je wil)quote:Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
wil nu best een potje met FC Groningen twitchen voor je
Ja, maar ze leveren hem dan niet in Nederland..quote:Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb hem 3 weken geleden van een aardige Tweaker kunnen overkopen. Heb de ps4 daarvoor ook gereserveerd voor een vriend van me bij zowel BS als Intertoys maar nog steeds niks gehoord.
Je zou hem kunnen proberen te kopen bij BS belgie met de java scripttruc in Chrome. Heb je alleen wel CC nodig.
http://nl.twitch.tv/robbertnlquote:Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja cool, man. Geef je Twitch!!! (op tele als je wil)
Met dat scriptje wel!quote:Op maandag 23 december 2013 23:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja, maar ze leveren hem dan niet in Nederland..
Copy paste, klaar!quote:
Je copieert onderstaand stukje code, ramt op F12 -> Console tabblad -> plakken en ineens kan je ook in NL laten bezorgenquote:
quote:javascript:$('#WC__ShoppingCartAddressEntryForm_billingAddressCreateEditFormDiv_1_country_1').append('<option value="NL">Nederland</option');
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Gaat dat via een webshop? Of hoe anders.
Ja, oke. Maar ik vertrouw dat niet helemaal hahaquote:
die zit op de tribune helaasquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ZET ZEEFUIK ER IN!!!!!!!!!!!!!!!!!
klopt idd. Zo te zien ben jij een echte FC Groningen fanquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:17 schreef Fokker101 het volgende:
Van der Velden speelt ook best lekker op de PS3 dan.
Klopt man jij ook? Anders dmen we zo wel efkes!!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:19 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
klopt idd. Zo te zien ben jij een echte FC Groningen fan
Drukte bij de leeuw op verkeerde knopje. Nee ben geen FC Groningen fan ben Feyenoorder. Heb altijd wel simpatie voor FC Groningen altijd mooi stadion ook de Euroborg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt man jij ook? Anders dmen we zo wel efkes!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |