Even mijn glazen bol raadplegen, moment.quote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand dat er vandaag een nieuwe levering is gekomen voor de PS4 bij Intertoys?
Alvast bedankt.quote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Even mijn glazen bol raadplegen, moment.
Hij zegt:quote:
Meer kan ik er ook niet van maken, sorry.quote:PAK ZELF DE TELEFOON, LUIE HOND!
Deze opmerking is ongeveer van hetzelfde niveau als onderstaande vraag:quote:Op maandag 23 december 2013 13:09 schreef HostiHawaii het volgende:
Overigens heb ik van het weekend de PS3 versie van Rivals nog even gespeeld, maar het verschil met de PS4 is toch best groot.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand dat er vandaag een nieuwe levering is gekomen voor de PS4 bij Intertoys?
Waarom? Overal lees je dat het er ietsje beter uitziet door de 1080P resolutie, maar er is ook van alles aan belichting e.d gedaan.quote:Op maandag 23 december 2013 13:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Deze opmerking is ongeveer van hetzelfde niveau als onderstaande vraag:
[..]
Nee, je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Waarom? Overal lees je dat het er ietsje beter uitziet door de 1080P resolutie, maar er is ook van alles aan belichting e.d gedaan.
Dat valt pas op als je de PS3/360 versie ook als hands-on vergelijkingsmateriaal kan gebruiken. Of lul ik nou maar wat.
Van den twitters:quote:Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja via die RMA site, maar daar kan ik alleen een PS4 selecteren en bijbehorende problemen maar geen optie voor de controller als reden, hoe werkt dat dan?
Harder wrijven.quote:
Door serious request niet toekomen aan gamen? Serieus?quote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef RRuben het volgende:
Ik ooknu met dat serious request en kerst enzo
ja kan de tv dus niet gebruikenquote:Op maandag 23 december 2013 20:12 schreef Griebus het volgende:
[..]
Door serious request niet toekomen aan gamen? Serieus?
Ben onlinequote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Waarom? Overal lees je dat het er ietsje beter uitziet door de 1080P resolutie, maar er is ook van alles aan belichting e.d gedaan.
Dat valt pas op als je de PS3/360 versie ook als hands-on vergelijkingsmateriaal kan gebruiken. Of lul ik nou maar wat.
Al gedaan, heul misschien morgen maar niet zeker!quote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer ga jij hem nou eens bestellen?
quote:Op maandag 23 december 2013 22:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Al gedaan, heul misschien morgen maar niet zeker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |