zie ik dan wel eemquote:Op donderdag 19 december 2013 15:04 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
ALS je het doet, gebruik dan modelbouw verf van Tamiya.
Pas als k BF uitgespeeld hebquote:
Zit ze gewoon in haar nachtjapon te gamen om 15:21 uur, tsjonge jonge jonge jonge jonge jongequote:Op donderdag 19 december 2013 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pas als k BF uitgespeeld heb
Magoed misschien was t een hint van mijn ps4 dat k maar eens moet aankleden en aan de slag
1 tip! Zodra je de drone krijgt, NIET op de vijand laten schieten, maar rennen en bovenop de vijand landen en R3 indrukken. VEEL vetter.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:20 schreef RRuben het volgende:
over killzone gesproken! Ik ga nu beginnen met killzone vanaf het begin, meekijken: www.twitch.tv/TjRuben
Op een vrije dag moet dat kunnenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zit ze gewoon in haar nachtjapon te gamen om 15:21 uur, tsjonge jonge jonge jonge jonge jonge
Zeker!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op een vrije dag moet dat kunnen
Op werk staat het immers wat vreemd.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op een vrije dag moet dat kunnen
Sexy hoor , vrouwenshar in alleen een string die spelen op de ps4quote:Op donderdag 19 december 2013 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pas als k BF uitgespeeld heb
Magoed misschien was t een hint van mijn ps4 dat k maar eens moet aankleden en aan de slag
Starting mental projection.............quote:Op donderdag 19 december 2013 15:39 schreef Altron het volgende:
[..]
Sexy hoor , vrouwen in alleen een string die spelen op de ps4(waarschijnlijk had je meer aan...maar verpest m'n gedachte niet aub)
hf !quote:Op donderdag 19 december 2013 15:20 schreef RRuben het volgende:
over killzone gesproken! Ik ga nu beginnen met killzone vanaf het begin, meekijken: www.twitch.tv/TjRuben
Oma in een stringquote:Op donderdag 19 december 2013 15:39 schreef Altron het volgende:
[..]
Sexy hoor , vrouwen in alleen een string die spelen op de ps4(waarschijnlijk had je meer aan...maar verpest m'n gedachte niet aub)
Account aanmaken op twitch.tvquote:Op donderdag 19 december 2013 15:38 schreef HostiHawaii het volgende:
Hoe werkt dat streamen via Twitch eigenlijk?
Moet je een app downloaden voor de PS4 ofzo?
Beetje lullig dat je Shar een oma noemtquote:Op donderdag 19 december 2013 15:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oma in een stringJa... have fun with that
Account had ik al, rest wist ik niet. Thanks!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Account aanmaken op twitch.tv
Dan op share drukken tijdens het spelen > broadcast live > twitch kiezen > inloggen met je twitch account > klaar
Van wat ik zag, rush je teveel. Je moet rustig aan doen in het begin.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:06 schreef RRuben het volgende:
killzonewat een kutspel of ben ik gewoon slecht? haha
Mijn gok ?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:06 schreef RRuben het volgende:
killzonewat een kutspel of ben ik gewoon slecht? haha
ja ik hou ook wel van een uidaging, maar niet in de eerste missie als je alles nog moet lerenquote:Op donderdag 19 december 2013 16:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Mijn gok ?
Dat je slecht ben , hier wordt je afgestraft als je er niets van ken of ga rushen.
Zijn nog genoeg momenten dat je het 10x opnieuw moet proberen verder in de campaign.
Hier zaten dus ook veel mensen over te zeiken , en gaven killzone hierdoor een lag cijfer.
Snap sowieso niet waarom mensen een game slecht vinden als het lastig is. ( dit zou imo een plus punt moeten zijn )
Maar goed... ik ben dan nog een oldschool gamer en hou dus van een uitdaging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |