SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt me door.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:40 schreef DutchSL het volgende:
Ja, met hunter kaart op je Ibrahimovic zeker.
Ik zou overigens ipv een limiet voor pace per speler het liever per team zien, dus bv. maximaal 700 pace voor je 10 veldspelers.
Gemiddeld 70 pace dan, maar je mag best een snellere speler gebruiken zolang je dat compenseert met een tragere speler.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
700 pace vind ik te weinig eisen. Misschien erbij doen dat je minimaal 3 leagues moet hebben?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iets braziliaans moet wel lukken dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:12 schreef DuTank het volgende:
700 pace vind ik te weinig eisen. Misschien erbij doen dat je minimaal 3 leagues moet hebben?🍆![]()
Brazilianen verboden.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:13 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Iets braziliaans moet wel lukken dan.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
maximaal 720 pace (keeper telt niet mee)
maximaal 6 golds (inclusief keeper), minimaal 2 bronzes
3 nazi's
3 competities
Ik heb al iets klaar liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:19 schreef DutchSL het volgende:
maximaal 720 pace (keeper telt niet mee)
maximaal 6 golds (inclusief keeper), minimaal 2 bronzes
3 nazi's
3 competities
Ik heb al iets klaar liggen
Ik heb op Hitler, Goebbels en Goring gezocht maar kan ze niet vinden voor in mijn team.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Gedeputeerde zet seks in arbeidscontract
Luigi De Fanis (53), gedeputeerde van Cultuur van de Italiaanse regio Abruzzo, heeft in het arbeidscontract met zijn secretaresse gezet dat zij een keer per week seks met hem moet hebben. Dit heeft de politie toevallig ontdekt tijdens een corruptieonderzoek, aldus de Italiaanse krant la Repubblica donderdag.
De secretaresse heeft verklaard dat de politicus „bezeten van mij” was. Hij „dwong” de 32-jarige vrouw het contract te tekenen. „Ik kon niet weigeren. Ik was bang”, aldus de vrouw die een jaarsalaris van 36.000 euro verdiende.
De Fanis werd in 2011 gekozen op de PDL-lijst van Silvio Berlusconi. De ex-premier viel ook al op door afwijkend seksueel gedrag.![]()
Al is jaarsalaris van 36k niet slecht voor Italië, zeker niet in die streek.![]()
![]()
Hier is dat gewoon modaal.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Al is jaarsalaris van 36k niet slecht voor Italië, zeker niet in die streek.
#RijkeTatta'sInNederland![]()
Poll: Welke eisen aan het toernooi?
• Maximaal 700 pace
• Max. 700 pace, 3 leagues
• Max. 700 pace, 3 leagues, geen Brazilianen
• Bronze, silver, gold mix
• Random-squad
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind er toch weinig aan om dit de hele tijd te volgen.. ik kan het nu ontvangen op 101.tv. Misschien kom ik morgen wel in beeld als ik er naartoe ga.![]()
Ik mis een optie.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:31 schreef DuTank het volgende:
Poll: Welke eisen aan het toernooi?
• Maximaal 700 pace
• Max. 700 pace, 3 leagues
• Max. 700 pace, 3 leagues, geen Brazilianen
• Bronze, silver, gold mix
• Random-squad
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Count me in voor de PS3.
En ik ben voor random teams.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik was in Eindhoven een paar keer in beeld !!11!!!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind er toch weinig aan om dit de hele tijd te volgen.. ik kan het nu ontvangen op 101.tv. Misschien kom ik morgen wel in beeld als ik er naartoe ga.
Een keer snachts na het stappen, was best wel rustig daar konden zowat tot aan de brievenbus fietsen #chill.![]()
Ik zou opzich ook wel mee willen doen, alleen heb zelf niet de beschikking over een Playstation op dit moment. Kan er trouwens gelinkt worden met een PS4? Of spelen alleen mensen op de PS4 tegen andere op de PS4?![]()
Kan gelinkt wordenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:38 schreef HulkHeld het volgende:
Ik zou opzich ook wel mee willen doen, alleen heb zelf niet de beschikking over een Playstation op dit moment. Kan er trouwens gelinkt worden met een PS4? Of spelen alleen mensen op de PS4 tegen andere op de PS4?![]()
Max pace ftw. Kun je eindelijk eens fatsoenlijk met trage spelers spelen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Cross-platform kan helaas niet en ik denk dat er niet genoeg PS4 spelers zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:38 schreef HulkHeld het volgende:
Ik zou opzich ook wel mee willen doen, alleen heb zelf niet de beschikking over een Playstation op dit moment. Kan er trouwens gelinkt worden met een PS4? Of spelen alleen mensen op de PS4 tegen andere op de PS4?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: