Hm wat is de hemelsbrede afstand van hier naar Leuven ook alweer..... ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Reden dus om snel NEXT te zeggen
Wat?quote:
Daarom. Aan je innerlijk ligt het niet, kunnen ze niet opmaken aan 1 begin zin (ook al is hoi en hai wel erg saai maar goed). Wat overblijft zijn je foto's. En ja die kunnen dus matchen maar niet genoeg om je hoi of hai te compenseren. Terwijl je er best oke uit ziet trouwens, dat weet je zelf ook wel. Gewoon wat spontaner proberen te reageren en meer je best doen en andere foto's misschien.quote:
Zo een afstandquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm wat is de hemelsbrede afstand van hier naar Leuven ook alweer..... ?
Wie je of ikquote:
Voor Tinder moet je een Facebook-account hebben en daar gaat het al mis natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:10 schreef Godshand het volgende:
Beter deinstalleer je Tinder maar, want je ziet toch weer alleen maar beren op de weg, dan goddelijke wijven...
En dat weet jij omdat...?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:13 schreef complicate het volgende:
Sorry voor dit te zeggen maar echte goddelijke vrouwen zitten echt niet op Tinder
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Voor Tinder moet je een Facebook-account hebben en daar gaat het al mis natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij. Dat je dat plaatje niet herkent
Op uiterlijk zou ik er niet veel afwijzenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:13 schreef complicate het volgende:
Sorry voor dit te zeggen maar echte goddelijke vrouwen zitten echt niet op Tinder
Pff wat een vraag!quote:
Het is dan ook niet veel meer dan een vleeskeuring.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op uiterlijk zou ik er niet veel afwijzen
Voilà.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:19 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Het is dan ook niet veel meer dan een vleeskeuring.
Het is tenminste geen verkaptequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:19 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Het is dan ook niet veel meer dan een vleeskeuring.
Dat klopt. Ik durf echter te wedden dat velen erop zitten omdat ze onzeker zijn en bevestiging zoeken. Geen goed uitgangspunt voor een relatie, waarbij karakter/innerlijk doorslaggevend is.quote:
Waar blijven dan de succesverhalen hier?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik durf echter te wedden dat velen erop zitten omdat ze onzeker zijn en bevestiging zoeken. Geen goed uitgangspunt voor een relatie, waarbij karakter/innerlijk doorslaggevend is.
Om makkelijk te neuken zal het heus wel geschikt zijn, daar niet van.
Waar is hier? In real life, Tinder, Fok!, ...?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waar blijven dan de succesverhalen hier?
Wilt niet zeggen dat echte vrouwen niet op Tinder zitten, weet niet hoe je daarbij komt want dat is echt bs. Genoeg leuke meiden die het echt niet nodig hebben maar het doen omdat het leuk kan zijn, dat jij het niet doet wilt niet zeggen dat anderen het niet kunnen doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Pff wat een vraag!
Omdat een echte vrouw niet op Tinder hoeft om versierd te worden! En je moet mij nu niet gaan aanvallen ieder zijn ding man!!!!!!! En ook geen zin in SC over "wat is een echte vrouw"![]()
Ik heb een mening over dat online dating gedoe en ik respecteer ieder die het doet, maar dat wilt niet zeggen dat ik ook mijn mening niet heb! Ik zeg niet dat het niet nuttig is, maar toch vind ik dat irl ontmoetingen beter zijn, meer niet!
Die had ik nog niet gezien maar is ook lekker zo veroordelend, hoe generaliserend kan je zien. Dit toont alleen maar aan dat je niet veel vrouwen kent.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik durf echter te wedden dat velen erop zitten omdat ze onzeker zijn en bevestiging zoeken. Geen goed uitgangspunt voor een relatie, waarbij karakter/innerlijk doorslaggevend is.
Om makkelijk te neuken zal het heus wel geschikt zijn, daar niet van.
Ik zie in deze reeks niet echt zoveel succesverhalen anders om heel eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Waar is hier? In real life, Tinder, Fok!, ...?
Er zijn toch altijd succesverhalen overal?
Die paar die d'r waren zijn gevlogen hequote:Op zaterdag 21 december 2013 20:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik zie in deze reeks niet echt zoveel succesverhalen anders om heel eerlijk te zijn.
Klopt, ik zeg niet dat het niet zo is, maar de meeste van mijn vriendinnen die daarop zitten zijn kansloos irl, en durven zelfs geen gesprekken aan te gaan als een man hen aanspreekt!quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:55 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wilt niet zeggen dat echte vrouwen niet op Tinder zitten, weet niet hoe je daarbij komt want dat is echt bs. Genoeg leuke meiden die het echt niet nodig hebben maar het doen omdat het leuk kan zijn, dat jij het niet doet wilt niet zeggen dat anderen het niet kunnen doen.
Nou nieuwe maken dan. Als je weinig kan moet je veel oefenen. Jullie praten meer dan jullie proberen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die paar die d'r waren zijn gevlogen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |