Zoals ze belooft hadden.....quote:Op donderdag 19 december 2013 23:54 schreef mujentas het volgende:
[..]
Grappig, ik zei van de week precies hetzelfde.
De afgelopen weken hebben we mensen naar huis moeten sturen omdat er geen ruk binnenkwam. Nu wordt alles ineens volgestuwd. Als ze dat nou geleidelijk aan hadden gedaan.
Nee was ook een beetje een grapje hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef SausDip het volgende:
[..]
Ik moest OCD even googelen, maar het is een soort dwangneurose?
Heb je voor- of nadelen met werken ervaren icm je OCD?
Onbesteld toegevoegd 812150 12 Rijkgevulde satesaus 9quote:
Die hebben we echt niet nodig. Dat hadden we zo wel kunnen bedenken dat die niet gingen lopen. Waar heeft het hoofdkantoor zitten slapen vorig jaar?quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Onbesteld toegevoegd 812150 12 Rijkgevulde satesaus 9
Ja natuurlijk. Kom maar hier met 108 bakjes satésaus
Ik heb ze ook niet nodig hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:54 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die hebben we echt niet nodig. Dat hadden we zo wel kunnen bedenken dat die niet gingen lopen. Waar heeft het hoofdkantoor zitten slapen vorig jaar?
Remia satesaus is ook in de aanbieding natuurlijk, dus die 108 bakjes ga je vast niet verkopen nee :pquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Onbesteld toegevoegd 812150 12 Rijkgevulde satesaus 9
Ja natuurlijk. Kom maar hier met 108 bakjes satésaus
Hoe kan dat? Nog geen omzetplus? Maak je je geen zorgen over de omzet?quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:12 schreef ikbenschipper het volgende:
Vers van vandaag is een normale levering. Valt dus alles mee.
Hadden we die vorig jaar dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:54 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die hebben we echt niet nodig. Dat hadden we zo wel kunnen bedenken dat die niet gingen lopen. Waar heeft het hoofdkantoor zitten slapen vorig jaar?
De satesaus weet ik eigelijk niet de rest van de sausjes wel. Die liepen toen al prut dus die zouden dit jaar echt niet beter gaan als er satesaus bij kwam.....quote:
Geen idee wat we gisteren gedraaid hebben. (was vrij) Dinsdag en Woendag wel een kleine omzet plus. Vorige week was de maandag al erg hoog dus daar geen plus. Nee ik maak me nog geen zorgen. Sowieso hebben wij relatief in onze winkelgroep relatief weinig last gehad van de september/oktober dip. Onze dip was aanzienlijk minder % dan andere en we waren er een week eerder uit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:19 schreef SausDip het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Nog geen omzetplus? Maak je je geen zorgen over de omzet?
05:00quote:
Eenmaal raden hoeveel daarvan over gaat blijven.quote:Onbesteld toegevoegd 801898 7 Ah gourmetmix naturel 38
Onbesteld toegevoegd 801900 7 AH kids pank mix ap-kan 100gr 23
Euhhh minimaal de helft.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:08 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Eenmaal raden hoeveel daarvan over gaat blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |