Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 19 december 2013 11:45 schreef Oognip het volgende:
Leuk Knoflook! Mooie pakjes ook
Waarom staat er in de OP bij sommigen 'pakketje ontvangen' en bij anderen 'pakketje binnen'?
Zie je, ergens vullen we elkaar toch een beetje aanquote:Op donderdag 19 december 2013 11:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat Oognip, denk ik.
Goed gefixt
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:32 schreef Rewimo het volgende:
Er schijnt een rood pak voor me te liggen thuis
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 december 2013 11:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb niet zo veel pakjes voor mijn Lootje![]()
Het mag de hele dag is er gister gezegdquote:Op donderdag 19 december 2013 12:55 schreef Toekito het volgende:
Oh btw hoelaat pakken we de 21ste uit ongeveer?
sorry was gisteren amper hierquote:Op donderdag 19 december 2013 12:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Het mag de hele dag is er gister gezegd
Geeft nietquote:Op donderdag 19 december 2013 12:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
sorry was gisteren amper hierthnx
Ik roep maar eens wat maar je blijft maar gewoon thuisquote:Op donderdag 19 december 2013 13:03 schreef Puala het volgende:
Ik euhm, weet niet of ik de 21 echt uit kan pakken. Ik slaap niet thuis en ga dan gelijk door naar een meet vanuit fok. En ik heb echt totaal geen idee hoe laat ik thuis ben
Ik vind dit wel een goed idee hoor, maar wat mij betreft hoeft het niet onder een spoilerquote:Op donderdag 19 december 2013 13:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik roep maar eens wat maar je blijft maar gewoon thuis![]()
Whehe, anders jij morgenavond uitpakken, foto's, gedicht en al onder een spoiler zetten en wij zaterdag pas je spoiler openen of zoiets?
Zo ben je er toch een soort van bij![]()
Maar er zijn er vast met betere ideeën.
Jij klikt die spoiler toch al eerder openen wilde je zeggen?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed idee hoor, maar wat mij betreft hoeft het niet onder een spoiler
Ja, daarom. Beetje zinloos danquote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij klikt die spoiler toch al eerder openen wilde je zeggen?
Ik heb morgenavond kerstborrelquote:Op donderdag 19 december 2013 13:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik roep maar eens wat maar je blijft maar gewoon thuis![]()
Whehe, anders jij morgenavond uitpakken, foto's, gedicht en al onder een spoiler zetten en wij zaterdag pas je spoiler openen of zoiets?
Zo ben je er toch een soort van bij![]()
Maar er zijn er vast met betere ideeën.
Heus wel...quote:Op donderdag 19 december 2013 14:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, daarom. Beetje zinloos danIk denk namelijk niet dat ik de enige ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |