We zijn haast weer kind, pakjes uitpakken met het kwijl op de knietjes en het ongeduld van een pupquote:
jij kwijlt toch vanwege je hoge leeftijd?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
We zijn haast weer kind, pakjes uitpakken met het kwijl op de knietjes en het ongeduld van een pup
Ik ken het nog van toen GTA V uitkwam, in oktoberquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
We zijn haast weer kind, pakjes uitpakken met het kwijl op de knietjes en het ongeduld van een pup
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij kwijlt toch vanwege je hoge leeftijd?
Ja, en mijn blauwspoeling is hartstikke uitgegroeid en mijn rollator heeft ook nog eens een lekke bandquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij kwijlt toch vanwege je hoge leeftijd?
Met likken?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Truste Indaha!
Wat mij betreft mag Oognip om middernacht haar gang gaan hoor, maar ze mag het uiteraard helemaal zelf weten
Jij moet ook aan de Alinkerquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja, en mijn blauwspoeling is hartstikke uitgegroeid en mijn rollator heeft ook nog eens een lekke band
Hoe lenig moet je zijn om aan een postzegel te likken?quote:
Oh, dacht ik weer verkeerdquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe lenig moet je zijn om aan een postzegel te likken?
Trust me, i got the picturequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kan mijn benen in m'n nek leggen ja, erg handig als je aan een postzegel moet likken
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nip, heb je je gedicht inmiddels al gelezen?
Doe ik met je mee, om 00.00 uur gedicht lezen!quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Natuurlijk nietwat denk je wel? Vanaf 0:00 uur mag het, eerder doe ik dat écht niet hoor.
Nog 3 kwartierquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:11 schreef Oognip het volgende:
Ik wil stappen maar niemand wil met me meeik weet niet of ik m'n ogen wel tot 0:00 uur open kan houden.
Denk dat er meer met je mee zouden willen maar die zitten ver weg (vooral Toek met zijn handboeienquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:11 schreef Oognip het volgende:
Ik wil stappen maar niemand wil met me meeik weet niet of ik m'n ogen wel tot 0:00 uur open kan houden.
Teveel zitten nippen jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:17 schreef Oognip het volgende:
De drank heeft me slaperig gemaakt
We zullen zien of ik er straks nog ben
Neem een glas water, ga ik voor je zingen, weet ik zeker dat je wakker blijft,, maar beter nog:quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:17 schreef Oognip het volgende:
De drank heeft me slaperig gemaakt
We zullen zien of ik er straks nog ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |