SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
Turken en Marokkanen vaakst depressief
Die fipoquote:
quote:Antep baklava first ever registered Turkish product in EUTurkey’s Gaziantep baklava became the first ever Turkish product registered in the European Commission list of protected designations of origins and protected geographical indications, a list that aims to promote and protect the names of quality agricultural products.
According to the European Commission press release, Gaziantep baklava was one of the three products registered on the list, alongside a particular type of Greek tomato and the “Yorkshire Wensleydale” cheese from the United Kingdom.
Gaziantep baklava also became the 16th non-EU food which received the protected status.
Bron: Hürriyet Daily News
Misschien een volgende keer.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jammer dat je niet komt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien een volgende keer.
Jullie hebben elkaar nog niet gezien, toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jammer dat je niet komt.
* sylvesterrr is jaloers...quote:
Maar ehh x-, waar gaan we raki drinken? Bij Meram hebben ze geen alcohol...quote:Op donderdag 19 december 2013 16:48 schreef xminator het volgende:
Turken op FOK!-meet op vrijdag 27 december 15.30 uur in Rotterdam
We hebben de opties bekeken en het leek ons leuk om te schaatsen. Na het schaatsen zullen we natuurlijk ook ergens wat gaan eten, dit willen we doen bij Meram.
Schaatsen:
We spreken af bij Schaatsbaan Rotterdam. Entreeprijs schaatsen: 3,50 euro.
Adres:
Toepad 95
3063 NJ Rotterdam
Eten
Meram heeft twee vestigingen in Rotterdam, we zijn er nog niet uit waar we gaan eten.
- Rotterdam West
- Rotterdam Zuid
Bij Meram kunnen we naast eten ook loungen (waterpijp ook mogelijk).
Interesse?
Laat het weten als je interesse hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:21 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ] ... [ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:21 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ] ... [ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
Kandidaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat betekent aday?
Aday bij gemeenteraad bv.
quote:
Wel opmerkelijk dat de mannen 'm snappen.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook niet. Probeert zarGon mij te vertellen dat ik een paardenbek heb? Snap het niet hoor.
Hmmkeeyy.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:40 schreef zarGon het volgende:
En Bortes meisje moet lachen om Jfms menneke.
Of het meelachen of uitlachen is mogen jullie bepalen.
Wat is je budget en wat wil je ermee kunnen doen?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:41 schreef Bortecinem het volgende:
Hey peepz (zarGon), ik heb een bon voor bol.com. Dus ik dacht laat ik eens eindelijk die e-reader aanschaffen. Welke raden jullie mij aan?
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar ehh x-, waar gaan we raki drinken? Bij Meram hebben ze geen alcohol...Ik neem een fles mee, wil jij een fles wijn dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lezen? Wat kan zo'n ding zoal?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is je budget en wat wil je ermee kunnen doen?
Klopt dat is het nadeel van een eipad, voordeel is dat je veel meer functies hebt en dat het gewoon een allround apparaat is die je dagelijks kan gebruiken.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:57 schreef Ayca het volgende:
nee
Een ereader leest veel lekkerder dan een iPad
Jammer, die had ik net op het oog..quote:Op donderdag 19 december 2013 18:15 schreef xminator het volgende:
Mja je bent wel weer te laat voor een mooie aanbieding:
http://www.groupon.nl/dea(...)CRM_1_0_0_352&a=1646
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik neem een fles mee, wil jij een fles wijn dan?Hoezo zou ik een fles wijn willen? Ik lust ook wel raki hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ik betalen?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:48 schreef xminator het volgende:
Turken op FOK!-meet op vrijdag 27 december 15.30 uur in Rotterdam
We hebben de opties bekeken en het leek ons leuk om te schaatsen. Na het schaatsen zullen we natuurlijk ook ergens wat gaan eten, dit willen we doen bij Meram.
Schaatsen:
We spreken af bij Schaatsbaan Rotterdam. Entreeprijs schaatsen: 3,50 euro.
Adres:
Toepad 95
3063 NJ Rotterdam
Eten
Meram heeft twee vestigingen in Rotterdam, we zijn er nog niet uit waar we gaan eten.
- Rotterdam West
- Rotterdam Zuid
Bij Meram kunnen we naast eten ook loungen (waterpijp ook mogelijk).
Interesse?
Laat het weten als je interesse hebt!
Zwart.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:15 schreef Bortecinem het volgende:
Zwarte of witte e-reader? Dilemma dilemma.
Doe deze maar.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Betaal eerst de vorige meet.
Deze is inderdaad een prima optie voor dat geld.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:17 schreef Ayca het volgende:
Ik heb deze volgens mij http://www.bol.com/nl/p/i(...)rt/9200000009847003/ , doet het prima, leest fijn, gewoon basic.
Once you go black..quote:Op donderdag 19 december 2013 19:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar krijg ik 10% korting op, op de witte niet. Zwart it is.
Ik ga deze aanschaffen denk ik, goede keus?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze is inderdaad een prima optie voor dat geld.
Alleen zou ik persoonlijk net een betere (en daardoor duurdere) aanraden. Behalve het scherm (geen touchscreen, bediening met knopjes) heeft het ook geen verlichting. En da's verdomde handig in omgevingen zonder licht (bijv. 's nachts). En je mist wifi, maar dat is een non-issue.
Formaatondersteuning is in ieder geval goed.
Ook geen achtergrondverlichting.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga deze aanschaffen denk ik, goede keus?
http://www.bol.com/nl/p/sony-reader-zwart/9200000019404915/
Hmm, welke heb jij?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook geen achtergrondverlichting.
Als de prijs geen issue is en het missen van achtergrondverlichting ool niet...
Al zou ik dan eerder neigen naar Aycas suggestie. Is zowat de helft goedkoper.
(Ben nu niet thuis, kan er niet uitgebreid naar kijken.)
Yes. Je kunt de status van je test ook in de gaten houden op de site. Ik ben nu bij stap vier bijvoorbeeld. Wanneer ik bij stap 5 ben krijg ik een mail en een deel van de resultaten, daarna de rest.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hey Borte, krijg ik een mail binnen wanneer mijn testresultaten binnen zijn oid?
Even checken.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hey Borte, krijg ik een mail binnen wanneer mijn testresultaten binnen zijn oid?
Jij bent toch wijndrinker, is raki niet te zwaar dan voor jouquote:Op donderdag 19 december 2013 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een fles wijn willen? Ik lust ook wel raki hoor...
quote:
O. Ik zie nu dat ik ik mijn health risks enzo kan zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes. Je kunt de status van je test ook in de gaten houden op de site. Ik ben nu bij stap vier bijvoorbeeld. Wanneer ik bij stap 5 ben krijg ik een mail en een deel van de resultaten, daarna de rest.
Welke stap ben jij?
HUH. NU AL?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
O. Ik zie nu dat ik ik mijn health risks enzo kan zien.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HUH. NU AL?
Dat zijn voorbeeldresultaten denk ik, niet die van jou.
Ik wou net zeggen, zelfs ik heb ze nog niet!quote:Op donderdag 19 december 2013 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Er staat "Lilly Mendel" enzo boven. My bad. Waar kan ik die stappen zien?
Gevonden. 2 van 6 blijkbaar. Is nog niet aangekomenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, zelfs ik heb ze nog niet!
Inloggen en dan op je naam rechtsboven klikken, dan kom je op zo'n main page terecht. Daar moet het staan. Waarschijnlijk staat er bij jou 'sample received'.
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij bent toch wijndrinker, is raki niet te zwaar dan voor jou?
Oh jammer. Die van mijn oma is al twee weken in onderzoek, van opa is deze week in onderzoek gegaan. Volgende week krijg ik resultaten van mijn oma denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gevonden. 2 van 6 blijkbaar. Is nog niet aangekomen
Cool, de onderzoeksmonster dat ik kreeg was ook voor een familielid vermoed ik, jij laat je hele familie onderzoekenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh jammer. Die van mijn oma is al twee weken in onderzoek, van opa is deze week in onderzoek gegaan. Volgende week krijg ik resultaten van mijn oma denk ik.
Ja hoor. Als je me uitlegt hoe.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Btw, we kunnen sharen als je wil. Dan kun je mijn resultaten zien..
Waarom gelijk aambeierig doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:06 schreef xminator het volgende:
Maak anders een dna-topic aan ofoz?
Is goed. En is goed.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
Boehoeeeeeee een paar posts die over DNA gaan![]()
Ik DM je morgen, Arcadia. Doe in het vervolg ook maar alle vragen via PM of DM. Bazilari kuduruyor yoksa.
El_gangster, als ik het zou proberen te camoufleren zou ik er toch niet over beginnenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij bent toch wijndrinker, is raki niet te zwaar dan voor jou?
[..], je probeert je faalactie van voorgaande keer te camoufleren door er grappig over te doen. No thanks El_Cimri.
prima. Maak je het bedrag over naar Yavuz? Dank u.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
El_gangster, als ik het zou proberen te camoufleren zou ik er toch niet over beginnen![]()
Samsung rocks.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen Samsung zo kunnen ophemelen terwijl ze Apple zo afkraken en haten als de pest. Ik ben echt geen merkenfreak en heb zelf jaren een Samsung tel gehad, maar Apple is toch serieus veel overzichtelijker, mooier en soepeler in omgang? : s
*Geschreven vanaf een Samsung tablet omdat de iPad zoals altijd bezet is en niemand de shitty Samsung wil gebruiken*
Schreef de madame die een week terug klaagde over haar tel die zou aanvoelen als plastick..quote:Op donderdag 19 december 2013 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Samsung rocks.
Geschreven vanaf een Samsung S4.
Open een dna topic ofzoo0quote:Op donderdag 19 december 2013 21:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, als je al een profiel hebt aangemaakt, mag je mij ook toevoegen, mocht je dat willen.
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
Jeej asmr filmpje is geladen. Tied voor bed. Xx
Plastick nog wel?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Schreef de madame die een week terug klaagde over haar tel die zou aanvoelen als plastick..
Tot april 2013 was ik anti-Apple. Ik stond op het punt de S4 te kopen, totdat mijn werkgever mij een iPhone 4S aanbood, inclusief data/voice/text (ook in het butienland).quote:Op donderdag 19 december 2013 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen Samsung zo kunnen ophemelen terwijl ze Apple zo afkraken en haten als de pest. Ik ben echt geen merkenfreak en heb zelf jaren een Samsung tel gehad, maar Apple is toch serieus veel overzichtelijker, mooier en soepeler in omgang? : s
*Geschreven vanaf een Samsung tablet omdat de iPad zoals altijd bezet is en niemand de shitty Samsung wil gebruiken*
Werkt niet...quote:Op donderdag 19 december 2013 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
Jeej asmr filmpje is geladen. Tied voor bed. Xx
Tek dilquote:Op donderdag 19 december 2013 22:49 schreef Julis het volgende:
Nee! Idd. Er zijn hier mensen die onze reeks in stukjes willen delen. Nee, dat laten we niet gebeuren.
EIN VOLK, EIN REEKS.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:49 schreef Julis het volgende:
Nee! Idd. Er zijn hier mensen die onze reeks in stukjes willen delen. Nee, dat laten we niet gebeuren.
EIN VOLK, EIN REEKS.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:50 schreef expans het volgende:
[..]
Tek dil![]()
-
Turkse oldschool klassiekers gevraagd (muziek), links zouden leuk zijn gr gr.
Graag, kun je de details dmen?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, als je al een profiel hebt aangemaakt, mag je mij ook toevoegen, mocht je dat willen.
Jij vindt dat werkkleding..quote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef MaidensTower het volgende:
K ben geen shopper ofzo. Ben met een voorstel nieuwe werkkleding gekomen en het ligt niet in de winkel. Ik kan mijn leidinggevende niet teleurstellen nu
MediaMarktquote:Op donderdag 19 december 2013 23:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij vindt dat werkkleding..
ik ken genoeg mensen die daar werken en geen sexy jurk nodig hebben om een tv te verkopen?quote:
Jij kan het wel hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Überhaupt met het voorstel komen om, gelijk de eerste dag nota bene, in een 'sexy' rode jurk rond te willen lopen, in een elektronicazaak. Hoe verzin je het?
Anti merk zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tot april 2013 was ik anti-Apple. Ik stond op het punt de S4 te kopen, totdat mijn werkgever mij een iPhone 4S aanbood, inclusief data/voice/text (ook in het butienland).Sindsdien ben ik een niet-ontevreden Apple-gebruiker.
[..]
Werkt niet...![]()
Op internet posten en geen kritiek verwachten. Goeiequote:Op vrijdag 20 december 2013 00:05 schreef MaidensTower het volgende:
Hahahaha sorry maar wie zijn jullie om mijn idee af te kraken als de directeur er helemaal blij mee is en het gaat vergoeden?
Morgenavond maar eens shoppen in Rotterdam. Is er koopavond daar?
Dit is een forum. Get used to it .quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:05 schreef MaidensTower het volgende:
Hahahaha sorry maar wie zijn jullie om mijn idee af te kraken als de directeur er helemaal blij mee is en het gaat vergoeden?
Morgenavond maar eens shoppen in Rotterdam. Is er koopavond daar?
Dikkerdje dik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:09 schreef MaidensTower het volgende:
Kritiek mag wel hoor. Boeit mij het
Ik eet kipdrumsticks. İsteyen var mı? Fazla koydum fırına
Waarom? Om heel eerlijk te zijn was ik de Apple-fanboys zat die een Apple-product kochten (en kopen) omdat het Apple is, en niet omdat het goed is. Door die fanboys kreeg ik een hekel aan Apple, ondanks dat ik de Apple-producten eigenlijk wel goed vind.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Anti merk zijn
Waarom was je dat?
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Überhaupt met het voorstel komen om, gelijk de eerste dag nota bene, in een 'sexy' rode jurk rond te willen lopen, in een elektronicazaak. Hoe verzin je het?
time is tickingquote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef MaidensTower het volgende:
K ben geen shopper ofzo. Ben met een voorstel nieuwe werkkleding gekomen en het ligt niet in de winkel. Ik kan mijn leidinggevende niet teleurstellen nu
Ze toont initiatief. Als de werkgever het een goed voorstel vindt, dan is dat toch prima? Ze is in ieder geval al behoorlijk betrokken.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
appel aanhang is net een sekte, ik vind ze gewoon eng, altijd proberen mensen te bekeren en watt nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom? Om heel eerlijk te zijn was ik de Apple-fanboys zat die een Apple-product kochten (en kopen) omdat het Apple is, en niet omdat het goed is. Door die fanboys kreeg ik een hekel aan Apple, ondanks dat ik de Apple-producten eigenlijk wel goed vind.
Dat ben ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
appel aanhang is net een sekte, ik vind ze gewoon eng, altijd proberen mensen te bekeren en watt niet
dan ben je een van de weinigenquote:
Juist!quote:
Stel je eens voor dat je apple wasmachines had. Moet je je wasmachine verbinden met itunes om je wasprogramma's te synchroniseren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Juist!
Toegegeven, ik heb vorig jaar ook heel wat Samsung-spullen in huis gehaald: was-/droogcombinatie, combimagnetron en tv.Dat waren toevallig de producten met een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je apple wasmachines had. Moet je je wasmachine verbinden met itunes om je wasprogramma's te synchroniseren.
quote:
Ik heb helaas teveel Apple-fanboys in mijn omgeving gehad...quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken zo veel mensen die tenminste een Apple product hebben en daar tevreden over zijn maar verder niks met het merk hebben en/of ermee omgaan als elk ander merk.
Ik heb er 1 (als ik 'm nog niet weg heb gedaanquote:Op donderdag 19 december 2013 23:21 schreef MaidensTower het volgende:
Damnit, ik heb een knalrode jurk nodig. Elegant, getailleerd en sexy moet het zijn. Mango heeft rood in de webshop, maar in de winkel hangt het niet. Jullie toevallig ergens gezien? (hoeft niet per se van Mango)
Die heeft nu een nieuw kontje om naar te staren en misschien wel een potentiele partner op den duur.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze toont initiatief. Als de werkgever het een goed voorstel vindt, dan is dat toch prima? Ze is in ieder geval al behoorlijk betrokken.
Ik snap niet waarom ze niet gewoon gewoon kan zijn. Snap je 'm nog?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze toont initiatief. Als de werkgever het een goed voorstel vindt, dan is dat toch prima? Ze is in ieder geval al behoorlijk betrokken.
Dank je....quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dank je....
Ik heb iets soortgelijks gevonden:
http://m.hm.com/nl/produc(...)GcvbsCFU5a3godWTsAdQ
Heb jij last van een winterdepressie? Je kijkt als weken nors voor je uit. Ik zie 'quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
Zg en zijn commentaar. Probeer het eens inhoudelijk ipv
Puhlease.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Heb jij last van een winterdepressie? Je kijkt als weken nors voor je uit. Ik zie '' op het hele forum waar jij hebt gepost. Vandaag schijnt de zon. Loop even een rondje in je middagpauze. Vitamine d zal je goed doen
Nog steeds niet gedaan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:31 schreef Stimorol- het volgende:
Oh ja moest huisarts bellen voir vitamine d
Dat heeft hij al gedaan. Hij vindt het overbodig. Maar wat hij denkt kan mij niets schelen. Voor mij is belangrijk wat de hoofd van MM ervan vindt. Mijn doel is de komende 2,5 jaren daar werken en duizenden euro's zien binnen te halen om af te kunnen studeren. Moet mezelf bewijzen, op welke manier dan ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
Deze is totaal niet vergelijkbaar met dat andere jurkje.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dank je....
Ik heb iets soortgelijks gevonden:
http://m.hm.com/nl/produc(...)GcvbsCFU5a3godWTsAdQ
Ik vind 'm alleen minder. Vanmiddag Den Haag en vanavond Rotterdam even checken.
Ik heb niet gezegd dat ik die van H&M wil. Ik zoek die van de Mango. Anders zou ik het allang gekocht hebben en niet zeuren nu. Hopelijk slaag ik vandaag en anders vanavond.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Puhlease.
Dat eerste Mango-jurkje... Okay. Die ziet er op zich nog zakelijk uit, als je 'm per se wil kan het nog. Dat jurkje van de H&M daarentegen... Als je vindt dat dat geschikt is voor je werk bij de MediaMarkt, dan kan ik inderdaad niets anders doen dan een-gezicht trekken. Dat het überhaupt nog uitgelegd moet worden.
.
Je kan niet gewoontjes zijn eh? Gewoon een keertje normaal, zonder te overdrijven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:32 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Moet mezelf bewijzen, op welke manier dan ook![]()
Hakli degilmi?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:31 schreef Stimorol- het volgende:
Oh ja moest huisarts bellen voir vitamine d
Degil.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:34 schreef expans het volgende:
[..]
Hakli degilmi?
Als MT zo 'koppig' bezig is zou ik er ook niet al te veel woorden aan verspillen. Eenvoldoet dan prima om al je emoties en gedachtes duidelijk te maken.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu. En daarna huiswerk.
Succes met zG allen.
Niet letterlijk, nee. Je vond 'm "soortgelijk". Dat liet mij denken dat je het geschikt vond (net zoals dat H&M-jurk).quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:34 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik die van H&M wil.
Waarom niet gewoon een pantalon (of hoe die broeken onder een pak ook heten). Netjes, zakelijk, normaal.quote:Ik zoek die van de Mango. Anders zou ik het allang gekocht hebben en niet zeuren nu. Hopelijk slaag ik vandaag en anders vanavond.
Je kan zeggen wat je wil, maar aantrekkelijke dames in een winkel trekken mannen aan. Het oog wil ook wat hè.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:08 schreef expans het volgende:
[..]
Die heeft nu een nieuw kontje om naar te staren en misschien wel een potentiele partner op den duur.
Of denk je echt dat het de MM wat boeit hoe sexy de medewerkers erbij lopen? Gewoon eye candy om op te geilen.
De directeur wilt FEEST in de MM. Hij wilt de klanten verrassen. Het moet gek, opvallend, bijzonder zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:34 schreef expans het volgende:
[..]
Hakli degilmi?
Als MT zo 'koppig' bezig is zou ik er ook niet al te veel woorden aan verspillen. Eenvoldoet dan prima om al je emoties en gedachtes duidelijk te maken.
Als wat ben je daar aangenomen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:39 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
De directeur wilt FEEST in de MM. Hij wilt de klanten verrassen. Het moet gek, opvallend, bijzonder zijn.
Kom jij maar met een ander voorstel dan! Serieus, ik leg het voor!
Er is - voor zover ik weet - al besloten dat men gekleed in een rode jurk zal rondlopen. Nu nog een discussie voeren over een alternatief heeft geen zin.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:37 schreef zarGon het volgende:
Waarom niet gewoon een pantalon (of hoe die broeken onder een pak ook heten). Netjes, zakelijk, normaal.
Gastvrouw.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als wat ben je daar aangenomen?
Wil, zonder -t. Onregelmatig werkwoord.
Ik vind haar idee sws achterlijk en nergens opslaan. Maar laat haar lekker zelf een keer op haar bek gaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1RV_0138_004R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.15]&set=key[width],value[4249]&set=key[height],value[4969]&set=key[x],value[508]&set=key[y],value[142]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Bij de MediaMarkt... Soortgelijk...
srsly
Ehh, kijk, mensen kunnen verschillen dus daarom probeer ik ook niet zomaar iemand te beoordelen, en ja initatief tonen als nieuwe medewerker is prima maar dit is imo de verkeerde manier en zorgt er alleen maar voor dat je niet serieus genomen gaat worden.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:05 schreef MaidensTower het volgende:
Even opgezocht wat een gastvrouw doet bij de MediaMarkt:quote:
Zo'n H&M-jurk straalt heel wat anders uit.quote:Gastheer / Gastvrouw (13-32 uur)
Media Markt - Den Haag
Deeltijd
Gastheer / Gastvrouw (13-32 uur)
Media Markt Den Haag BV In deze functie ben je verantwoordelijk voor het vriendelijk welkom heten van de klanten die de winkel bezoeken. Tevens beantwoord je vragen van de klanten en zorg je voor een prettige sfeer in de winkel. Je ziet toe op een ordelijke gang van zaken op afdeling Kassa en Infobalie. Daarnaast heb je signalerende rol om winkeldiefstal te voorkomen.
Bron: http://www.indeed.nl/vaca(...)8276b97&q=company%3A(%22Media+Markt%22)&l=Netherlands&from=ifa&utm_source=publisher&utm_medium=cpc&utm_campaign=newifa.
Als je niet openstaat voor kritiek moet je het niet hier gaan vermelden. Jij denkt nu eenmaal anders dan de gemiddelde mens...quote:
Hangt van de functie af...quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:44 schreef expans het volgende:
Dat klopt misschien wel maar daar lijkt mij een concern als de MM niet de zaak voor. Sowieso geen elektronica / detailhandel.
Wacht even, ze verdient helemaal geen geld door met haar lichaam te pronken! Het is niet zo dat ze meer salaris ontvangt wanneer ze zich zo kleedt...quote:Komt er voor mij op neer dat ze moet pronken met haar lichaam. Zo zou ik m'n geld niet willen verdienen. Wat is er mis mee om 'gewoon' te werken?
Mooi klassiekertje. Als je niet tegen weerwoord kunt moet je het niet ter discussie stellen.quote:
Vandaag is een bijzondere dag, ik ben het zowaar met je eens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je niet openstaat voor kritiek moet je het niet hier gaan vermelden. Jij denkt nu eenmaal anders dan de gemiddelde mens...
Tis vrijdag, lig in bed, niks te doen tot cuma.quote:
De vraag is waarom ze überhaupt wil pronken. En ja, dat doet ze met zo'n H&M-jurk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Wacht even, ze verdient helemaal geen geld door met haar lichaam te pronken! Het is niet zo dat ze meer salaris ontvangt wanneer ze zich zo kleedt...
Eh Sylv bro,quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hangt van de functie af...
[..]
Wacht even, ze verdient helemaal geen geld door met haar lichaam te pronken! Het is niet zo dat ze meer salaris ontvangt wanneer ze zich zo kleedt...
Die H&M-jurk vind ik ook niet gepast. Niet dat ik vrouwen in zo'n jurk niet zou willen zien hoor...quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
De vraag is waarom ze überhaupt wil pronken. En ja, dat doet ze met zo'n H&M-jurk.
Mango-jurk ziet er op zich zakelijk uit, kan ermee door.
Dingdong. Vrouwen maken altijd gebruik van iets om hun zin te krijgen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:52 schreef expans het volgende:
[..]
Eh Sylv bro,
Die manager maakt het geen ruk uit en voor hem is het extra eyecandy. Dus dan pronk je vrijwillig met je lichaam om indruk te maken. Zo zie ik het tenminste.
Succes.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:58 schreef Julis het volgende:
Oh, boy, nog een uur om te leren voor het tentamen //.__.\\.
Succes!quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:58 schreef Julis het volgende:
Da's inderdaad wel een hele erge. Gecorrigeerd, thanks.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:49 schreef Unlabeled het volgende:
Mensen op hun taalfouten aanspreken en dan zelf basisfouten maken... Vondt?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Dank je, echt handig dat ik alle chemo's voor het laatst heb bewaard. Maar goed, faito!
Vind ik leuk!quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:25 schreef MaidensTower het volgende:
27e kom ik in die jurk. Size gıcıklık olsun
Succes!quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:58 schreef Julis het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:25 schreef MaidensTower het volgende:
27e kom ik in die jurk. Size gıcıklık olsun
Staat in MyAT.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom lurk/post je in deze reeks
gevaarlijk mens
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:32 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gedaan. Hij vindt het overbodig. Maar wat hij denkt kan mij niets schelen. Voor mij is belangrijk wat de hoofd van MM ervan vindt. Mijn doel is de komende 2,5 jaren daar werken en duizenden euro's zien binnen te halen om af te kunnen studeren. Moet mezelf bewijzen, op welke manier dan ookVoor hun is het van plan dat de omzet omhoog gaat. Ik bekijk het vanuit een ander invalshoek. Ik ga zorgen voor hartige snacks voor mannen en zoete snacks voor vrouwen (smaakvoorkeur is gebleken uit onderzoeken).
Er zijn secretaresses die 3 dagen in de week werken, 32.000 bruto per maand vangen en seks hebben met hun baas.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:21 schreef xminator het volgende:
Tsjah een emoticon is voldoende om mijn reactie samen te vatten.
Je moet jezelf bewijzen op welke manier dan oo, zou je ook met de directeur naar bed gaan om jezelf te bewijzen? Je hebt toch ook normen en waarden..
Als ik iemand in zo een jurk in de winkel zou zien staan zou ik je uitlachen.. No offence.
Dat bedoel ik, wil jij je geld zo verdienen? En dan word je overbodig als je lelijk bent geworden.. En kan je geen moer, wat doe je dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er zijn secretaresses die 3 dagen in de week werken, 32.000 bruto per maand vangen en seks hebben met hun baas.![]()
Manyakmisin yav....quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, wil jij je geld zo verdienen? En dan word je overbodig als je lelijk bent geworden.. En kan je geen moer, wat doe je dan?
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
Dat negerende, wie heeft enig verstand van paginanummers en word?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:40 schreef xminator het volgende:
Mt misschien kan jij dit ook regelen?
NWS / Italiaanse secretaresse tekent sekscontract
Already fixed.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Already fixed.
Internet.![]()
Youtube.![]()
Mensen die zulke domme filmpjes opnemen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga weer verder met mijn verslag. Toedels.
Hij vindt, dus ook de werkgever vindt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:05 schreef zarGon het volgende:
MT, stel...
Jij wil graag die H&M-jurk dragen en werkgever vind de jurk passend. Je (Turkse) vriend is erop tegen en wil niet dat je 'm draagt. Wat doe jij?
Heb een oude vriendin gequote trouwensquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:12 schreef xminator het volgende:
En het vervolgens dan raar vinden dat ze (mt) de juiste man niet kan vinden
Ik zit aan de kerstlunch (werk) en probeer te FOK!ken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij vindt, dus ook de werkgever vindt.
Ik zie dat de Turken alhier reeds geantwoord hebben, dus herhaling is niet nodig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat ga jij ook niet doen..quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
En nu echt aan mijn verslag. maidens gaat mij geen 10 bezorgen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:09 schreef Stimorol- het volgende:
Laat mij deze ajb invullen, want deze kan ik zo kopiëren:
Ik draag de jurk, omdat ik zelf van mening ben dat het kan. Dat mijn Turkse partner dat niet wenst is zijn probleem en niet mijn probleem. Ik zal mij niet laten tegenhouden in mijn ontwikkeling. Als hij hier niet meer kan leven, dan vertrekt hij maar. Ik ben ik en zal niet veranderen voor een man. Ik zie vele vrouwen veranderen voor een man en vind dat onacceptabel!! Als ik wil ga ik zelfs op vakantie met vriendinnen, weekendjes weg etc moeten gewoon kunnen. En als dat allemaal niet kan, nou ja, dan blijf ik toch liever single tot ik wel zo iemand vind?
Helemaal niet. Ik weet heeeeel goed wat ik wilquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
Ama gercekten bir Turk kadini icin de zor yahu.... Links zegt dit, Rechts zegt dit. De onafhankelijke vrouw moet je zien te mixen met de traditionele vrouw. Oda zor. Maidens is denk in de war.
Misschien werkt het wel met een kaaskop met Turkse genen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:34 schreef Stimorol- het volgende:
En wat jij wil zal niet werkenJe kunt geen onafhankelijke vrouw zijn bij een Turkse man. Met onafhankelijk bedoel ik: Ik bepaal zelf wat ik doe en hij heeft het maar te slikken. Belki bir Hollandali oyle bir enayidir, maar die wil je niet.... Bij een Turk heb je factoren waar je rekening mee houdt. Omgeving, familie, geloof etc etc etc.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:42 schreef MaidensTower het volgende:
ga zo ff naar directeur en laten zien.
Dus toch wel?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:42 schreef MaidensTower het volgende:
Het wordt een verkaaste Turk of weer een Nederlander.
Had je iemand in gedachten?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien werkt het wel met een kaaskop met Turkse genen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je iemand in gedachten?
Je begrijpt mij niet. Ik doel niet eens op een traditionele Turk? Ik doel op de normale Turk.. Een relatie kan alleen werken als er sprake is van wederzijds aanpassen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:42 schreef MaidensTower het volgende:
Het wordt een verkaaste Turk of weer een Nederlander. Geen traditionele Turk. Never nooit. Ik ga mijn leven niet aanpassen voor een man. Daar is mijn leven te kostbaar voor.
En die jurk van H&M was idd niks. Sta nu in de rij en ga zo ff naar de directeur voor declaratie en laten zien. Ze vonden het al super mooi op de foto
Dude, we hebben door dat je haar eigenlijk wil. Fazla belli etme.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien werkt het wel met een kaaskop met Turkse genen.
What happened met geven en nemen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:42 schreef MaidensTower het volgende:
Het wordt een verkaaste Turk of weer een Nederlander. Geen traditionele Turk. Never nooit. Ik ga mijn leven niet aanpassen voor een man. Daar is mijn leven te kostbaar voor.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die H&M-jurk vind ik ook niet gepast. Niet dat ik vrouwen in zo'n jurk niet zou willen zien hoor...
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:47 schreef Stimorol- het volgende:
Dude, we hebben door dat je haar eigenlijk wil. Fazla belli etme.
Ik heb geen kinderwens, en anders regel ik het kind/de kinderen wel bij een andere vrouw.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan kan ze geen babbies meer krijgen tho, zou opschieten als ik jou was.
H&M-jurk zou zelfs voor mij een no-go zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
What happened met geven en nemen?
Sylvesterrr, zou jij het okay vinden als je vriendin zo'n H&M-jurk voor haar werk zou willen dragen? (Omdat MT verkaasde Turk zei.)
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet gepast vs. okay vinden. De vraag is meer of hij het zou 'toestaan'.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:52 schreef sylvesterrr het volgende:
H&M-jurk zou zelfs voor mij een no-go zijn.
Ga aan je verslag zitten nietsnut!quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
En zou ze die jurk mogen aantrekken op bijvoorbeeld een bruiloft ofzo?
Ik vind dit een lastige vraag. Het is voor mij nu makkelijk roepen omdat het niet aan de orde is, dus...quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
En zou ze die jurk mogen aantrekken op bijvoorbeeld een bruiloft ofzo?
Neem volgende week vrijdag maar mee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:05 schreef zarGon het volgende:
Drinken jullie deze shizzle?
[ afbeelding ]
'Gewonnen' op werk..
Ik ben klaar. Was al bijna klaar. Inhoudsopgave doen, beetje doorlezen nog.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga aan je verslag zitten nietsnut!
Ik drink niet meer, maar die Champagne zou ik doenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:05 schreef zarGon het volgende:
Drinken jullie deze shizzle?
[ afbeelding ]
'Gewonnen' op werk..
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben klaar. Was al bijna klaar. Inhoudsopgave doen, beetje doorlezen nog.
Goed nieuws! Gefeliciteerd!quote:Vandaag belooft een mooie dag te worden. Heb een tijdelijke baan met kans op vast.En het ALLER ALLER ALLER mooiste is... Ik begin pas 2de week januari....
Inhoudsopgave laat je toch automatisch genereren? Dat ken gewoon.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben klaar. Was al bijna klaar. Inhoudsopgave doen, beetje doorlezen nog.
Vandaag belooft een mooie dag te worden. Heb een tijdelijke baan met kans op vast.En het ALLER ALLER ALLER mooiste is... Ik begin pas 2de week januari....
Klopt, maar ik doe het eigenlijk altijd handmatig nedense..quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Inhoudsopgave laat je toch automatisch genereren? Dat ken gewoon.
Gefeliciteerd, waar en welke functie?
Dit idd. Oke de kleur is misschien niet zo gepast, maar verder zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind dit een lastige vraag. Het is voor mij nu makkelijk roepen omdat het niet aan de orde is, dus...
Maar goed, ik denk dat ik het wel okay zou vinden bij speciale gelegenheden mits het gepast is (als in: is de setting wel geschikt voor zo'n jurk?).
Ga voor een Alevi.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:12 schreef MaidensTower het volgende:
Het is best frisjes. Wordt toch een zwarte blouse eronder of een blazer erboven. Panty's sowieso
Ff voor de duidelijkheid: het wordt die Mango jurk. Geen H&M. Maar al zou ik die aantrekken, heeft mijn man er niks over te zeggenDan slik ik mijn Turkse wens wel en ga ik weer voor een Nederlander. Geen zin in conflicten. Een goede relatie en leven onderhouden is al lastig genoeg. Wil geen mierenneukerij over kleine dingetjes. Kleding moet geen issue zijn. En zo wel, dan zitten we niet op 1 lijn. Turks, traditioneel of niet. Kan mij niet schelen. Het staat of niet. Zo beoordeel ik. Ik train mij suf om een goed lichaam te krijgen en te onderhouden. Dan ga ik niet weer alles verbergen omdat manlief te onzeker is (door andere mannen of wat anderen ervan zullen vinden/zeggen).
Je Turkse wens slikken en geen zin hebben in conflicten... Volgens mij is dat een goed recept voor een conflict later in de relatie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:12 schreef MaidensTower het volgende:
Maar al zou ik die aantrekken, heeft mijn man er niks over te zeggenDan slik ik mijn Turkse wens wel en ga ik weer voor een Nederlander. Geen zin in conflicten.
Het gaat er niet om dat je ieder moment alles moet verbergen, maar dat je je op het werk zo kleedt.quote:Dan ga ik niet weer alles verbergen omdat manlief te onzeker is (door andere mannen of wat anderen ervan zullen vinden/zeggen).
Güle güle kullan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb de e-reader besteld. Iemand nog tips voor boeken die ik echt moet lezen?
Sagol.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Güle güle kullan.
Fifty Shades of Grey schijnt een topper te zijn.
Waar dan? Via dm dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
Heb al een taalnazi, thanks tho!
[..]
Klopt, maar ik doe het eigenlijk altijd handmatig nedense..
Waar zeg ik nietFunctie is inkoop assistent/junior buyer. CV technisch gezien goed iig. Nu nog mezelf bewijzen.
Okiquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ook nietOzel kalsin bence.
Nou ja ik hoef ze iig niet meer te verbergen voor mijn moeder.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:22 schreef xminator het volgende:
Het is makkelijk te zien als iemand achter je of naast je zit..
Durf je dat soort boeken niet te lezen wanneer andere kunnen zien dat je dat leest?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sagol.![]()
(Ik kan nu wel vunzige boeken lezen in de trein/bus zonder dat mensen het doorhebben.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |