abonnement Unibet Coolblue
pi_134450336
Mijn grain pool is nog steeds stuk. :'(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_134450373
Iemand een idee over http://doge.scryptpools.com/index.php

Vriend van me heeft daar wat doge staan, maar hij krijgt invalid pin.
Hij is overtuigd dat zijn pin goed is omdat hij altijd zelfde gebruikt.

Is zoiets op te vragen?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_134450815
Doge is aan het crashen ;(
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_134450868
Krijg ik orphan blocks eigenlijk nog wel uitbetaald? Vanmorgen 2 met waarde van 100k grain. En daarna zijn de problemen begonnen met de pool.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_134450981
Over rekenen gesproken. Iemand had net voor mij uitgerekend dat ik 0.5 usd per dag zou verdienen met coins. dus zeg 12 usd per maand, of 10 euro. Mijn videokaart heeft me 150,- gekost. Ik verwacht dat die het zeker 2 jaar volhoud, ook onder deze langdurige zware condities. Dat minen zou mij dus ongeveer 90 euro opleveren over 2 jaar bekeken, incl. de aanschaf van een nieuwe GPU.
Sure, diff. zal omhoog gaan, maar ik verwacht dat de waarde van de coins ook nog wel zal stijgen. (nu dan even niet, maar straks wel weer..) Misschien zal het dus wat opleveren, misschien ook niet. Ik denk zelf dat ik ongeveer break-even kan spelen over een termijn van 2 jaar.
Verkeerd topic gepakt.. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_134451069
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:05 schreef bambino het volgende:
Doge is aan het crashen ;(
Net nu ik een arbitrage-actie tussen Cryptsy en CoinedUp aan het zetten ben :')
Slimste actie ooit: de 2 meest instabiele exchanges gebruiken om daar winst mee te pakken :') :') dom dom dom
pi_134451094
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:05 schreef bambino het volgende:
Doge is aan het crashen ;(
Laat maar lekker crashen, ik moet nog 500.000 terugkopen om mn negatieve balans te vullen
pi_134451111
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:10 schreef Marco001 het volgende:
Over rekenen gesproken. Iemand had net voor mij uitgerekend dat ik 0.5 usd per dag zou verdienen met coins. dus zeg 12 usd per maand, of 10 euro. Mijn videokaart heeft me 150,- gekost. Ik verwacht dat die het zeker 2 jaar volhoud, ook onder deze langdurige zware condities. Dat minen zou mij dus ongeveer 90 euro opleveren over 2 jaar bekeken, incl. de aanschaf van een nieuwe GPU.
Sure, diff. zal omhoog gaan, maar ik verwacht dat de waarde van de coins ook nog wel zal stijgen. (nu dan even niet, maar straks wel weer..) Misschien zal het dus wat opleveren, misschien ook niet. Ik denk zelf dat ik ongeveer break-even kan spelen over een termijn van 2 jaar.
Verkeerd topic gepakt.. :P
Ja goed dat is je eigen keuze. Je kunt ook zeggen ik koop een 2e handse kaart high end amd voor 200, en je verdient 200 per maand.
Dat is over 2 jaar 4800

4800 - 90

your choice :P

Maar goed dit is wel heel gemakkelijk rekenen en nergens anders mee rekening houden dan current price
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_134451143
Iermand heeft cryptsy en coinedup even gelijkgetrokken bij doge. (en daarmee een dikke arb binnengehaald denk ik) Volgens mij zijn er nu een aantal mensen daardoor gaan panic-sellen. Koers gaat straks wel weer gestaag omhoog.
pi_134451161
quote:
6s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:06 schreef dimmak het volgende:
Krijg ik orphan blocks eigenlijk nog wel uitbetaald? Vanmorgen 2 met waarde van 100k grain. En daarna zijn de problemen begonnen met de pool.
Orphans ben je kwijt, helaas
pi_134451204
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:14 schreef Xeanor het volgende:
Iermand heeft cryptsy en coinedup even gelijkgetrokken bij doge. (en daarmee een dikke arb binnengehaald denk ik) Volgens mij zijn er nu een aantal mensen daardoor gaan panic-sellen. Koers gaat straks wel weer gestaag omhoog.
Ja als je toevallig een snelle confirm hebt bij beide kun je ff makkelijk cashen

Dat zou je ook continu kunnen doen met btc-e en mtgox
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_134451207
En mijn coins zweven ergens tussen Cryptsy en CoinedUp :')
-edit- en 'toevallig' komt er geen snelle confrmation (maar daar heb je bij withdrawen vanaf een exchange nooit invloed op toch? of kan je daar ook een transaction fee instellen ?)
pi_134451395
Bambino, Ik denk niet dat ik dan op die 200,- per maand ga zitten. Ik zit nu met 200 khz(met een kaart die 300 zou moeten kunnen, maar niet kan wegens oververhitting) op net geen dollar per dag, als ik 24/7 zou minen. zou per maand misschien net 30 dollar zijn. ROI is dan ongeveer 7 maand bij een gelijkblijvende diff. en value van de coins.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_134451457
Foutje, moest het nog *3 doen.. :P dan zit je op 90 usd per dag en is je ROI ongeveer 2.5 maand.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_134451564
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:14 schreef hardwired90 het volgende:

[..]

Orphans ben je kwijt, helaas
Dat zuigt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_134451768
Bambino, ik wil trouwens eerst het oververhittingsprobleem oplossen, dan kan ik altijd gaan kijken naar een 2e gpu.
(Kan dan ook nog een 7850, die zie ik staan voor 80euro. ROI zal dan nog lager liggen en dan kan ik wellicht ook met 600khash minen. )
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_134451879
Ik wil ff kijken wat jullie er van denken, of er een flaw in mijn denken zit want het klinkt allemaal net iets te mooi om waard te zijn.

BTC-e en MtGox zitten bijna altijd 50$ of meer van elkaar af.

Stel ik koop voor 5000 euro aan bitcoin, laten we zeggen dat dat 10 bitcoin is.
Die koop ik op BTC-e
Op MtGox kost bitcoin op datzelfde moment 550 euro
Dat is 10% meer.

Het duurt waarschijnlijk een half uur voor dat het van btc-e naar mtgox is getransfered.
In die tijd kan het zijn dat de markt crasht, maar daar ga ik nu ff niet van uit omdat hij redelijk stabiel is met uitzondering van die china crap.

Goed, nu staat het op mtgox 10btc
Die sell ik voor 5500 euro en cash ik uit.
Dat duurt 2 dagen.

Storten op btc-e
En weer bitcoin kopen (mits er een stijgende lijn bezig is op dat moment om zeker te zijn dat je tijdens de transfer niet genaaid word).

Er zullen vast mensen zijn die dit continu doen. Tenzij ik iets over het hoofd zie (fee laat ik ff buitenbeschouwing want het verschil tussen mtgox en btc-e is zo hoog dat fee verwaarloosbaar is).
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_134451977
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:32 schreef bambino het volgende:
Ik wil ff kijken wat jullie er van denken, of er een flaw in mijn denken zit want het klinkt allemaal net iets te mooi om waard te zijn.

BTC-e en MtGox zitten bijna altijd 50$ of meer van elkaar af.

Stel ik koop voor 5000 euro aan bitcoin, laten we zeggen dat dat 10 bitcoin is.
Die koop ik op BTC-e
Op MtGox kost bitcoin op datzelfde moment 550 euro
Dat is 10% meer.

Het duurt waarschijnlijk een half uur voor dat het van btc-e naar mtgox is getransfered.
In die tijd kan het zijn dat de markt crasht, maar daar ga ik nu ff niet van uit omdat hij redelijk stabiel is met uitzondering van die china crap.

Goed, nu staat het op mtgox 10btc
Die sell ik voor 5500 euro en cash ik uit.
Dat duurt 2 dagen.

Storten op btc-e
En weer bitcoin kopen (mits er een stijgende lijn bezig is op dat moment om zeker te zijn dat je tijdens de transfer niet genaaid word).

Er zullen vast mensen zijn die dit continu doen. Tenzij ik iets over het hoofd zie (fee laat ik ff buitenbeschouwing want het verschil tussen mtgox en btc-e is zo hoog dat fee verwaarloosbaar is).
Waarom transfer je van btc-e naar mtgox? Zo werkt arben niet. Je moet gewoon op beide exchanges geld hebben staan. Dan koop je op de ene BTC en op de andere verkoop je ze direct.
pi_134452019
Als dat daadwerkelijk zo is is het wel een verdomd makkelijke manier om een paar honderd euro te verdienen.
Als je daarvoor steeds dezelfde basis 5000,- gebruikt en 2 dagen bezig bent per cyclus, is dat 15*500 = c.a. 7500,- per maand wat je kan verdienen.
Moet je wel steeds de coins direct weten te verkopen, en de koers stabiel blijven, wat die nu misschien wel even is, maar gister was die niet bepaald stabiel..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_134452042
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:35 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Waarom transfer je van btc-e naar mtgox? Zo werkt arben niet. Je moet gewoon op beide exchanges geld hebben staan. Dan koop je op de ene BTC en op de andere verkoop je ze direct.
Dan heeft het geen zin. Want dan koop je op btc-e 10 btc, en dan moet je wachten tot die koers omhoog gaat.

Het gaat juist om het gebruik maken van de diff tussen de 2
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_134452089
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:36 schreef Marco001 het volgende:
Als dat daadwerkelijk zo is is het wel een verdomd makkelijke manier om een paar honderd euro te verdienen.
Als je daarvoor steeds dezelfde basis 5000,- gebruikt en 2 dagen bezig bent per cyclus, is dat 15*500 = c.a. 7500,- per maand wat je kan verdienen.
Moet je wel steeds de coins direct weten te verkopen, en de koers stabiel blijven, wat die nu misschien wel even is, maar gister was die niet bepaald stabiel..
Doe koers is ALLEEN belangrijk tijdens de transfer.
Want het verschil tussen beide websites is altijd 5-10%
Of btc nou 200 of 1000 is.
Dus als de koers crashed tijdens de transfer, dan moet je op mtgox wachten tot die weer hoger komt, of je verlies nemen en overnieuw beginnen met volgende cycle.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_134452094
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:36 schreef bambino het volgende:

[..]

Dan heeft het geen zin. Want dan koop je op btc-e 10 btc, en dan moet je wachten tot die koers omhoog gaat.

Het gaat juist om het gebruik maken van de diff tussen de 2
Je moet de twee transacties gewoon nagenoeg tegelijk uitvoeren. Daar moet niet 2 dagen tussen zitten. Dat je vervolgens alles wil overmaken naar 1 exchange mag best 2 dagen duren. De arb zelf moet je tegelijk doen.

Idealiter heb je een dikke bank waarje alles steeds een heen stuurt en dan steeds weer een deel EUR/USD naar de ene exchange en BTC naar de andere.
pi_134452153
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:38 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Je moet de twee transacties gewoon nagenoeg tegelijk uitvoeren. Daar moet niet 2 dagen tussen zitten. Dat je vervolgens alles wil overmaken naar 1 exchange mag best 2 dagen duren. De arb zelf moet je tegelijk doen.
Tegelijk kan niet.
Transfer van btc naar mtgox is noodzakelijk. En dat duurt misschien een uur.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_134452308
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:39 schreef bambino het volgende:

[..]

Tegelijk kan niet.
Transfer van btc naar mtgox is noodzakelijk. En dat duurt misschien een uur.
Je moet gewoon saldo op beide exchanges hebben staan. Plaats op de ene een buy order en op de andere een sell order. Als er een ask en bid staat op die prijzen dan zijn beide transacties toch instant?
pi_134452324
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:32 schreef bambino het volgende:
Ik wil ff kijken wat jullie er van denken, of er een flaw in mijn denken zit want het klinkt allemaal net iets te mooi om waard te zijn.

BTC-e en MtGox zitten bijna altijd 50$ of meer van elkaar af.

Stel ik koop voor 5000 euro aan bitcoin, laten we zeggen dat dat 10 bitcoin is.
Die koop ik op BTC-e
Op MtGox kost bitcoin op datzelfde moment 550 euro
Dat is 10% meer.

Het duurt waarschijnlijk een half uur voor dat het van btc-e naar mtgox is getransfered.
In die tijd kan het zijn dat de markt crasht, maar daar ga ik nu ff niet van uit omdat hij redelijk stabiel is met uitzondering van die china crap.

Goed, nu staat het op mtgox 10btc
Die sell ik voor 5500 euro en cash ik uit.
Dat duurt 2 dagen.

Storten op btc-e
En weer bitcoin kopen (mits er een stijgende lijn bezig is op dat moment om zeker te zijn dat je tijdens de transfer niet genaaid word).

Er zullen vast mensen zijn die dit continu doen. Tenzij ik iets over het hoofd zie (fee laat ik ff buitenbeschouwing want het verschil tussen mtgox en btc-e is zo hoog dat fee verwaarloosbaar is).
Dit werkt ook precies zoals je het zegt, er is echter één reden waarom dit niet gedaan wordt:

Fiat op BTC-e krijgen is verdomd lastig en duurt lang. Als je het proces daar naartoe streamlined (bank > sofort > okpay > btc-e > buy btc > mtgox wallet > sell btc > withdrawal) duurt het volgens mij zeker 2-3 dagen om te completen.

Bovenstaand proces is trouwens hoe ik het zelf uitgezocht had. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')