Haha, je zei rugtas.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:28 schreef Breathtaking het volgende:
Zat nog meer in dat pakket hoor, ook een bandenplaksetje (best praktisch) en een biologische koekreep. Dit alles verpakt in een prachtige RuG tas.
Bedankt voor het inzicht, die van mij gaan naar de voedselbank.. Laat die sloebers er maar van smullen met wat knoflooksaus ofzoquote:Op donderdag 19 december 2013 15:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze man hield niet van verspilling! Schandalig eigenlijk, al die medewerkers die het niet hebben opgegeten, maar hebben weggegooid!
Er zit ook nog spaghetti en een schoudertas bij.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bijzonder karig en goedkoop. En de producten zijn niet eens op elkaar afgestemd.
nou is toch leuk. Kunnen ze lekker met alle. Collegae en hun partners naar de bios op maandag. En tijdens de film lekker een blikje cola drinken en luxe chippies eten. Ik hoop dat ze er een prachtige dag van maken. Misschien kunnen ze het genot nog even oprekken door nog een ommetje door een park te maken.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:17 schreef probeer het volgende:
Mijn moeder (24 jaar in dienst bij dezelfde basisschool) kreeg ook al zo'n prachtig kerstpakket:
2 blikjes cola
1 klein blikje pringles
1 kortingsbon voor de bios, alleen te gebruiken op ma-di-wo, en niet in de kerstvakantie.
1 kortingsbonquote:Op donderdag 19 december 2013 19:25 schreef borbit het volgende:
[..]
nou is toch leuk. Kunnen ze lekker met alle. Collegae en hun partners naar de bios op maandag. En tijdens de film lekker een blikje cola drinken en luxe chippies eten. Ik hoop dat ze er een prachtige dag van maken. Misschien kunnen ze het genot nog even oprekken door nog een ommetje door een park te maken.
Dan zonder partner. Maar wat moet ze dan met het tweede blikje cola!?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:27 schreef probeer het volgende:
[..]
1 kortingsbon
Maar ik zal het voorstellen
Wat droef zeg.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:17 schreef probeer het volgende:
Mijn moeder (24 jaar in dienst bij dezelfde basisschool) kreeg ook al zo'n prachtig kerstpakket:
2 blikjes cola
1 klein blikje pringles
1 kortingsbon voor de bios, alleen te gebruiken op ma-di-wo, en niet in de kerstvakantie.
Tis iig meer dan hierquote:Op donderdag 19 december 2013 19:17 schreef probeer het volgende:
2 blikjes cola
1 klein blikje pringles
Die kan ze wellicht trakteren in haar klas. Alle 38 kinderen een vingerhoedje cola!quote:Op donderdag 19 december 2013 19:37 schreef borbit het volgende:
[..]
Dan zonder partner. Maar wat moet ze dan met het tweede blikje cola!?
Maar het bestuur van de scholen stichting kon afgelopen jaar wel een week op werkvakantie naar Aruba. Ter ere van het 5 jarig jubileumquote:
Maar maar.. Dat is werkquote:Op donderdag 19 december 2013 20:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar het bestuur van de scholen stichting kon afgelopen jaar wel een week op werkvakantie naar Aruba. Ter ere van het 5 jarig jubileum
Op een been kan je niet staan zullen ze wel gedacht hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:37 schreef borbit het volgende:
[..]
Dan zonder partner. Maar wat moet ze dan met het tweede blikje cola!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |