Op die van Feyenoord na danquote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Utrecht fans.Meest triest lui ooit.
Lezen is lastig?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef Onnoman het volgende:
waarom is utrecht gestaakt... iemand?
Vuurwerk op veldquote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef Onnoman het volgende:
waarom is utrecht gestaakt... iemand?
en amsterdam afgelopen vorige weekquote:
ik zit hier niet 24/7 zoals jijquote:
Die van ADO komen ook goed in de buurt. Maar verschrikkelijke aanhang in het algemeen ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Utrecht fans.Meest triest lui ooit.
Champions League finale sfeer hangt hier.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
4 minuten ik houd het niet meer
Op FOX zullen ze wel een paar hoogtepuntjes laten zienquote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
Zo jammer dat we niet kunnen zien zometeen als ze hebben gewonnen hoe Hansie juicht.
Bij Toine?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op FOX zullen ze wel een paar hoogtepuntjes laten zien
Wij luisteren Cuijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef Mansjester het volgende:
Goedenavond. Ik kijk naar Feyenoord
Zag haar van het weekend toevallig nog in een film. This is the end waar ze een kleine rol heeft. Wat is dat wijffie leuk geworden zeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |